/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Manlende respekt !"¤#@£@£!"#!"#
Fra : S.G


Dato : 30-03-04 10:32

Sidder og surfer lidt på computeren. Så går alarmen igang på mc´en der står
nede foran. Der står en kloakarbejder og forsøger at skubbe rundt med den
eftersom han skal bruge den rist (sådan en lille firkantet en) den står
ovenpå. Manden der sidder i traktoren (slamsuger) griner fjoget.
Skynder mig derned og flytter den og hidser mig op. Hvad satan er det er for
noget at flytte rundt på andres folks ejendele. Sidder han sig måske osse
ind i en anden mands bil og forsøger at fjerne den?!?! Han står bare og glor
dumt. Spørger så hvad satan han ville have gjort hvis han havde væltet eller
ridset cyklen.. Manden glor stadig dumt og har intet at sige. Siger til ham
i de må varsle en anden gang, eller i det mindste lige prøve at ringe på
døren et sted, så de kan få at vide hvem ejeren er. For det der kan sq ikke
være rigtig. Burde melde ham for tyveriforsøg.
Utrolig som folk ikke har respekt..Og ikke nok med det
Kommer lige dernede fra igen, nu står der en cykel smidt op af den
!"#¤£@$£@¤#"¤"¤#!"#!$£@$@.
Der er intet sket, men jeg forstår simpelthen ikke folk. De må sq da være
mere end bare almindelig dumme.... har aldrig haft sådanne problemer her i
kvarteret før. utroligt at der skal være hele 2 episoder indenfor ½ times
tid.
Grrrrrr

S.G
TL1000S
Odense



 
 
Anders (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 30-03-04 11:43


"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
news:I7bac.51$jA4.10@news.get2net.dk...
> Sidder og surfer lidt på computeren. Så går alarmen igang på mc´en der
står
> nede foran. Der står en kloakarbejder og forsøger at skubbe rundt med den
> eftersom han skal bruge den rist (sådan en lille firkantet en) den står
> ovenpå. Manden der sidder i traktoren (slamsuger) griner fjoget.
> Skynder mig derned og flytter den og hidser mig op. Hvad satan er det er
for
> noget at flytte rundt på andres folks ejendele. Sidder han sig måske osse
> ind i en anden mands bil og forsøger at fjerne den?!?! Han står bare og
glor
> dumt. Spørger så hvad satan han ville have gjort hvis han havde væltet
eller
> ridset cyklen.. Manden glor stadig dumt og har intet at sige. Siger til
ham
> i de må varsle en anden gang, eller i det mindste lige prøve at ringe på
> døren et sted, så de kan få at vide hvem ejeren er. For det der kan sq
ikke
> være rigtig. Burde melde ham for tyveriforsøg.
> Utrolig som folk ikke har respekt..Og ikke nok med det
> Kommer lige dernede fra igen, nu står der en cykel smidt op af den
> !"#¤£@$£@¤#"¤"¤#!"#!$£@$@.
> Der er intet sket, men jeg forstår simpelthen ikke folk. De må sq da være
> mere end bare almindelig dumme.... har aldrig haft sådanne problemer her i
> kvarteret før. utroligt at der skal være hele 2 episoder indenfor ½ times
> tid.
> Grrrrrr
>
> S.G
> TL1000S
> Odense
>

Det var dog utroligt at der findes så stupide individer der overhovedet kan
få den ide at begynde at rykke rundt på en mc! Og jeg må give dig ret. Han
ku i det mindste have tjekket lidt rundt omkring om der var nogen der vidste
hvem der var ejer og så få ham til at flytte den. Eller som du selv siger,
have varslet det lidt i forvejen.
Det svarer jo lidt til at flytte en bil på en parkeringsplads ved et
supermarked, fordi man selv havde tænkt sig at det var netop det man ville
holde!


--
Anders Z.
XT600E (00)




C. Caspersen (30-03-2004)
Kommentar
Fra : C. Caspersen


Dato : 30-03-04 12:52

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
news:I7bac.51$jA4.10@news.get2net.dk...
> være rigtig. Burde melde ham for tyveriforsøg.

Tag en kiks--

/Caspersen



Psycho Cowboy (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 30-03-04 13:16

C. Caspersen wrote:
> Tag en kiks--
_________________________________________

Du lyder som om du er vandt til det?

Til S.G:
Jeg forstår dig godt... Sådan nogle popsmarte nisser, der lige tror de kan
flytte på grejet uden videre, burde have en lige højre! Jeg var
sandsynligvis brændt sammen i hvert fald...

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234



C. Caspersen (30-03-2004)
Kommentar
Fra : C. Caspersen


Dato : 30-03-04 13:43

"Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40696492$0$18667$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Du lyder som om du er vandt til det?

Til hvad ?

> Til S.G:
> Jeg forstår dig godt... Sådan nogle popsmarte nisser, der lige tror de kan
> flytte på grejet uden videre, burde have en lige højre! Jeg var
> sandsynligvis brændt sammen i hvert fald...

Gud jøsses.......hvis I nu skal være helt objektive: Hvad sker der ved, at
nogen i god hensigt flytter en motorcykel for at komme til et kloakdæksel ?

/Caspersen



Hekto (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 30-03-04 14:08

In article <c4bq0i$4rj$1@sunsite.dk>, cmccas@fjerndettesol.dk says...
> Gud jøsses.......hvis I nu skal være helt objektive: Hvad sker der ved, at
> nogen i god hensigt flytter en motorcykel for at komme til et kloakdæksel ?
>
... og som ikke er vandt til det, så de liiige taber den på siden,
eller ikke får støttebenet rigtigt ud ....!!!!!

Man holder da fingrene fra andres ejendom!

Hvad sker der ved at en anden piller ved konen? Han piller jo sikkert
ikke ved noget man ikke selv har pillet ved!!?? ;0)
Det kunne så være bil, cykel, video o.s.v. istedet; men alligevel!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Jens B. Rasmussen (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Jens B. Rasmussen


Dato : 30-03-04 14:10


>> Til S.G:
>> Jeg forstår dig godt... Sådan nogle popsmarte nisser, der lige tror de kan
>> flytte på grejet uden videre, burde have en lige højre! Jeg var
>> sandsynligvis brændt sammen i hvert fald...

> Gud jøsses.......hvis I nu skal være helt objektive: Hvad sker der ved, at
> nogen i god hensigt flytter en motorcykel for at komme til et kloakdæksel ?

> /Caspersen

Eksemplet her belyser problemet - jeg har skivebremselås på min og hovsa
det så han ikke ... nu står han så og kigger på en mc som er væltet og
skadet for x kr. nu skal han alligevel ud og finde ejeren som han burde
have startet med.

Eller hvis han nu ikke får slået støttebenet rigtigt ned ? Eller han taber
den fordi den er tungere end en grøn puch maxi med mælkekasse ?
Husker han at ligge noget under støttebenet når nu det bliver varmt så
støttebenet går igennem asfalten ?

osv.

Jamen der er problemer nok og hvis der holdt en bil havde de bare trukket
på skulderen og sagt "surt vi må komme tilbage en anden dag"

Jens B. R
RF900-ejer



Thomas Buus Andersen (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Buus Andersen


Dato : 30-03-04 14:21

C. Caspersen wrote:

> Gud jøsses.......hvis I nu skal være helt objektive: Hvad sker der
> ved, at nogen i god hensigt flytter en motorcykel for at komme til et
> kloakdæksel ?

Mere - hvad sker der hvis han får overbalance med den og vælter den.
Hvem betaler de mange tusinde kroner det kan løbe op i? Godtnok er der penge
i lortet som Heino siger, men så mange knaster tror jeg altså heller ikke en
slam-suger kan tjene hjem :)
Så bliver det vel et problem for ejerens kaskoforsikring og hvem skal så
betale der.

Når en mc er parkeret så bliver den stående indtil ejeren selv flytter. Er
den parkeret ulovligt kan man rette henvendelse til politiet
og de tager sig af sagen , efter et par uger måske (hehe), og ellers holder
man nallerne i lommen !

Jeg var blevet sur om så det bare var en gammel MZer jeg havde.


>
> /Caspersen
Thomas



Ukendt (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-04 14:59


"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
news:c4bq0i$4rj$1@sunsite.dk...
> "Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:40696492$0$18667$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> > Du lyder som om du er vandt til det?
>
> Til hvad ?
>
> > Til S.G:
> > Jeg forstår dig godt... Sådan nogle popsmarte nisser, der lige tror de
kan
> > flytte på grejet uden videre, burde have en lige højre! Jeg var
> > sandsynligvis brændt sammen i hvert fald...
>
> Gud jøsses.......hvis I nu skal være helt objektive: Hvad sker der ved, at
> nogen i god hensigt flytter en motorcykel for at komme til et kloakdæksel
?
>
> /Caspersen
>
> Tjaa nu har jeg 2 gange oplevet at min mc var blevet væltet på jobbet, om
det så var for at flytte på den eller bare "lige prøve at sidde på den" ved
jeg ikk, begge gange er den skadede cykel rejst op igen og ingen har meldt
sig som synder

Hmm tror nu også jeg kunne finde på at melde fjolset
teoretisk set kan enhver "tyv" vel sige at han bare lige ville flytte den
hvis han blev opdaget i sine ugerninger

Brian Jensen



Armand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-03-04 03:09


brian jensen <b.zsnabelaoncable.dk> skrev i en
news:40697d44$0$260$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Hmm tror nu også jeg kunne finde på at melde fjolset
> teoretisk set kan enhver "tyv" vel sige at han bare lige ville flytte den
> hvis han blev opdaget i sine ugerninger

Jup!
Og hvorfor kan en slamsuger-ka'l ikke være kriminel?
Det kan jo ligefrem være at manden kører rundt i byen og checker parkerede
motorcyklers aflåsning og alarmer af ved at give sig ud for at skulle suge
slam :-/

En anmeldelse på stedet ("Jeg står her med manden og han bliver tiltagende
voldelig"), er det eneste der kan klarlægge om vedkommende rent faktisk har
en tyvagtig historik, og i afkræftende fald, så har det formodentlig været
en lærestreg for ham !!

--
Armand.





Psycho Cowboy (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 30-03-04 15:56

C. Caspersen wrote:

>> Du lyder som om du er vandt til det?
>
> Til hvad ?
_________________________________________________

Ja, til at klare problemerne med kiks... Synes ikke det er første gang, man
får lyst til at kalde dig trold, men nok om det!
_________________________________________________

> Gud jøsses.......hvis I nu skal være helt objektive: Hvad sker der ved, at
> nogen i god hensigt flytter en motorcykel for at komme til et kloakdæksel
?
_________________________________________________

Alle andre har stortset svaret på det, og det er god moral at lade andres
ting være i fred, eller selv få dem til at flytte det. Nu ved jeg ikke hvad
du selv kører rundt på (da du jo ikke har oprettet dig på dfmc.dk), men det
ville undre mig meget, hvis du ville lade andre trille rundt med din TL1000S
eller lign. fordi de lige skulle til et øjeblik.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - Nallerne væk, eller de siger knæk!
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234



C. Caspersen (30-03-2004)
Kommentar
Fra : C. Caspersen


Dato : 30-03-04 18:17

"Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40698a00$0$28844$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Ja, til at klare problemerne med kiks... Synes ikke det er første gang,
man
> får lyst til at kalde dig trold, men nok om det!

Hvis ikke du kan tåle lidt modgang og kun vil have rygklapperi, så hører du
ikke til i en debatgruppe. Lad være med at kalde mig trold !

/Caspersen



Psycho Cowboy (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 30-03-04 20:28

C. Caspersen wrote:

> Hvis ikke du kan tåle lidt modgang og kun vil have rygklapperi, så
> hører du ikke til i en debatgruppe. Lad være med at kalde mig trold !
__________________________________________________

Så snup da den kiks!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234



m0rt3n (30-03-2004)
Kommentar
Fra : m0rt3n


Dato : 30-03-04 22:47

"Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40698a00$0$28844$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> ville undre mig meget, hvis du ville lade andre trille rundt med din
TL1000S
> eller lign. fordi de lige skulle til et øjeblik.

Caspersen, hvad kører du egentlig på? Psycho Cowboy foreslår, at du kører
TL1000, men jeg kunne godt mistænke dig for slet ikke at have en MC... Men
lad os høre?
-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522



Anders Thorup (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Anders Thorup


Dato : 30-03-04 15:56

C. Caspersen wrote:

> Gud jøsses.......hvis I nu skal være helt objektive: Hvad sker der
> ved, at nogen i god hensigt flytter en motorcykel for at komme til et
> kloakdæksel ?

Du er vel ikke seriøs vel???
Naah det må være en and!
TROLL ALERT!!

--
--
MVH / Best Regards
Anders Thorup
www.dfmc.dk/Anders_Thorup
Honda VFR750F RC24 Perlemorshvid



Magne Vingsand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Magne Vingsand


Dato : 30-03-04 16:00

Anders Thorup wrote:
> C. Caspersen wrote:
>> Gud jøsses.......hvis I nu skal være helt objektive: Hvad sker der
>> ved, at nogen i god hensigt flytter en motorcykel for at komme til et
>> kloakdæksel ?
> Du er vel ikke seriøs vel???
> Naah det må være en and!
> TROLL ALERT!!

he he - spiller da ingen trille om mc'en flyttes en meter, så lenge ingen
skade er skjedd!

--
Magne Ténéré/Endupamp



Psycho Cowboy (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 30-03-04 16:06

Magne Vingsand wrote:

> he he - spiller da ingen trille om mc'en flyttes en meter, så lenge
> ingen skade er skjedd!
________________________________________________

Hvad kører du på?? Puch Maxi?
Min GSX-R skal ikke flyttes af andre end mig - sådan én er dyr at lægge ned!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - Nallerne væk, eller de siger knæk!
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234



Tobias Larsen (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Tobias Larsen


Dato : 30-03-04 16:10


"Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40698c4d$0$28868$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Magne Vingsand wrote:
>
> > he he - spiller da ingen trille om mc'en flyttes en meter, så lenge
> > ingen skade er skjedd!
> ________________________________________________
>
> Hvad kører du på?? Puch Maxi?
> Min GSX-R skal ikke flyttes af andre end mig - sådan én er dyr at lægge
ned!
>
> --
> Psycho Cowboy
> Suzuki GSX-R 600 - Nallerne væk, eller de siger knæk!
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234
-------------------
/| /| | | |
||__|| | | Please don't |
/ O O\_ | feed |
/ \ | the trolls |
/ \ \ | |
/ _ \ \ ---------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Hvorfor ser den mærkelig ud,når man kopierer den ind fra google groups?

Tobias



Michal (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 31-03-04 11:38

In article <40699007$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Tobias Larsen wrote:
>
> "Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:40698c4d$0$28868$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
>> Magne Vingsand wrote:
>>
>> > he he - spiller da ingen trille om mc'en flyttes en meter, så lenge
>> > ingen skade er skjedd!
>> ________________________________________________
>>
>> Hvad kører du på?? Puch Maxi?
>> Min GSX-R skal ikke flyttes af andre end mig - sådan én er dyr at lægge
> ned!
>>
>> --
>> Psycho Cowboy
>> Suzuki GSX-R 600 - Nallerne væk, eller de siger knæk!
>> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234
> -------------------
> /| /| | | |
> ||__|| | | Please don't |
> / O O\_ | feed |
> / \ | the trolls |
> / \ \ | |
> / _ \ \ ---------------------
> / |\____\ \ ||
> / | | | |\____/ ||
> / \|_|_|/ | __||
> / / \ |____| ||
> / | | /| | --|
> | | |// |____ --|
> * _ | |_|_|_| | \-/
> *-- _--\ _ \ // |
> / _ \\ _ // | /
> * / \_ /- | - | |
> * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________
>
> Hvorfor ser den mærkelig ud,når man kopierer den ind fra google groups?

Fordi din NNTP klient ikke er sat op til monospace font, og google
groups bruger netop monospace font (kloge google) :)

Den ser fint ud her i slrn på linux.

--
Venlig Hilsen
Michal
Den nysgerrige på DT175 '96

Carl (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Carl


Dato : 30-03-04 16:30


"Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> wrote in message
news:40698c4d$0$28868$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Magne Vingsand wrote:
>
> > he he - spiller da ingen trille om mc'en flyttes en meter, så lenge
> > ingen skade er skjedd!
> ________________________________________________
>
> Hvad kører du på?? Puch Maxi?
> Min GSX-R skal ikke flyttes af andre end mig - sådan én er dyr at lægge
ned!
>

Nå ja, det betyder da ikke noget - jeg flytter da altid rundt på mc'erne
hvis jeg ikke lige kan få plads til min, som regel bliver de da ikke
ridset.. Jeg skubber da også lidt til de parkerede biler hvis der derved kan
skabes plads nok til min dyt. Lidt ridser dør ejeren da ikke af.

Carl



Magne Vingsand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Magne Vingsand


Dato : 30-03-04 17:12

Carl wrote:
> "Psycho Cowboy"
>> Magne Vingsand wrote:
>>> he he - spiller da ingen trille om mc'en flyttes en meter, så lenge
>>> ingen skade er skjedd!
>> Hvad kører du på?? Puch Maxi?
>> Min GSX-R skal ikke flyttes af andre end mig
> Nå ja, det betyder da ikke noget - jeg flytter da altid rundt på
> mc'erne hvis jeg ikke lige kan få plads til min, som regel bliver de
> da ikke ridset.. Jeg skubber da også lidt til de parkerede biler hvis
> der derved kan skabes plads nok til min dyt. Lidt ridser dør ejeren
> da ikke af.

Skjønner godt at de som kjører store sterke flotte sykler er bekymret både
for lakk og annet. Her oppe i Midt-Norge - med fartsgrenser maks 90 - er det
bare tull å kjøre slikt. Derfor har jeg en offroader (Ténéré) og en
endurosykkel (GasGas), som begge har mange riper i lakken etter velt både på
grusvei og i skogen, uten at det bekymrer meg det minste! Herlig å kunne ha
det bekymringsløst moro på mc.
Men så lenge mc er flyttet fordi det er parkert foran brannhydrant, oppå et
kumlokk eller andre mindre smarte offentlige parkeringssteder - får en tåle
at mc blir flyttet så lenge ikke noe blir skadet!

--
Magne Ténéré/Endupamp



Psycho Cowboy (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 30-03-04 17:23

Magne Vingsand wrote:

> Skjønner godt at de som kjører store sterke flotte sykler er bekymret
> både for lakk og annet. Her oppe i Midt-Norge - med fartsgrenser maks
> 90 - er det bare tull å kjøre slikt. Derfor har jeg en offroader
> (Ténéré) og en endurosykkel (GasGas), som begge har mange riper i
> lakken etter velt både på grusvei og i skogen, uten at det bekymrer
> meg det minste! Herlig å kunne ha det bekymringsløst moro på mc.
> Men så lenge mc er flyttet fordi det er parkert foran brannhydrant,
> oppå et kumlokk eller andre mindre smarte offentlige parkeringssteder
> - får en tåle at mc blir flyttet så lenge ikke noe blir skadet!
______________________________________________

Fint, men du må stadig respektere, at vi er nogen som ikke "skider" på vores
grej, men derimod gerne vil passe på det og værner om det. Jeg har ikke
tænkt mig at lade andre folk ridse min mc i lakken og så bare skide på det!
Skal det laves ridser laver jeg dem selv og stikker mig selv en lussing -
laver andre ridser får de også en lussing, men det er nolk en lidt anden
kaliber!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234



Magne Vingsand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Magne Vingsand


Dato : 30-03-04 17:40

Psycho Cowboy wrote:
> Magne Vingsand wrote:
>> Skjønner godt at de som kjører store sterke flotte sykler er bekymret
>> både for lakk og annet.
> bare skide på det! Skal det laves ridser laver jeg dem selv og
> stikker mig selv en lussing - laver andre ridser får de også en
> lussing, men det er nolk en lidt anden kaliber!

Ganske så enig. Tuller noen unødvendig med mine sykler, er jeg ganske kjapp
til å reagere ja! Ikke fordi syklene er spesielt dyre, men mer av prinsipp -
jeg vil ha mine ting i fred, ganske enkelt.
Men om jeg har parkert noe forkjært, aksepterer jeg at den flyttes så lenge
det skjer skadefritt og skånsomt. Det hadde ikke noen renovasjonskarer
gjort - mange kraftige riper på forskjermen av min nyinnkjøpte GasGas
irriterte en smule. Men nå har det gått over, har selv nesten knekt skjermen
etter vinterkjøring. Virker som om originalplasten takler norske
vintertemperaturer heller dårlig - blir ganske sprø! Begge sidedekslene og
bakskjermen har også fått noen brister. Og innerskjermen samt ramma er
oppskrapet av piggdekket. Pytt pytt, det er bare en mc.

--
Magne Ténéré/Endupamp



Psycho Cowboy (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 30-03-04 17:24

Carl wrote:

> Nå ja, det betyder da ikke noget - jeg flytter da altid rundt på
> mc'erne hvis jeg ikke lige kan få plads til min, som regel bliver de
> da ikke ridset.. Jeg skubber da også lidt til de parkerede biler hvis
> der derved kan skabes plads nok til min dyt. Lidt ridser dør ejeren
> da ikke af.
_________________________________________________

LOL Du har lige vundet dagens troll-pris!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234



Finn Andersen (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Finn Andersen


Dato : 30-03-04 18:59


"Carl" <nomail@dk.dk> skrev i en meddelelse
news:40699263$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> wrote in message
> news:40698c4d$0$28868$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> > Magne Vingsand wrote:
> >
> > > he he - spiller da ingen trille om mc'en flyttes en meter, så lenge
> > > ingen skade er skjedd!
> > ________________________________________________
> >
> > Hvad kører du på?? Puch Maxi?
> > Min GSX-R skal ikke flyttes af andre end mig - sådan én er dyr at
lægge
> ned!
> >
>
> Nå ja, det betyder da ikke noget - jeg flytter da altid rundt på mc'erne
> hvis jeg ikke lige kan få plads til min, som regel bliver de da ikke
> ridset.. Jeg skubber da også lidt til de parkerede biler hvis der derved
kan
> skabes plads nok til min dyt. Lidt ridser dør ejeren da ikke af.
>
> Carl
>
>

Det håber jeg da ikke er seriøst det du skriver der,,,, du tager pis på
os.... ikke sandt?

Ps. for i øvrigt håber jeg virkelig at den person der ovenikøbet har/havde
stillet en cykel op af den TL1000S idag har en cykel i mere en 20 stumper,
for havde det været på min MC, så havde jeg skilt cyklem fuldstændig af.


Mvh Finn XV750




Armand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-03-04 04:34


Finn Andersen <finn@fk-tech.dk> skrev i en
news:Iyiac.200$uN.162@news.get2net.dk...
>
> Ps. for i øvrigt håber jeg virkelig at den person der ovenikøbet
> har/havde stillet en cykel op af den TL1000S idag har en cykel i mere en
20
> stumper, for havde det været på min MC, så havde jeg skilt cyklem
fuldstændig
> af.

Mon ikke at vedkommende ligefrem var en gnaven slamsuger-operatør!?

--
Armand.





Magne Vingsand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Magne Vingsand


Dato : 30-03-04 16:55

Psycho Cowboy wrote:
> Magne Vingsand wrote:
>> he he - spiller da ingen trille om mc'en flyttes en meter, så lenge
>> ingen skade er skjedd!
> Hvad kører du på?? Puch Maxi?
> Min GSX-R skal ikke flyttes af andre end mig - sådan én er dyr at
> lægge ned!

Se sig...

--
Magne Ténéré/Endupamp



anders majland (30-03-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 30-03-04 16:05

> he he - spiller da ingen trille om mc'en flyttes en meter, så lenge
> ingen skade er skjedd!

En forsvarlig låst mc kan ikke bare lige flyttes en meter uden stor
risiko for skader.


--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Magne Vingsand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Magne Vingsand


Dato : 30-03-04 16:54

anders majland wrote:
>> he he - spiller da ingen trille om mc'en flyttes en meter, så lenge
>> ingen skade er skjedd!
>
> En forsvarlig låst mc kan ikke bare lige flyttes en meter uden stor
> risiko for skader.

Om det var type statlig ansatte som skulle nedi kummen, kan du være trygg på
at de var fler enn én..

--
Magne Ténéré/Endupamp



Squish (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Squish


Dato : 31-03-04 00:23

Magne Vingsand wrote:

>>En forsvarlig låst mc kan ikke bare lige flyttes en meter uden stor
>>risiko for skader.
>
>
> Om det var type statlig ansatte som skulle nedi kummen, kan du være trygg på
> at de var fler enn én..
>
> --
> Magne Ténéré/Endupamp
>

Mindst 3!
Men det er nu også et spørgsmål om sikkerhed..

--
Squish
CB400F

Magne Vingsand (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Magne Vingsand


Dato : 31-03-04 15:50

Squish wrote:
> Magne Vingsand wrote:
>>> En forsvarlig låst mc kan ikke bare lige flyttes en meter uden stor
>>> risiko for skader.
>> Om det var type statlig ansatte som skulle nedi kummen, kan du være
>> trygg på at de var fler enn én..
> Mindst 3!
> Men det er nu også et spørgsmål om sikkerhed..

He he - jo, må vel 2 karer til for å heise opp stakkaren nedi kummen.

--
Magne Ténéré/Endupamp



Squish (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Squish


Dato : 31-03-04 22:41

Magne Vingsand wrote:

>>>Om det var type statlig ansatte som skulle nedi kummen, kan du være
>>>trygg på at de var fler enn én..
>>
>>Mindst 3!
>>Men det er nu også et spørgsmål om sikkerhed..
>
>
> He he - jo, må vel 2 karer til for å heise opp stakkaren nedi kummen.
>
> --
> Magne Ténéré/Endupamp
>

Det ville han nok sætte pris på hvis han skulle besvime dernede pga.
iltmangel.. Men det er nu også et krav fra arbejdstilsynet.

--
Squish
CB400F

Ukendt (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-04 19:02

C. Caspersen wrote:
> "Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:40696492$0$18667$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
>> Du lyder som om du er vandt til det?
>
> Til hvad ?
>
>> Til S.G:
>> Jeg forstår dig godt... Sådan nogle popsmarte nisser, der lige tror
>> de kan flytte på grejet uden videre, burde have en lige højre! Jeg
>> var sandsynligvis brændt sammen i hvert fald...
>
> Gud jøsses.......hvis I nu skal være helt objektive: Hvad sker der
> ved, at nogen i god hensigt flytter en motorcykel for at komme til et
> kloakdæksel ?
>
> /Caspersen

Hvad sker der hvis jeg lige flytter dig fordi du står hvor jeg skal til ??
Tænk før du taler (skriver)
--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !



C. Caspersen (30-03-2004)
Kommentar
Fra : C. Caspersen


Dato : 30-03-04 20:29

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> skrev i
en meddelelse news:4069b604$0$11575$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...

> Hvad sker der hvis jeg lige flytter dig fordi du står hvor jeg skal til ??
> Tænk før du taler (skriver)

Jeg kan ikke følge dig, men jeg må hellere stoppe nu, da jeg tilsyneladende
er troll og alverdens ting....

/Caspersen



Carl (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Carl


Dato : 30-03-04 20:34

Kiks - Nu!



Armand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-03-04 03:08


C. Caspersen <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en
news:c4bq0i$4rj$1@sunsite.dk...
> "Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:40696492$0$18667$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> > Du lyder som om du er vandt til det?
>
> Til hvad ?
>
> > Til S.G:
> > Jeg forstår dig godt... Sådan nogle popsmarte nisser, der lige tror de
> > kan flytte på grejet uden videre, burde have en lige højre! Jeg var
> > sandsynligvis brændt sammen i hvert fald...
>
> Gud jøsses.......hvis I nu skal være helt objektive: Hvad sker der ved, at
> nogen i god hensigt flytter en motorcykel for at komme til et kloakdæksel
> ?

De kan ganske upåagtet påføre modellen "småskader"(*) for flere tusinde kr.
som de aldrig vil blive bon'et for hvis de slipper derfra, hvilket de
givetvis vil gøre hvis der ikke er nogen alarm til at hidkalde ejeren! :-|

(*):
- En upåagtet skivebremse-lås der lige kronsjer forskærmen ved dennes
fastgørelse til teleskopet :-/
- Ditto, der medfører at en spinkel flydende bremseskive bukkes :-/
- En kabel/kæde/bøjle -lås i forhjulet, der ruller med rundt og knækker
bagenden af forskærmen :-/
- For slet ikke at tale om skader ved tilt eller under redningen af
næsten-tilt :-/

En motorcykel er som en cabriolet - Sidder der en fremmed i førersædet
trykker jeg hans næse ind med hjelmen og melder ham for tyveriforsøg

--
Armand.
(Der så troll-alert'en for sent)





C. Caspersen (30-03-2004)
Kommentar
Fra : C. Caspersen


Dato : 30-03-04 20:27

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:c4cd9h$1h1n$10@news.cybercity.dk...
> (Der så troll-alert'en for sent)

Jeg går ud fra, at du hentyder til mig. Er man nu en troll, fordi man ikke
følger rygklapperstrømmen ? I så fald er jeg skuffet.

/Caspersen



Psycho Cowboy (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Psycho Cowboy


Dato : 30-03-04 20:31

C. Caspersen wrote:

> Jeg går ud fra, at du hentyder til mig. Er man nu en troll, fordi man
> ikke følger rygklapperstrømmen ? I så fald er jeg skuffet.
___________________________________________

Kiks anyone?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=234



Michal (31-03-2004)
Kommentar
Fra : Michal


Dato : 31-03-04 11:42

In article <4069ca80$0$28839$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Psycho Cowboy wrote:
>> Jeg går ud fra, at du hentyder til mig. Er man nu en troll, fordi man
>> ikke følger rygklapperstrømmen ? I så fald er jeg skuffet.
> ___________________________________________
>
> Kiks anyone?

*/me spiser en marie kiks med stor fornøjelse...* :)

--
Venlig Hilsen
Michal
Den nysgerrige på DT175 '96

Hekto (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 30-03-04 20:44

In article <c4chm3$h74$1@sunsite.dk>, cmccas@fjerndettesol.dk says...
> Jeg går ud fra, at du hentyder til mig. Er man nu en troll, fordi man ikke
> følger rygklapperstrømmen ? I så fald er jeg skuffet.
>
Nøøøøh ... men du antydede bare at du syntes det var helt iorden at
'pille' ved andres ejendom, uden at have fået lov først.
Så du er ikke udsat for rykklapperi ... men det man kan kalde enegang!
Vi andre deler ihvertfald ikke dit synspunkt!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Armand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-03-04 21:53


C. Caspersen <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en
news:c4chm3$h74$1@sunsite.dk...
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:c4cd9h$1h1n$10@news.cybercity.dk...
> > (Der så troll-alert'en for sent)
>
> Jeg går ud fra, at du hentyder til mig. Er man nu en troll, fordi man ikke
> følger rygklapperstrømmen ? I så fald er jeg skuffet.

En troll er én der bevidst lægger op til endeløse strenge der ofte omhandler
ganske få klassiske emner, og at du gik helt modsat mængdens opfattelse af
problematikken, kan da godt give en mistanke om at du laver troll i det :-/

At komme med en troll-alert, er på den ande side også en måde at gøre
opmærksom på at hér er én/du helt modsat opinionen :-|

Uanset hvad, bliver der ikke skrevet noget med had her i gruppen, så leg nu
lige med på emnet istedet, ikke!?

--
Armand.





Armand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-03-04 03:07


Psycho Cowboy <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en
news:40696492$0$18667$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
>
> Jeg forstår dig godt... Sådan nogle popsmarte nisser, der lige tror de kan
> flytte på grejet uden videre, burde have en lige højre!

Nu lød de to slamsugere ikke særligt popsmarte, og ikke engang
tilnærmelsesvis på højde med Heino fra Snave-slam, og jeg synes at de skulle
have
haft lov til at tabe modellen og derefter blive presenteret for den typisk
10.000,-kr store regning for den derved pålidte skade - Så kan det være at
de lærer det til en anden gang :-|

--
Armand.





Jes Vestervang (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 30-03-04 20:54

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> writes:

> "Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev:

>> Ja, til at klare problemerne med kiks... Synes ikke det er første gang,
>> man får lyst til at kalde dig trold, men nok om det!
>
> Hvis ikke du kan tåle lidt modgang og kun vil have rygklapperi, så hører du
> ikke til i en debatgruppe.

....og hvis du ikke kan sige noget mere fornuftigt end 'tag en kiks', så
skulle du også søge andre græsgange.

> Lad være med at kalde mig trold !

Ovenstd. udtalelser er ellers meget typiske for trolls :-|
--
mvh Jes Vestervang

Henrik Nielsen - Rap~ (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 30-03-04 14:44

Fjolser.... Mon det er derfor jeg ikke bor i Odense længere...

Nej, det var der nu andre årsager til....

Godt der ikke er sket noget med "dyret".

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



--=Stone=-- (30-03-2004)
Kommentar
Fra : --=Stone=--


Dato : 30-03-04 17:52


> !"#¤£@$£@¤#"¤"¤#!"#!$£@$@.
> Der er intet sket, men jeg forstår simpelthen ikke folk. De må sq da være
> mere end bare almindelig dumme.... har aldrig haft sådanne problemer her i
> kvarteret før. utroligt at der skal være hele 2 episoder indenfor ½ times
> tid.
> Grrrrrr
>
> S.G
> TL1000S

Det er sq for meget... jeg ville brænde totalt af hvis det havde været
mig....
Der er en lære sætning som jeg aldrig glemmer, og den er sandt
" du kan tage en mands øl, hans kone, men hans motorcykel rører du bare ikke
"
Der er da heller ikke 100 mand der pille ved ens cykel når man er på træf...
nøøø ... kun ved konen og øllerne....

Iøvrigt - tillykke med TL1000 - håber folk kan holde snitterne fra den
fremover...


--
Steen
No bike at the moment.
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters




Ukendt (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-04 19:01

S.G wrote:
> Sidder og surfer lidt på computeren. Så går alarmen igang på mc´en
> der står nede foran. Der står en kloakarbejder og forsøger at skubbe
> rundt med den eftersom han skal bruge den rist (sådan en lille
> firkantet en) den står ovenpå. Manden der sidder i traktoren
> (slamsuger) griner fjoget.
> Skynder mig derned og flytter den og hidser mig op. Hvad satan er det
> er for noget at flytte rundt på andres folks ejendele. Sidder han sig
> måske osse ind i en anden mands bil og forsøger at fjerne den?!?! Han
> står bare og glor dumt. Spørger så hvad satan han ville have gjort
> hvis han havde væltet eller ridset cyklen.. Manden glor stadig dumt
> og har intet at sige. Siger til ham i de må varsle en anden gang,
> eller i det mindste lige prøve at ringe på døren et sted, så de kan
> få at vide hvem ejeren er. For det der kan sq ikke være rigtig. Burde
> melde ham for tyveriforsøg.
> Utrolig som folk ikke har respekt..Og ikke nok med det
> Kommer lige dernede fra igen, nu står der en cykel smidt op af den
> !"#¤£@$£@¤#"¤"¤#!"#!$£@$@.
> Der er intet sket, men jeg forstår simpelthen ikke folk. De må sq da
> være mere end bare almindelig dumme.... har aldrig haft sådanne
> problemer her i kvarteret før. utroligt at der skal være hele 2
> episoder indenfor ½ times tid.
> Grrrrrr
>
> S.G
> TL1000S
> Odense

Jeg ved godt man ikke må, men han havde fået så mange tæsk hvis det var min
cykel... Var ved at tæske en mand engang fordi han have parkeret så jeg ikke
kunne komme ud (jeg ved det, jeg skal styre mit temperament
--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !



Armand (30-03-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-03-04 04:20


Peter Jakobsen <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> skrev i
en news:4069b5b4$0$11545$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
>
> Jeg ved godt man ikke må, men han havde fået så mange tæsk hvis det var
min
> cykel... Var ved at tæske en mand engang fordi han have parkeret så jeg
ikke
> kunne komme ud (jeg ved det, jeg skal styre mit temperament

Så et klistermærke engang:
"This bike is only protected by the owners extreme violent behavior" - Måske
at du skulle få lavet et oversat eksemplar?

--
Armand.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste