Åbning af bakken
Fra : MK neupart

Dato : 31-03-04 19:52

Hej

Jeg vil bare ligge spørge om der er nogle der ved hvad tid man starter fra
Nørebro i år

M.V.H

Kim

Fra : André T.

Dato : 31-03-04 20:04

On Wed, 31 Mar 2004 20:52:15 +0200, "MK neupart" <m-k@smorumnet.dk>
wrote:

>Hej
>
>Jeg vil bare ligge spørge om der er nogle der ved hvad tid man starter fra
>Nørebro i år

Kl. 19.00 er der afgang.....

Mvh André T.

----------------©-----------------

Fra : Wheeler

Dato : 31-03-04 20:02

"MK neupart" <m-k@smorumnet.dk> wrote in

> Jeg vil bare ligge spørge om der er nogle der ved hvad tid man starter fra
Nørebro i år

I år har man valgt at afgang mod Bakken sker klokken 19.00 torsdag den 1.
april
--

Wheeler
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Moller

Dato : 31-03-04 20:42

"Wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "MK neupart" <m-k@smorumnet.dk> wrote in

> Nørebro i år
>

> I år har man valgt at afgang mod Bakken sker klokken 19.00 torsdag den 1.
> april

Er du helt sikker ??? jeg har hørt at man starter motorende ca. ½ time
før, så de luft/oliekølet kan være kamp varme til klokken 18.59:59 :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Steen Gruby

Dato : 31-03-04 20:44

wrote:

Hej.

>Jeg vil bare ligge spørge om der er nogle der ved hvad tid man starter fra
>Nørebro i år

Kl. 1900 "tror" jeg nok, men jeg var lige ved at få noget galt i
halsen i dag.
Københavns vrøvleradio P4 påstod at der er afgang Kl. 17.15.
Men hva' pokker - De har jo også Jette Brækmann til at lægge
niveau'et, så det skal man vist ikke lægge for meget (panik) i

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 31-03-04 21:01

"Steen Gruby" <oz9zi@(AT)gruby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hva' pokker - De har jo også Jette Brækmann til at lægge
> niveau'et, så det skal man vist ikke lægge for meget (panik) i

Nu skal jeg ikke helt ku' sige hvornår de kører helt oppe foran, da jeg
altid ender nede i nærheden af Jagtvej
Men dernede er der ingem grund til hverken at tage hjelmen på eller starte
før 19 - 19.15.
Jeg syntes afgangen skrider lidt mere for hvert år.
Og hvis vejret holder i morgen skal i sørge for at være der tidligt - sidst
vejret var så godt (2-3 år siden) var der lige så mange maskiner som ved
lukningen. Regn med at turen derud er hurgtigere på løbehjul ! Så sørg også
lige for at holde lidt igen med omdrejningerne - tingen dernede mellem
fødderne får hårdt brug for køling endda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh
Jesper
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder

Fra : Niels S.

Dato : 01-04-04 14:14

Steen Gruby skrev

> [...]
> Men hva' pokker - De har jo også Jette Brækmann til at lægge
> niveau'et, så det skal man vist ikke lægge for meget (panik) i

Måske et forsøg på en lille aprils-spøg?

--
Niels S.
VFR800FI