/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Du bør kraftigt overveje om du er en rigti~
Fra : TheHobbit


Dato : 31-03-04 00:36

Som opfølgning til "Du er en rigtig motorcykelist når......" har jeg skrevet
den modsatte liste.
Listen er farvet af mine egne holdninger, så nogen vil måske være brændende
uenige i nogle af punkterne mens andre vil være rørende enige. Læs listen
som den er og giv jeres kommentare og tilføjelser!!!


Du bør kraftigt overveje om du er en rigtig motorcykelist hvis......

....du kalder andre folks maskiner for "knallerter" lige så snart de er
mindre end din egen.

....du i forbindelse med salg, lyver køber direkte op i ansigtet for at få
flere penge for din maskine.

....du køber den vildeste maskine man kan få, for så at have den stående i en
garage og fortælle historier om hvor hurtig den er hvis du turde køre på
den.

....du konstant kommer med undskyldninger for ikke at køre. F.eks. det er for
koldt, for varmt, for mørkt for vådt eller for sent.

....du praler med alle de gange du har sat andres liv på spil med uforsvarlig
kørsel.

....du render ud og køber en større maskine udelukkende fordi en tåbe uden MC
kalder din nuværende for en scooter.

....du med vilje smadrer din kaskodækkede MC fordi du er for doven til at
sælge den.

....du kører 80 km til et træf og på de første 75 står maskinen på en
trailer.

....du har fusket dig til en lægeerklæring på at du ikke behøver bære hjelm,
alene så du kan køre med 25 km/t gennem byen og se "sej" ud.

....du betegner din motorcykel som "en investering".

....du løber fra dit ansvar ved en skade eller ulykke.

....du ikke kan fordrage lugten af benzin eller to-taktsolie om morgenen.

....du synes motorcykler generelt larmer for meget.

....du kun kører nogle få km på helt særlige lejligheder for ikke at få for
mange km på klokken så maskinen taber værdi.

....du misbruger tillid og gæstfrihed.

....du påstår at den maskine DU kører på er "the original one and only" og
alt andet er noget bras eller en billig efterligning.

....du har/benytter eller seriøst overvejer at have/benytte, motorcykel
relaterede genstande der helt eller delvist er stjålet fra andre.

....du sælger en hjelm som: "100% iorden - kun brugt få gange", velvidende at
der nok skulle have stået "100% iorden invendigt - kun crashet få gange" og
at den risikere at flække næste gang den rammer noget hårdere end græs.

....du læser disse punkter og tænker - "ja! og hvad så?!?"

....du kun hilser på folk der kører det samme mærke som dig selv!

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297



 
 
martin (31-03-2004)
Kommentar
Fra : martin


Dato : 31-03-04 06:50

Hov! Du glemte at skrive: Med venlig hilsen den bitre gamle mand..




Thomas Jensen (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen


Dato : 31-03-04 07:05


> ...du betegner din motorcykel som "en investering".
>
ja for fanden da! det er en kanon god undskyldning

--
mvh

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11



NeoFazer (31-03-2004)
Kommentar
Fra : NeoFazer


Dato : 31-03-04 07:06

> ...du har fusket dig til en lægeerklæring på at du ikke behøver bære
hjelm,
> alene så du kan køre med 25 km/t gennem byen og se "sej" ud.

Godt sagt alle punkter.

Dog er jeg lidt nysgerrig efter HVAD der står i de fusker-læge-erklæringer
folk har....
Og er det kun bestemte læger der udskriver dem....?

Ikke at jeg selv gerne vil have een - sådan er jeg ikke :)
Og jeg læser KUN Se & Hør hos frisøren da..

/Lars Martin - Yamaha FZ6S Fazer
http://www.dfmc.dk?id=524



Torben Scheel (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 31-03-04 08:25

"NeoFazer" <mumbo@jumbo.dk> wrote in message
news:406a5fad$0$218$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Dog er jeg lidt nysgerrig efter HVAD der står i de fusker-læge-erklæringer
> folk har....

"Værdien af en hjelm anses for at overstige værdien af XXXXX hovede, således
vil det frarådes at XXXXX fører MC iført hjelm for at begrænse økonomiske
følger ved et evt. styrt. Samtidig tilrådes det at XXXXX kører med autodæk,
således at balancen ikke udfordres unødigt"

vh
Torben



Ukendt (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-03-04 08:41

Torben Scheel wrote:
> "NeoFazer" <mumbo@jumbo.dk> wrote in message
> news:406a5fad$0$218$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>> Dog er jeg lidt nysgerrig efter HVAD der står i de
>> fusker-læge-erklæringer folk har....
>
> "Værdien af en hjelm anses for at overstige værdien af XXXXX hovede,
> således vil det frarådes at XXXXX fører MC iført hjelm for at
> begrænse økonomiske følger ved et evt. styrt. Samtidig tilrådes det
> at XXXXX kører med autodæk, således at balancen ikke udfordres
> unødigt"

ROFL!!

/Stephan



Michal (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 31-03-04 09:54

In article <406a736a$0$236$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Torben Scheel wrote:
>> Dog er jeg lidt nysgerrig efter HVAD der står i de fusker-læge-erklæringer
>> folk har....
>
> "Værdien af en hjelm anses for at overstige værdien af XXXXX hovede, således
> vil det frarådes at XXXXX fører MC iført hjelm for at begrænse økonomiske
> følger ved et evt. styrt. Samtidig tilrådes det at XXXXX kører med autodæk,
> således at balancen ikke udfordres unødigt"

*LOL* :D

--
Venlig Hilsen
Michal
Den nysgerrige på DT175 '96

Simon Haugaard Peder~ (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Simon Haugaard Peder~


Dato : 31-03-04 09:18

"NeoFazer" <mumbo@jumbo.dk> wrote in
news:406a5fad$0$218$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Dog er jeg lidt nysgerrig efter HVAD der står i de
> fusker-læge-erklæringer folk har....
> Og er det kun bestemte læger der udskriver dem....?

Alle læger kan lave dem. Du skal bare overbevise din læge om at du får
panikangst og list symptomer (find en liste på nettet) over hvad der
sker når du tager en hjelm på. Godtag et forslag om at prøve en åben
hjelm, men kom tilbage en uge efter og sig at det slet ikke hjalp. Nævn
over for ham at du kører gammel chopper.

Ovenstående er ikke en opfordring :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Suzuki GSX 600 F
www.dfmc.dk/?id=345

NeoFazer (31-03-2004)
Kommentar
Fra : NeoFazer


Dato : 31-03-04 15:19

> Ovenstående er ikke en opfordring :)

okay!..

Har du fået lavet en attest Simon?

Har det lissom dig...må bare engang imellem mærke suset og høre lyden.
okay..ja..det er pisfarligt...I know...

/Lars Martin - Yamaha FZ6S Fazer
http://www.dfmc.dk?id=524



Claus Rittig (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 31-03-04 16:07

"NeoFazer" <mumbo@jumbo.dk> skrev i en meddelelse
news:406ad356$0$299$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Har det lissom dig...må bare engang imellem mærke suset og høre lyden.
> okay..ja..det er pisfarligt...I know...

Det er sådan set ikke det at det er farligt...
Det er mere det at det er uintelligent.

Jeg finder det utrolig bøsset at køre uden hjelm, sådan lidt
melodi-grand-prix agtigt SE-MIG-SE-MIG. Samtidig ved man at det er en wimp
der kører, for uden hjelm tør han hverken køre hurtigt eller lave en
ordentlig nedlægning.

Rittig
(med politisk ukorrekte meninger)



Per P. (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Per P.


Dato : 31-03-04 16:41


"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:c4emoe$12ha$1@news.dansketelecom.com...
> "NeoFazer" <mumbo@jumbo.dk> skrev i en meddelelse
> news:406ad356$0$299$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> > Har det lissom dig...må bare engang imellem mærke suset og høre lyden.
> > okay..ja..det er pisfarligt...I know...
>
> Det er sådan set ikke det at det er farligt...
> Det er mere det at det er uintelligent.

Enig. En sådan udtalelse bør besvares med de latinske ord: Si tacuisses,
philosophus mansisses.

Og det kan i så tænke lidt over

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....




Simon Haugaard Peder~ (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Simon Haugaard Peder~


Dato : 31-03-04 16:51

"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> wrote in
news:c4emoe$12ha$1@news.dansketelecom.com:

> Jeg finder det utrolig bøsset at køre uden hjelm, sådan lidt
> melodi-grand-prix agtigt SE-MIG-SE-MIG. Samtidig ved man at det er en
> wimp der kører, for uden hjelm tør han hverken køre hurtigt eller lave
> en ordentlig nedlægning.

Okay, du tør måske køre hurtigt eller lave en ordentlig nedlægning uden
hjelm?
I så fald er du vel også en "wimp" som du åbenbart mener er noget
negativt.

Hvis en person uden hjelm kører relativt langsomt, så er det efter min
mening ganske fornuftigt og ikke spor "wimp"-agtigt.


--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Suzuki GSX 600 F
www.dfmc.dk/?id=345

Claus Rittig (01-04-2004)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 01-04-04 20:02

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns94BDB56B556Cifup@212.242.40.196...

> Okay, du tør måske køre hurtigt eller lave en ordentlig nedlægning uden
> hjelm?

Nej, naturligvis ikke. Det er derfor jeg aldrig kører uden hjelm.

Rittig



NeoFazer (31-03-2004)
Kommentar
Fra : NeoFazer


Dato : 31-03-04 19:28

"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse

> Jeg finder det utrolig bøsset at køre uden hjelm, sådan lidt
> melodi-grand-prix agtigt SE-MIG-SE-MIG. Samtidig ved man at det er en
whimp
> der kører, for uden hjelm tør han hverken køre hurtigt eller lave en
> ordentlig nedlægning.

Orv manner...bastant mening må man sige..
Lad os lige dyrke lidt statistik og så en konklusion:
Omkring 95% af alle der kører MC uden hjelm er Hells Angels, Danmark.
Er det du siger så at alle H.A.'er er bøsser?

uh!..gutsy

/Lars Martin - Yamaha FZ6S Fazer
http://www.dfmc.dk?id=524



TheHobbit (31-03-2004)
Kommentar
Fra : TheHobbit


Dato : 31-03-04 20:26

NeoFazer wrote:
> "Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
[snip kommentar om manglende hjelm]
> Er det du siger så at alle H.A.'er er bøsser?
>
> uh!..gutsy
>
> /Lars Martin - Yamaha FZ6S Fazer
> http://www.dfmc.dk?id=524

Nu synes jeg tråden er gået i kredsløb om jorden!!

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297



Claus Rittig (01-04-2004)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 01-04-04 20:04

"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse
news:406b1b26$0$11587$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> NeoFazer wrote:
> > "Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
> [snip kommentar om manglende hjelm]
> > Er det du siger så at alle H.A.'er er bøsser?
> >
> > uh!..gutsy
> >
> > /Lars Martin - Yamaha FZ6S Fazer
> > http://www.dfmc.dk?id=524
>
> Nu synes jeg tråden er gået i kredsløb om jorden!!

Ja. Den slags har det bedst med at blive ignoreret.

Rittig



Simon Haugaard Peder~ (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Simon Haugaard Peder~


Dato : 31-03-04 16:49

"NeoFazer" <mumbo@jumbo.dk> wrote in news:406ad356$0$299
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> okay!..
>
> Har du fået lavet en attest Simon?
>
> Har det lissom dig...må bare engang imellem mærke suset og høre lyden.
> okay..ja..det er pisfarligt...I know...

Nej, har ikke fået lavet en - synes ikke rigtigt det er bøvlet værd når
jeg bare kører uden hjelm et par gange om året.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Suzuki GSX 600 F
www.dfmc.dk/?id=345

Per P. (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Per P.


Dato : 31-03-04 07:17


"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse
news:406a0444$0$18660$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Som opfølgning til "Du er en rigtig motorcykelist når......" har jeg
skrevet
> den modsatte liste.
> Listen er farvet af mine egne holdninger, så nogen vil måske være
brændende
> uenige i nogle af punkterne mens andre vil være rørende enige. Læs listen
> som den er og giv jeres kommentare og tilføjelser!!!
>
> ...du synes motorcykler generelt larmer for meget.

Øvv.... Jeg troede at jeg var en rigtig motorcyklist. Men det er jeg
åbenbart ikke, når jeg synes, at der er for mange motorcykler der larmer for
meget. Den unødvendige larm er et egotrip af højeste grad for føreren, der
ikke tænker på sine omgivelser og medmennesker. En rigtig motorcyklist er
vel hensynsfuld i alle henseender.


Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....




anders majland (31-03-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 31-03-04 08:13

>> ...du synes motorcykler generelt larmer for meget.
>
> Øvv.... Jeg troede at jeg var en rigtig motorcyklist. Men det er
> jeg åbenbart ikke, når jeg synes, at der er for mange motorcykler der
> larmer for meget. Den unødvendige larm er et egotrip af højeste grad
> for føreren, der ikke tænker på sine omgivelser og medmennesker. En
> rigtig motorcyklist er vel hensynsfuld i alle henseender.

Fuldstændig enig. Det kunne være sjovt at undersøge hvormange af dem der
har råberør på mc'en der kører med ørepropper ...

Udstødninger smider jo generelt både lort og larm bagud så føreren kun
selv har begrænset glæde af dem.

Ellers en fin liste...


--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Armand (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 31-03-04 19:12


anders majland <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
news:c4drdc$kih$1@sunsite.dk...
> >> ...du synes motorcykler generelt larmer for meget.
> >
> > .........når jeg synes, at der er for mange motorcykler der
> > larmer for meget. Den unødvendige larm er et egotrip af højeste grad
> > for føreren, der ikke tænker på sine omgivelser og medmennesker.
>
> Fuldstændig enig. Det kunne være sjovt at undersøge hvormange af dem der
> har råberør på mc'en der kører med ørepropper ...
> Udstødninger smider jo generelt både lort og larm bagud så føreren kun
> selv har begrænset glæde af dem.

En knægt i klubben havde en GSX750 med et meget larmende Marving som end
ikke lod sig køre "forsigtigt". Hán blev noget ked af røret af to årsager:
- Han skulle altid køre bagest da ingen gad ligge bagved hans
udstødningsrør!
- Han kunne aldrig snigløbe nogen ved at komme listende bagfra i lavt gear!


--
Armand.






Torben Scheel (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 31-03-04 08:27

"Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> wrote in message
news:406a6278$0$130$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> Øvv.... Jeg troede at jeg var en rigtig motorcyklist. Men det er jeg
> åbenbart ikke, når jeg synes, at der er for mange motorcykler der larmer
for
> meget. Den unødvendige larm er et egotrip af højeste grad for føreren, der
> ikke tænker på sine omgivelser og medmennesker. En rigtig motorcyklist er
> vel hensynsfuld i alle henseender.

Ahh. Jeg er ikke alene
Råvepotter skulle begraves sammen med hovedparten af benzindrevne
haveredskaber.

vh
--
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425



Lars T. Thomsen (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Lars T. Thomsen


Dato : 31-03-04 12:42

>> Øvv.... Jeg troede at jeg var en rigtig motorcyklist. Men det er
>> jeg åbenbart ikke, når jeg synes, at der er for mange motorcykler
>> der larmer for meget. Den unødvendige larm er et egotrip af højeste
>> grad for føreren, der ikke tænker på sine omgivelser og
>> medmennesker. En rigtig motorcyklist er vel hensynsfuld i alle
>> henseender.
>
> Ahh. Jeg er ikke alene
> Råvepotter skulle begraves sammen med hovedparten af benzindrevne
> haveredskaber.

Enig! - Råvepotter er dyrtkøbte- og defekte lydpotter!

Hilsen
Lars



Ukendt (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-03-04 08:38

Per P. wrote:
> "TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en
>> ...du synes motorcykler generelt larmer for meget.
>
> Øvv.... Jeg troede at jeg var en rigtig motorcyklist. Men det er
> jeg åbenbart ikke, når jeg synes, at der er for mange motorcykler der
> larmer for meget. Den unødvendige larm er et egotrip af højeste grad
> for føreren, der ikke tænker på sine omgivelser og medmennesker. En
> rigtig motorcyklist er vel hensynsfuld i alle henseender.

Jaja - fint nok - det skal ikke forstået HELT så firkantet!! 1 ud af så
mange punkter er da heller ikke så slemt!! Der er sikkert også nogen der
ikke kan li' lugten af to-takts olie. Jeg så bare sådan en gammel dame for
mit indre blik der stod og sagde "de laaarmer og de luuugter". Jeg synes
heltklart også at nogle motorcykler larmer for meget - men ikke generelt!

/Stephan



Michal (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 31-03-04 10:26

In article <406a747c$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, TheHobbit wrote:
>>> ...du synes motorcykler generelt larmer for meget.
>>
>> Øvv.... Jeg troede at jeg var en rigtig motorcyklist. Men det er
>> jeg åbenbart ikke, når jeg synes, at der er for mange motorcykler der
>> larmer for meget. Den unødvendige larm er et egotrip af højeste grad
>> for føreren, der ikke tænker på sine omgivelser og medmennesker. En
>> rigtig motorcyklist er vel hensynsfuld i alle henseender.
>
> Jaja - fint nok - det skal ikke forstået HELT så firkantet!! 1 ud af så
> mange punkter er da heller ikke så slemt!! Der er sikkert også nogen der
> ikke kan li' lugten af to-takts olie. Jeg så bare sådan en gammel dame for
> mit indre blik der stod og sagde "de laaarmer og de luuugter". Jeg synes
> heltklart også at nogle motorcykler larmer for meget - men ikke generelt!

Den DT175'er jeg tøffer rundt på duuuufter... især om morgenen ;)

Og generelt har jeg heller ikke noget imod MC larm... har selv en
udstødning som vist har en lille flænge... larmer lidt, men ikke så
meget som visse andre (heldigvis).

--
Venlig Hilsen
Michal
Den nysgerrige på DT175 '96

Ukendt (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-03-04 12:35

Michal wrote:
> Den DT175'er jeg tøffer rundt på duuuufter... især om morgenen ;)
Sådan skal det lyde!! Min DT125 dufter også af sejr om morgenen!!


/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297



jesper@FJERNveloce.d~ (31-03-2004)
Kommentar
Fra : jesper@FJERNveloce.d~


Dato : 31-03-04 12:09

Hej

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> writes:
> Fuldstændig enig. Det kunne være sjovt at undersøge hvormange af dem der
> har råberør på mc'en der kører med ørepropper ...

Hov Jeg kører med propper, men det er nu pga. vindstøj. Men måske
skal jeg have et mere åbent råberør

--
Jesper - CBR600 med råberør
http://www.veloce.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=33

Claus Rittig (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 31-03-04 16:08

"Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> skrev i en meddelelse
news:406a6278$0$130$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> Øvv.... Jeg troede at jeg var en rigtig motorcyklist. Men det er jeg
> åbenbart ikke, når jeg synes, at der er for mange motorcykler der larmer
for
> meget. Den unødvendige larm er et egotrip af højeste grad for føreren, der
> ikke tænker på sine omgivelser og medmennesker. En rigtig motorcyklist er
> vel hensynsfuld i alle henseender.

Hæ, ja-ja, og vi passer skam på naturen, og dyrene der er i den...
(Gammelt citat fra off-road oldtiden)

Rittig



Lars T. Thomsen (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Lars T. Thomsen


Dato : 31-03-04 07:24

TheHobbit wrote:
> Som opfølgning til "Du er en rigtig motorcykelist når......" har jeg
> skrevet den modsatte liste.
> Listen er farvet af mine egne holdninger, så nogen vil måske være
> brændende uenige i nogle af punkterne mens andre vil være rørende
> enige. Læs listen som den er og giv jeres kommentare og tilføjelser!!!

Har ingen filføjelser, for listen er jo perfekt!

Jeg ville nok bytte om på de to sidste punkter!
Ok, jeg flueknæpper! - Flot arbejde, det er fin liste!

Hilsen
Lars



Simon Haugaard Peder~ (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Simon Haugaard Peder~


Dato : 31-03-04 09:05

"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> wrote in
news:406a0444$0$18660$ba624c82@nntp05.dk.telia.net:

> ...du har fusket dig til en lægeerklæring på at du ikke behøver bære
> hjelm, alene så du kan køre med 25 km/t gennem byen og se "sej" ud.

Jeg kørte igår en lille tur uden hjelm ind til Scala for at træne -
ville bare mærke vinden i ansigtet og høre motoren rigtigt. På vejen
derind (fra Søpavillonen) mødte jeg 2 politi-motorcykler og 1
patruljevogn. Ved ikke om de så mig, men de stoppede mig ihvertfald
ikke.

Jeg har fuld forståelse for risikoen ved at køre uden hjelm, men engang
imellem skal vinden bare mærkes :)


--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Suzuki GSX 600 F
www.dfmc.dk/?id=345

Ninja Rider (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Ninja Rider


Dato : 31-03-04 09:09

Hejsa

Simon Haugaard Pedersen wrote:

> Jeg kørte igår en lille tur uden hjelm ind til Scala for at træne -
> ville bare mærke vinden i ansigtet og høre motoren rigtigt. På vejen
> derind (fra Søpavillonen) mødte jeg 2 politi-motorcykler og 1
> patruljevogn. Ved ikke om de så mig, men de stoppede mig ihvertfald
> ikke.
> Jeg har fuld forståelse for risikoen ved at køre uden hjelm, men engang
> imellem skal vinden bare mærkes :)

Ja, indimellem skal asfalten bare mærkes før folk begynder at køre med
deres sikkerhedes udstyr!

Mvh Emil
Der altid køre med fuldusrustning. Han tør simpelthen ikke andet!
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!
   http://dfmc.dk/?id=26


Simon Haugaard Peder~ (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Simon Haugaard Peder~


Dato : 31-03-04 09:15

Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> wrote in news:l%uac.488$Q%7.284
@news.get2net.dk:

> Ja, indimellem skal asfalten bare mærkes før folk begynder at køre med
> deres sikkerhedes udstyr!

Haha jaah, en dag skal man jo lære det :)

Jeg overlevede dog og havde glæden et par minutter - kan være at jeg prøver
det igen engang til sommer, men nu er det også på med hjelmen igen.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
Suzuki GSX 600 F
www.dfmc.dk/?id=345

Claus Rittig (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 31-03-04 16:14

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns94BD683EDF77Cifup@212.242.40.196...
> Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> wrote in news:l%uac.488$Q%7.284
> @news.get2net.dk:
>
> > Ja, indimellem skal asfalten bare mærkes før folk begynder at køre med
> > deres sikkerhedes udstyr!
>
> Haha jaah, en dag skal man jo lære det :)
>
> Jeg overlevede dog og havde glæden et par minutter - kan være at jeg
prøver
> det igen engang til sommer, men nu er det også på med hjelmen igen.

Ja, man dør jo ikke første gang. Jeg har godtnok aldrig kørt uden hjelm, det
synes jeg virker bøsset (og er der noget jeg ikke vil, så...), men jeg har
da mange gange kørt ned efter is i shorts og tennissko, det er der aldrig
sket noget ved. Men det var ret tæt på engang, så jeg gør det ikke mere. På
vej ned mod is-kiosken passerede jeg to lækre skår. Og når man nu sidder der
på en hot 600cc off-roader, og der er to sild der kigger... Jeg trak lige en
wheelie. Okay, mine shorts var så lidt glattere end mine cross-bukser plejer
at være, så jeg kurede halvt ned af sædet og kom derved til at give for
meget gas. ORHV, hvor var det tæt på! Så jeg er holdt op med at køre
letpåklædt på motorcykel. Selverkendelse er sundt.

Rittig



anders majland (31-03-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 31-03-04 18:45

> Jeg trak lige en wheelie.
> Okay, mine shorts var så lidt glattere end mine cross-bukser plejer
> at være, så jeg kurede halvt ned af sædet og kom derved til at give
> for meget gas. ORHV, hvor var det tæt på! Så jeg er holdt op med at
> køre letpåklædt på motorcykel.

Gælder det også wheelies i cowboybukser ?

(Det mener at erindre at du har prøvet slidstyrken i et par )


--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Claus Rittig (01-04-2004)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 01-04-04 19:56

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:c4f0ua$gij$1@sunsite.dk...
> > Jeg trak lige en wheelie.
> > Okay, mine shorts var så lidt glattere end mine cross-bukser plejer
> > at være, så jeg kurede halvt ned af sædet og kom derved til at give
> > for meget gas. ORHV, hvor var det tæt på! Så jeg er holdt op med at
> > køre letpåklædt på motorcykel.
>
> Gælder det også wheelies i cowboybukser ?
>
> (Det mener at erindre at du har prøvet slidstyrken i et par )

Næh, det var motocross-bukser. Men resultatet ville nok have været det
samme.

Rittig



Anders Vind Ebbesen (01-04-2004)
Kommentar
Fra : Anders Vind Ebbesen


Dato : 01-04-04 21:40

On 2004-03-31, Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> wrote:
>
> Der altid køre med fuldusrustning. Han tør simpelthen ikke andet!

Så når du kører hen til bageren, der ligger 2km fra dit hjem, en sommermorgen
tager du også jakke, bukser, handsker, støvler og hjelm på?

--
Anders Vind Ebbesen

Martin Sørensen (01-04-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 01-04-04 21:50

>> Der altid køre med fuldusrustning. Han tør simpelthen ikke andet!
> Så når du kører hen til bageren, der ligger 2km fra dit hjem, en
> sommermorgen tager du også jakke, bukser, handsker, støvler og hjelm
> på?

Det gør jeg ihvertfald. Jeg kører nogle gange ned i Føtex på mc'en, og
der er ca 1-1½ km fra hvor jeg bor. Alligevel tager jeg altid alt
mc-tøjet på. For det meste gider jeg ikke at tage alt udstyret på, og så
napper jeg trædecyklen istedet.

Når jeg endeligt tager mc'en, så ender det dog også ofte med at jeg
handler ind lidt længere væk end først planlagt, men sådan er der jo så
meget.
Så kan man også få set hvordan supermarkederne ser ud i nabobyerne.

--
signing off.. Martin Sørensen



Michal (02-04-2004)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 02-04-04 10:33

In article <c4hv9u$mdh$1@news.cybercity.dk>, Martin Sørensen wrote:
>>> Der altid køre med fuldusrustning. Han tør simpelthen ikke andet!
>> Så når du kører hen til bageren, der ligger 2km fra dit hjem, en
>> sommermorgen tager du også jakke, bukser, handsker, støvler og hjelm
>> på?
>
> Det gør jeg ihvertfald. Jeg kører nogle gange ned i Føtex på mc'en, og
> der er ca 1-1½ km fra hvor jeg bor. Alligevel tager jeg altid alt
> mc-tøjet på. For det meste gider jeg ikke at tage alt udstyret på, og så
> napper jeg trædecyklen istedet.
>
> Når jeg endeligt tager mc'en, så ender det dog også ofte med at jeg
> handler ind lidt længere væk end først planlagt, men sådan er der jo så
> meget.
> Så kan man også få set hvordan supermarkederne ser ud i nabobyerne.

Enig... Hvis jeg 'liige' skal ud at køre, så tager jeg osse alt
udrustning på... og tager naturligvis lige en omvej :)

--
Venlig Hilsen
Michal
Den nysgerrige på DT175 '96

Armand (02-04-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 02-04-04 15:38


Michal <usenet@SPAMwodzinskiTRAP.dk> skrev i en
news:c4jbvt$ghs$1@sunsite.dk...
> In article <c4hv9u$mdh$1@news.cybercity.dk>, Martin Sørensen wrote:
> >>> Der altid køre med fuldusrustning. Han tør simpelthen ikke andet!
> >> Så når du kører hen til bageren, en sommermorgen tager du også jakke,
> > > bukser, handsker, støvler og hjelm på?
> > Det gør jeg ihvertfald. Jeg kører nogle gange ned i Føtex på mc'en, og
> > der er ca 1-1½ km fra hvor jeg bor. Alligevel tager jeg altid alt
> > mc-tøjet på. For det meste gider jeg ikke at tage alt udstyret på, og så
> > napper jeg trædecyklen istedet.
> Enig... Hvis jeg 'liige' skal ud at køre, så tager jeg osse alt
> udrustning på... og tager naturligvis lige en omvej :)

Netop det med omvejen er et godt argument for altid at være påklædt til "det
hele"!
Jeg kører generelt iført hele udtrækket, men da jeg begyndte at bruge
rygbeskytter forsøgte jeg at nuancere brugen af den som "indenbys"(*) og
"uden for bygrænsen"; men det viste sig at det sjældent var muligt at
forudse hvor meget/langt man egentlig kom til at køre den dag, og da man
oftest valgte ikke at køre forbi hjemmet og mer-påklæde sig blev
konklusionen at også rygbeskytteren altid kommer på!

(*):
Og alligevel: Selv low-speed crash'es i byzone truende mod en motorcyklists
ryg :-|

--
Armand.






Magne Vingsand (02-04-2004)
Kommentar
Fra : Magne Vingsand


Dato : 02-04-04 17:02

Armand wrote:
> Jeg kører generelt iført hele udtrækket, men da jeg begyndte at bruge
> rygbeskytter forsøgte jeg at nuancere brugen af den som "indenbys"(*)
> og "uden for bygrænsen"; men det viste sig at det sjældent var muligt
> at forudse hvor meget/langt man egentlig kom til at køre den dag, og
> da man oftest valgte ikke at køre forbi hjemmet og mer-påklæde sig
> blev konklusionen at også rygbeskytteren altid kommer på!
> Og alligevel: Selv low-speed crash'es i byzone truende mod en
> motorcyklists ryg :-|

Denne trøya og buksa beskytter bra - og er rimelig:
http://www.otc-mc.org/%7Emagne/otc/teknisk/teknisk.html

--
Magne Ténéré/Endupamp



Jacob Larsen (02-04-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 02-04-04 14:47

Martin Sørensen wrote:
> Jeg kører nogle gange ned i Føtex på mc'en, og
> der er ca 1-1½ km fra hvor jeg bor. Alligevel tager jeg altid alt
> mc-tøjet på. For det meste gider jeg ikke at tage alt udstyret på, og
> så napper jeg trædecyklen istedet.

Der må jeg nok indrømme, at jeg ikke altid tager det hele på, hvis jeg skal
rulle en lille forsigtig tur og bare lige høre dyret. Jeg købte først
rigtigt mc-tøj sidste år og må nok indrømme, at jeg efter at have set hvad,
der er i det, nok burde have købt det meget før.

> Når jeg endeligt tager mc'en, så ender det dog også ofte med at jeg
> handler ind lidt længere væk end først planlagt, men sådan er der jo
> så meget.
> Så kan man også få set hvordan supermarkederne ser ud i nabobyerne.

Nu er "vores" føtex jo heller ikke den billigste. Jeg handler der nu
alligevel fordi jeg bor lige på den anden side af gaden. Desuden er pigerne
ved kassen ikke af ringeste kvalitet (hvis du nu også har set efter). Jeg
vil dog være en gentleman og ikke nævne nogle navne.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500



Michal (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 31-03-04 09:56

In article <406a0444$0$18660$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, TheHobbit wrote:
> Som opfølgning til "Du er en rigtig motorcykelist når......" har jeg skrevet
> den modsatte liste.

Fin liste :)

--
Venlig Hilsen
Michal
Den nysgerrige på DT175 '96

Pelle F. S. Liljenda~ (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Pelle F. S. Liljenda~


Dato : 31-03-04 10:40

Ever so true !!!

"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse
news:406a0444$0$18660$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Som opfølgning til "Du er en rigtig motorcykelist når......" har jeg
skrevet
> den modsatte liste.
> Listen er farvet af mine egne holdninger, så nogen vil måske være
brændende
> uenige i nogle af punkterne mens andre vil være rørende enige. Læs listen
> som den er og giv jeres kommentare og tilføjelser!!!



Mikkel Christensen (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 31-03-04 10:55

"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> writes:

> ...du påstår at den maskine DU kører på er "the original one and only" og
> alt andet er noget bras eller en billig efterligning.

Det er skam ikke en påstand. Det er den skinbarlige sandhed.

> ...du læser disse punkter og tænker - "ja! og hvad så?!?"

Hmmm... Jeg tænkte ihvertfald '...og hva' så?'.
Oh well, jeg kan godt leve uden prædikatet "rigtig motorcyklist".

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Ukendt (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-03-04 14:44

Mikkel Christensen wrote:
> "TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> writes:
>
>> ...du påstår at den maskine DU kører på er "the original one and
>> only" og alt andet er noget bras eller en billig efterligning.
>
> Det er skam ikke en påstand. Det er den skinbarlige sandhed.

Ok... hvilken én er det da?

>> ...du læser disse punkter og tænker - "ja! og hvad så?!?"
>
> Hmmm... Jeg tænkte ihvertfald '...og hva' så?'.
> Oh well, jeg kan godt leve uden prædikatet "rigtig motorcyklist".
Egentligt bryder jeg jo selv reglen om ikke at dømme andre ved at lave en
liste om at man ikke må dømme andre - for så dømmer jeg jo selv dem der
dømmer andre og bliver på den måde til én der dømmer andre.

Så det skal du ikke tage så tungt. Bare du hygger dig og ikke kommer til
skade.

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

PS. Tillykke med at du har "den eneste rigtige motorcykel" - jeg er lidt
misundelig - jeg har nemlig bare en knallert og en japser.



Mikkel Christensen (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 31-03-04 15:14

"TheHobbit" <stephan[snabel-a]protek.dk> writes:

> Mikkel Christensen wrote:
> > "TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> writes:
> >
> >> ...du påstår at den maskine DU kører på er "the original one and
> >> only" og alt andet er noget bras eller en billig efterligning.
> >
> > Det er skam ikke en påstand. Det er den skinbarlige sandhed.
>
> Ok... hvilken én er det da?

Kawasaki ZXR. Alt andet er noget bras. Det er endda emperisk bevist -
min MZ er f.eks. noget bras.

> Så det skal du ikke tage så tungt. Bare du hygger dig og ikke kommer
> til skade.

Jeg tager det såmænd ikke tungt. Faktisk griner jeg hver gang jeg kører.

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Søren Lindholt (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Søren Lindholt


Dato : 31-03-04 20:42

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> skrev i en
> Kawasaki ZXR. Alt andet er noget bras. Det er endda emperisk bevist -
> min MZ er f.eks. noget bras.
>
> > Så det skal du ikke tage så tungt. Bare du hygger dig og ikke kommer
> > til skade.
>
> Jeg tager det såmænd ikke tungt. Faktisk griner jeg hver gang jeg kører.


Storslået... vi har ikke grinet så meget siden den gang du var nøgen i
Fredericia... og Jes V. fik en støvle i hovedet...

Per, Mads og Søren... og nu går vi på bar....hvem vil med?



Jes Vestervang (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 31-03-04 23:03

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> writes:

> "Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> skrev i en
>> Kawasaki ZXR. Alt andet er noget bras. Det er endda emperisk bevist -
>> min MZ er f.eks. noget bras.
>>
>> > Så det skal du ikke tage så tungt. Bare du hygger dig og ikke kommer
>> > til skade.
>>
>> Jeg tager det såmænd ikke tungt. Faktisk griner jeg hver gang jeg kører.
>
> Storslået... vi har ikke grinet så meget siden den gang du var nøgen i
> Fredericia... og Jes V. fik en støvle i hovedet...

Støvle? Hva'? Hvorfor går jeg altid glip af det sjove? (selvom jeg er
tilstede) Oh well, hellere en støvle end noget andet...

> Per, Mads og Søren... og nu går vi på bar....hvem vil med?

Too late :-/
--
mvh Jes Vestervang

Hans Joergensen (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 31-03-04 11:05

TheHobbit wrote:
> ...du kalder andre folks maskiner for "knallerter" lige så snart de er
> mindre end din egen.

Hvad hvis man kalder sin egen maskine for knallert?

> ...du ikke kan fordrage lugten af benzin eller to-taktsolie om morgenen.

Årh.. I lååve the smell of 2 strokes in the morning :)

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk
"Vejen til en billig løsning"

Michal (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 31-03-04 13:59

In article <slrnc6l5v3.3pm.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen wrote:
> TheHobbit wrote:
>> ...du kalder andre folks maskiner for "knallerter" lige så snart de er
>> mindre end din egen.
>
> Hvad hvis man kalder sin egen maskine for knallert?

Eller knurrepotte ;)


>> ...du ikke kan fordrage lugten af benzin eller to-taktsolie om morgenen.
>
> Årh.. I lååve the smell of 2 strokes in the morning :)

Det er vi vist en del der kan tilslutte sig :)

--
Venlig Hilsen
Michal
Den nysgerrige på DT175 '96

Hans Joergensen (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 31-03-04 14:13

Michal wrote:
>> Hvad hvis man kalder sin egen maskine for knallert?
> Eller knurrepotte ;)

Ah, nu må du holde op, den dér 175'er er jo en knallert

// Hans, dobbelt knallert.
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Michal (01-04-2004)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 01-04-04 07:51

In article <slrnc6lgv0.3pm.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen wrote:
> Michal wrote:
>>> Hvad hvis man kalder sin egen maskine for knallert?
>> Eller knurrepotte ;)
>
> Ah, nu må du holde op, den dér 175'er er jo en knallert

Hvis du ikke kalder en 2-takts 175'er med revne i udstødningen for en
knurrepotte, hvad er en knurrepotte så? :)


> // Hans, dobbelt knallert.

Tag den med til bakken, så laver vi knallertoptog :D


--
Venlig Hilsen
Michal
Den nysgerrige på DT175 '96

Hans Joergensen (01-04-2004)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 01-04-04 10:35

Michal wrote:
> Hvis du ikke kalder en 2-takts 175'er med revne i udstødningen for en
> knurrepotte, hvad er en knurrepotte så? :)
>> // Hans, dobbelt knallert.
> Tag den med til bakken, så laver vi knallertoptog :D

Hah, jeg skal sikkert køre sammen med min søster+hendes kæreste og hendes
svigerforældre, de kører vist softchopper alle sammen..

Så jeg skal huske at komme foran så de har noget de kan brokke sig
over

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

TheHobbit (31-03-2004)
Kommentar
Fra : TheHobbit


Dato : 31-03-04 20:31

Hans Joergensen wrote:
> Hvad hvis man kalder sin egen maskine for knallert?

Selvironi er jo altid velkommen!

> Årh.. I lååve the smell of 2 strokes in the morning :)
>
> // Hans

Reeeeehn den den d-d-den, reeeeeeehn den d-den - "SNIIIIF aaaarh!"

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297



Magne Vingsand (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Magne Vingsand


Dato : 31-03-04 20:34

TheHobbit wrote:
> Hans Joergensen wrote:
>> Hvad hvis man kalder sin egen maskine for knallert?
>> Årh.. I lååve the smell of 2 strokes in the morning :)
> Reeeeehn den den d-d-den, reeeeeeehn den d-den - "SNIIIIF aaaarh!"

http://www.otc-mc.org/%7Emagne/otc/fotoalbum/2004/1401/the_annoying_thing_32
0x256.mpg

--
Magne Ténéré/Endupamp



Jes Vestervang (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 31-03-04 20:38

"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> writes:

> Som opfølgning til "Du er en rigtig motorcykelist når......" har jeg skrevet
> den modsatte liste.....
> Du bør kraftigt overveje om du er en rigtig motorcykelist hvis......

....du laver lister som skal ekskludere personer med andre holdninger
end dig selv fra det fine selskab?

....du larmer så meget med dit råberør at folks tolerance over for mc'er
minimeres?

Jeg ved godt at listen ikke skal tages seriøst, men alligevel.
--
mvh Jes Vestervang - der synes at der er for mange _råbe_rør
derude... Brummerør=godt, råberør=pestilens.

Ukendt (01-04-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-04-04 11:31

Jes Vestervang wrote:
> "TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> writes:
>
>> Som opfølgning til "Du er en rigtig motorcykelist når......" har jeg
>> skrevet den modsatte liste.....
>> Du bør kraftigt overveje om du er en rigtig motorcykelist hvis......
>
> ...du laver lister som skal ekskludere personer med andre holdninger
> end dig selv fra det fine selskab?
Tjooo det er jo altid risikoen ved satire, man tager udgangspunkt i sine
egne holdninger. ... hvilke punkter er DU f.eks. uenige i?? Hvis det er det
med larmen så har jeg skrevet "generelt" - altså motorcykler generelt larmer
for meget. Der findes mange der virkeligt larmer for meget - helt sikkert -
men jeg synes ikke det er generelt! Jeg synes for det meste at almindelige
mc folk holder der larm på et rimeligt niveau og der er da herligt at man
lige kan høre det er en motorcykel.

> ...du larmer så meget med dit råberør at folks tolerance over for
> mc'er minimeres?
Ja, den kunne heltklart godt komme med!

Sjovt nok har 1 person ofte et sammefald af flere punkter "du larmer så
meget...." + "kører uden hjelm" + "hilser kun på egen mærke...." - kan du se
systemet?!?

> Jeg ved godt at listen ikke skal tages seriøst, men alligevel.
Hvor mange punkter synes du var helt i skoven. Vær ærlig!

Når der kommer input til listen så bliver den da bare ændret, det er, som du
nok kan se, første udgave.

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297



Jes Vestervang (04-04-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 04-04-04 00:17

"TheHobbit" <stephan[snabel-a]protek.dk> writes:

> Jes Vestervang wrote:
>> "TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> writes:
>>
>>> Som opfølgning til "Du er en rigtig motorcykelist når......" har jeg
>>> skrevet den modsatte liste.....
>>> Du bør kraftigt overveje om du er en rigtig motorcykelist hvis......
>>
>> ...du laver lister som skal ekskludere personer med andre holdninger
>> end dig selv fra det fine selskab?

> Tjooo det er jo altid risikoen ved satire, man tager udgangspunkt i sine
> egne holdninger. ... hvilke punkter er DU f.eks. uenige i?? Hvis det er det
> med larmen så har jeg skrevet "generelt"

Jaeh, det var bare lige hvad der slog mig først. Det er ikke fordi jeg
er uenig i mange af punkterne, jeg finder bare hele idéen med at
ekskludere individer fra en gruppe på baggrund af en liste, forfattet
af en snæver kreds, ret utiltalende. Men nu er din liste jo heller ikke
noget videre alvorligt - betragt min kommentar som lidt
aftenfilosoferen

> - altså motorcykler generelt larmer
> for meget. Der findes mange der virkeligt larmer for meget - helt sikkert -
> men jeg synes ikke det er generelt!

Måske, måske ikke. Mange synes det nok.

> Jeg synes for det meste at almindelige mc folk holder der larm på et
> rimeligt niveau og der er da herligt at man lige kan høre det er en
> motorcykel.

Det er der mange der siger, jeg finder det lidt plat at det lige skal
være larmen, der får den til at lyde som en mc (MZ 150cc?). Ok, en Duc
med Termignonier (og klirrende tørkobling) er nu til at falde i staver
over, men alligevel

> .....Når der kommer input til listen så bliver den da bare ændret,
> det er, som du nok kan se, første udgave.

No offence, men jeg finder altså det her checkliste-halløj lidt
rigeligt teenagepigebladstestagtigt
--
mvh Jes Vestervang

Jacob Larsen (09-04-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 09-04-04 14:41

On Sun, 04 Apr 2004 01:16:40 +0200, Jes Vestervang
<jes@dellen.royal.flof.dk> wrote:
> "TheHobbit" <stephan[snabel-a]protek.dk> writes:
>> .....Når der kommer input til listen så bliver den da bare ændret,
>> det er, som du nok kan se, første udgave.
>
> No offence, men jeg finder altså det her checkliste-halløj lidt
> rigeligt teenagepigebladstestagtigt

Så kan det være, vi kan lokke flere teenagepiger herind.

Hej Tøser.

--
mvh. Jacob Larsen - GS500
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der ikke er andre,
der kan." - J.Larsen

Michal (09-04-2004)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 09-04-04 14:44

In article <opr56yy0b0gg3qr7@news.auc.dk>, Jacob Larsen wrote:
> On Sun, 04 Apr 2004 01:16:40 +0200, Jes Vestervang
><jes@dellen.royal.flof.dk> wrote:
>> "TheHobbit" <stephan[snabel-a]protek.dk> writes:
>>> .....Når der kommer input til listen så bliver den da bare ændret,
>>> det er, som du nok kan se, første udgave.
>>
>> No offence, men jeg finder altså det her checkliste-halløj lidt
>> rigeligt teenagepigebladstestagtigt
>
> Så kan det være, vi kan lokke flere teenagepiger herind.
>
> Hej Tøser.

LOLda! tsk tsk tsk :P

Teenagepiger er mere til heste... se anden tråd om emnet ;D

--
Venlig Hilsen
Michal
Den nysgerrige på DT175 '96

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste