Til den som ikke har kigget
Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 30-03-04 06:59

Eks. på en sommerferie !

Vi køre uge 28 hjem igen uge 30

Vi starter med et lille ophold her, www.heide-park.de

Forsætter gennem dette, http://www.grossglockner.at

Afslutter med ferie i Kroatien / Slovenien, vi vil bl.a. dykke m.m. eller
kigge på det, http://www.postojnska-jama.com

Hjem er vi så, jeg køre på en Honda CBR 600 F3, bag på sider min datter på
16 år !

Måske er det noget for dig/jer der ude

Hilsen Stefan, E-mail er stefans@tele2adsl.dk
web- http://hjem.get2net.dk/stefans/

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 30-03-04 14:23

Stefan, Honda Driver... wrote:

> Hjem er vi så, jeg køre på en Honda CBR 600 F3, bag på sider min
> datter på 16 år !
>
> Måske er det noget for dig/jer der ude

Jamen det kan da godt ske..Men du må sende et billede af hende først :) LOL
Det er gas - du kan ta' det!

> Hilsen Stefan, E-mail er stefans@tele2adsl.dk
> web- http://hjem.get2net.dk/stefans/

Thomas
Desværre ingen mc kørsel før en ny maskine er i hus.

Fra : Hekto

Dato : 30-03-04 14:45

In article <406974aa$0$11545$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, t-
buusSLET@stofanet.dk says...
> Jamen det kan da godt ske..Men du må sende et billede af hende først :) LOL
> Det er gas - du kan ta' det!

=:-0 Det er vist ikke lige dagen at lufte sine tilbøjeligheder på!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : NielSV650

Dato : 30-03-04 15:26

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> =:-0 Det er vist ikke lige dagen at lufte sine tilbøjeligheder på!

Er det mig der ikke har læst avisen eller hyr?
Nu er Hr. Buus jo ikke verdens ældste stodder, og så er 16 år jo faktisk
lovligt nok...
Nå, jeg må tilbage til dating...

Niels
S FAU harlekin
http://dfmc.dk/158

Fra : Hekto

Dato : 30-03-04 15:47

In article <c4bvmn$nq9$1@news.net.uni-c.dk>,
s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk says...
> Er det mig der ikke har læst avisen eller hyr?

Tjaaaa ... det kan man vist godt sige!!!
http://dk.news.yahoo.com/040330/143/31uxe.html

Fra : NielSV650

Dato : 30-03-04 15:58

> Tjaaaa ... det kan man vist godt sige!!!
> http://dk.news.yahoo.com/040330/143/31uxe.html

Ja, ok da.... Men stadigvæk - 16år er vist over grænsen for børneporno, er
det ikke?

Anyways, jeg vil hermed abonnere på et avis nyhedsbrev og blive opdateretr
hver morgen

/Niels

Fra : Jacob Larsen

Dato : 30-03-04 17:05

NielSV650 wrote:
> "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
>
> Ja, ok da.... Men stadigvæk - 16år er vist over grænsen for
> børneporno, er det ikke?

Nej, grænsen er faktisk 18 år. De 15 er kun hvis du ikke tager billeder
eller noget.

Jeg håber forresten, at manden med datteren på de 16 har forstået, at dette
er absolut Off-Topic og ikke har noget med hans indlæg at gøre overhovedet.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Hekto

Dato : 30-03-04 18:49

In article <c4c5ph$i23$2@sunsite.dk>, "Jacob Larsen" <jacobl@
(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> says...
> Nej, grænsen er faktisk 18 år. De 15 er kun hvis du ikke tager billeder
> eller noget.

Og det ikke vurderes at den 'yngre' er blevet misledt af den ældre og
bedre vidende!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 30-03-04 15:53

NielSV650 wrote:
> [...]
>
> Er det mig der ikke har læst avisen eller hyr?
> Nu er Hr. Buus jo ikke verdens ældste stodder, og så er 16 år jo

Hvor har du sådan en oplysning fra :) ??

Hehe - havde ikke læst nyhederne, men i mit tilfælde gør det jo ikke
en vanvittig stor forskel :)

> Niels
> S FAU harlekin
> http://dfmc.dk/158

Thomas

Fra : Armand

Dato : 30-03-04 01:18

Thomas Buus Andersen <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en

> Hehe - havde ikke læst nyhederne, men i mit tilfælde gør det jo ikke
> en vanvittig stor forskel :)

De domme du allerede hár, taget i betragtning :-/

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-03-04 22:41

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Thomas Buus Andersen <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en

> De domme du allerede hár, taget i betragtning :-/

*LOL* Sikke en fest det her
Nå, men jeg tager til Spanien til sommer.

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Freddy Lang

Dato : 30-03-04 23:11

Mikkel Christensen wrote:

> *LOL* Sikke en fest det her
> Nå, men jeg tager til Spanien til sommer.

Hey, det er vi også nogle stykker, der har planer om... Hvorhen i Spanien?

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Armand

Dato : 31-03-04 16:34

Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk[DETHERSKALIKKEMED]> skrev i en

> Hey, det er vi også nogle stykker, der har planer om... Hvorhen i Spanien?

Nu ikke så investigerende - Mikkel skal da have lov til at "tage til
Spanien" uden nødvendigvis at skulle tilstå at det i virkeligeheden er
Thailand at han rejser til

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-04-04 09:38

> Nu ikke så investigerende - Mikkel skal da have lov til at "tage til
> Spanien" uden nødvendigvis at skulle tilstå at det i virkeligeheden er
> Thailand at han rejser til

Yes sirs. Jeg kender et lille sted i Pa... Øhm...

Det bliver nok i vanlig stil en tur hvor der ikke er planlagt noget
særligt på forhånd. Noget med at køre til Gibraltar hurtigst muligt
og så bruge et par uger eller 3 på at køre hjem igen.

Eneste faste punkter er et hore^H^H^H^Hsommerhus i Malaga og et par dage
i Barcelona.
Og at det nok bliver i august måned.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-03-04 17:10

> =:-0 Det er vist ikke lige dagen at lufte sine tilbøjeligheder på!

Sådanne tilbøjeligheder tror jeg at en hel del har, ellers ville Britney
Spears m.fl. da ikke være blevet så populære.. Og du skal ikke sige at
det er pga. hendes musikalitet, for det tror jeg ikke på.

Så vidt jeg husker, så var Britney 16 år, da hun blev kendt.

Og siden hvornår har folk ikke kunnet tage en joke herinde?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 30-03-04 18:10

Det må jeg sige...

Det kan jo tage en helt anden drejning en det, det startede ud med...

Men der er sku MANGE som tror at vi er et par !, Hun er næsten 16, ja en
smuk pige oveni, nogle mener at hun ser ud som en på 17-18-årige, Jeg er
"smuk fyr på 36 som ser ud som jeg kun var 27år eller noget i den retning !

Og ikke nok med det så bor jeg alene med hende, da hun ikke ønsker at bo hos
moren", en endelig far med sådan en tøs, ja så kan der jo hurtigt komme en
del tanker !

Hilsen en ren farmand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-03-04 18:37

> [...]
> Og ikke nok med det så bor jeg alene med hende, da hun ikke ønsker at
> bo hos moren", en endelig far med sådan en tøs, ja så kan der jo

Måske, men hvis begge har hjelm på og der ræses derudaf, så kan det jo
være ligemeget.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 30-03-04 19:40

Stefan, Honda Driver... wrote:

Du og din datter var vel ikke tilfældigvis oppe ved Frankies MC idag ved
15-tiden?

Allan Bojesen

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 31-03-04 20:41

Niks, sidst vi var på tur var i søndags i silkeborg

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-03-04 22:34

Stefan, Honda Driver... wrote:
> Eks. på en sommerferie !

[klip]

Det lyder da spændende, håber i får en god ferie

--
Mvh Anders Houmark
Som desværre ikke har motorcykel (eller kort - endnu:)

Fra : N/A

Dato : 31-03-04 20:40

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 31-03-04 20:40