Tændspole Honda, HJÆLP!
Fra : Mull

Dato : 31-03-04 16:41

Hej

Snøft bakken åbner i morgen og min ene tændspole er lige stået af!!!

Hvor kan jeg skaffe en tændspole til en Honda CB400F hurtigst muligt, uden
at det skal koste det halve af kværnen???

Vil jo gerne med ud og åbne bakken, men ik på cylindre =(

Mvh Thomas (SOM ER MEGET ULYKKELIG)

PS. sidder og venter på jeres svar! ;(

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-03-04 17:17

"Mull" <Camstar@adslhomeFJERN.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvor kan jeg skaffe en tændspole til en Honda CB400F hurtigst muligt, uden
> at det skal koste det halve af kværnen???

Prøv http://groups.google.dk og søg på ophugger, så kommer der vist en del
indlæg frem.

vh
Torben

Fra : Mull

Dato : 31-03-04 18:16

> "Mull" <Camstar@adslhomeFJERN.dk> wrote in message

Er der den store forskel på tændspoler til MC'er??? kan jeg tag en fra en
anden motorcykel og sætte på min honda med platiner??

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 21:02

> uden
>
> Er der den store forskel på tændspoler til MC'er??? kan jeg tag en fra en
> anden motorcykel og sætte på min honda med platiner??

Hej
Når du har platintænding kan du faktisk bruge alle spoler, dem til
elektronisk
tænding bruger dog betydeligt mere strøm, så sådan en skal du kun bruge
kortvarig, f.eks en bakketur.
Håber du får den klar.

Hygge PD CBR1100

Fra : Squish

Dato : 31-03-04 23:56

Mull wrote:

> [...]
> at det skal koste det halve af kværnen???
>
> Vil jo gerne med ud og åbne bakken, men ik på cylindre =(

Du må da godt låne en af mine!

--
Squish
CB400F (Odense)

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-04-04 07:48

"Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> Du må da godt låne en af mine!

bad, bad, BAD, BAD! (citat fra natural born killers).

Onde menneske

vh
Torben

Fra : Squish

Dato : 04-04-04 22:03

Torben Scheel wrote:

> "Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> bad, bad, BAD, BAD! (citat fra natural born killers).
>
> Onde menneske
>
> vh
> Torben

Hehe.. men jeg mente det faktisk!