|
| Link til billig råve-potte GSX 750 ES Fra : Wheeler |
Dato : 30-03-04 17:36 |
|
Hvem kan hjælpe?
Susuki GSX 750 ES (vistnok produceret/solgt i DK 1984-86..den lige før
"F"modellen.)
Jeg søger en 4:1 "Cobra-udstødning" e.lign. -> det er til en ældre
medborger, som føler sig mest trafiksikker, jo mere potten støjer
Det er et "must" at centralstøttefoden kan "være der"
Link til udlandet/herhjemme vil være super!
Pft.
--
Wheeler
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler
VFR 750 F
TDR 125 R - til salg 13/15K u./m. syn
| |
Ped (30-03-2004)
| Kommentar Fra : Ped |
Dato : 30-03-04 19:19 |
|
Wheeler wrote:
> Hvem kan hjælpe?
>
> Susuki GSX 750 ES (vistnok produceret/solgt i DK 1984-86..den lige før
> "F"modellen.)
>
> Jeg søger en 4:1 "Cobra-udstødning" e.lign. -> det er til en ældre
> medborger, som føler sig mest trafiksikker, jo mere potten støjer
>
> Det er et "must" at centralstøttefoden kan "være der"
Det er ikke for at smide malurt i bægeret, men uoriginale udstødninger
kan være noget værre l... Jeg fik en Marshall 4:1 på min ES'er, og jeg
fik et gevaldigt "hul" i drejningsmomentet mellem 2300 og 2800 omdr.,
som jeg aldrig fik justeret helt væk. Javel, eksperter med et rullefelt
kan sikkert, men så holder den "billige udstødning" op med at være
billig... Bare et hint fra en der er færdig med uoriginale udstødninger.
M.v.h.
Jens L. Pedersen
--
Fjern "handicappet" i min mailadresse ved svar.
| |
Wheeler (30-03-2004)
| Kommentar Fra : Wheeler |
Dato : 30-03-04 19:47 |
|
"Ped" <pedmail@tdcadsl.dk.invalid> wrote in message
> fik et gevaldigt "hul" i drejningsmomentet mellem 2300 og 2800 omdr.,
Dette interval har vel kun teoretisk interesse, med mindre man tillægger
0km/t-> interesse...
momentkurven på en gsx 750 er primært interessent fra 2.800 ->
Men igen, "larm" er vigtigere end motorkræft (det er IKKE til eget brug
--
Wheeler
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler
VFR 750 F
TDR 125 R - til salg 13/15K u./m. syn
| |
anders majland (30-03-2004)
| Kommentar Fra : anders majland |
Dato : 30-03-04 20:22 |
|
> Men igen, "larm" er vigtigere end motorkræft (det er IKKE til eget
> brug
Så forsøg at tale ham fra det - Bla. ahs til hans eventuelle naboer ...
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid
| |
Ped (30-03-2004)
| Kommentar Fra : Ped |
Dato : 30-03-04 21:29 |
|
Wheeler wrote:
>
>>fik et gevaldigt "hul" i drejningsmomentet mellem 2300 og 2800 omdr.,
>
>
> Dette interval har vel kun teoretisk interesse, med mindre man tillægger
> 0km/t-> interesse...
>
Nej, der er jeg godt nok lodret uenig. Det kan godt være at man cruiser
afsted med noget over 2800 omdr, men man skal jo også sætte igang, ikke?
Selvfølgelig, hvis man filer koblingen af med over 3000 omdr. fra start,
så... Men der er ikke noget mere irriterende end tøven når man lige skal
ud af starthullerne, og ved bjergkørsel var det helt galt. I større
højder kunne "hullet" være så dybt, at hvis man kom ned i det i en
hårnål kunne det være nødvendigt at trække koblingen for at komme ud af
det igen! Jeg vil ha' en der trækker rent over hele registeret, tak!
Ikke flere huller til mig!
M.v.h.
Jens L. Pedersen
GPZ 1100
--
Fjern "handicappet" i min mailadresse ved svar.
| |
Wheeler (30-03-2004)
| Kommentar Fra : Wheeler |
Dato : 30-03-04 21:39 |
|
"Ped" <pedmail@tdcadsl.dk.invalid> wrote in message > >
> >>fik et gevaldigt "hul" i drejningsmomentet mellem 2300 og 2800 omdr.,
> >
> Wheeler wrote:
> > Dette interval har vel kun teoretisk interesse, med mindre man tillægger
> > 0km/t-> interesse...
> >
> Ped" <pedmail@tdcadsl.dk.invalid> wrote in message
> Nej, der er jeg godt nok lodret uenig. Det kan godt være at man cruiser
> afsted med noget over 2800 omdr, men man skal jo også sætte igang, ikke?
Derfor jeg indikerer "sætte i gang", ved at skrive "0 Km/t->
--
Wheeler
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler
VFR 750 F
TDR 125 R - til salg 13/15K u./m. syn
| |
Mads Stetter (30-03-2004)
| Kommentar Fra : Mads Stetter |
Dato : 30-03-04 20:51 |
|
Wheeler wrote:
> Hvem kan hjælpe?
>
> Susuki GSX 750 ES (vistnok produceret/solgt i DK 1984-86..den lige før
> "F"modellen.)
>
> Jeg søger en 4:1 "Cobra-udstødning" e.lign. -> det er til en ældre
> medborger, som føler sig mest trafiksikker, jo mere potten støjer
>
> Det er et "must" at centralstøttefoden kan "være der"
>
> Link til udlandet/herhjemme vil være super!
>
> Pft.
Måske den her kan bruges?
MVH Mads Stetter
| |
D@n Dethlefsen (30-03-2004)
| Kommentar Fra : D@n Dethlefsen |
Dato : 30-03-04 22:06 |
|
Mads Stetter wrote:
>> Jeg søger en 4:1 "Cobra-udstødning" e.lign. -> det er til en ældre
>> medborger, som føler sig mest trafiksikker, jo mere potten støjer
>>
>> Det er et "must" at centralstøttefoden kan "være der"
>>
>> Link til udlandet/herhjemme vil være super!
>>
>> Pft.
>
> Måske den her kan bruges?
>
Du mener at de helt skal lave være med at montere en potte eller hva`
--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "OSTEN" fra adr. ved svar
| |
Mads Stetter (30-03-2004)
| Kommentar Fra : Mads Stetter |
Dato : 30-03-04 22:21 |
|
D@n Dethlefsen wrote:
> Mads Stetter wrote:
>>> Jeg søger en 4:1 "Cobra-udstødning" e.lign. -> det er til en ældre
>>> medborger, som føler sig mest trafiksikker, jo mere potten støjer
>>>
>>>
>>> Det er et "must" at centralstøttefoden kan "være der"
>>>
>>> Link til udlandet/herhjemme vil være super!
>>>
>>> Pft.
>>
>> Måske den her kan bruges?
>>
>
> Du mener at de helt skal lave være med at montere en potte eller hva`
>
LOL.. Sorry! Det kan jo smut' det skidt
http://www.kjmotorcykler.dk/motad_venom.htm
MVH Mads Stetter
| |
TeeVee (30-03-2004)
| Kommentar Fra : TeeVee |
Dato : 30-03-04 22:04 |
|
> Susuki GSX 750 ES (vistnok produceret/solgt i DK 1984-86..den lige før
> "F"modellen.)
>
> Jeg søger en 4:1 "Cobra-udstødning" e.lign. -> det er til en ældre
> medborger, som føler sig mest trafiksikker, jo mere potten støjer
>
> Det er et "must" at centralstøttefoden kan "være der"
>
> Link til udlandet/herhjemme vil være super!
Jeg har en GSX 750 ESD med et uoriginalt udstødningssystem af mærket
Marving.
Det sad på da jeg købte cyklen brugt sidste år, så jeg ved desværre ikke
lige hvor man kan få fat i det henne, men jeg synes det har en ret god lyd
og det ser da heller ikke værst ud på cyklen (kig i min profil på dfmc.dk)
Min centralstøttefod kan sagtens være der.
Sådan nogle som M&P ( www.mandp.com) i England har både Laser og Marshal
systemer til cyklen, men jeg ved ikke lige hvordan de lyder eller om
centralstøttefoden kan være der.
//Anders Jensen
http://dfmc.dk/?id=221
| |
|
|