Billede stjålet ?
Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 21:42

Jeg har haft indbrud hvor de har stjålet min PC :(
Og nu manger jeg lige det der billede hvor de 4-5 MCløse ræser kører rundt i
et sving
en der lige gider at ligge det i dk.binaer.motor

Per Emborg
Der er pisset helt af , ikke fordi de har stjålet min pc , men de har sku
også stjålet min DYNE
Og alle mine Extra nøgler 2 gange biler med startspærre
2 x MC nøgler 1 med startspærer
1 x Atv nøgler
+ alle mine andre nøgler
at betale selv 48 k ca
+ alt det løse og det er ikke så lidt , men min Dyne Grrrrrrrrr

Fra : NielSV650

Dato : 29-03-04 23:04

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote in message
[SNIP]

Nitte....

Jeg har lige sendt billedet afsted....

Enjoy,
Niels
S FAU himmelblau

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 23:02

Tak

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 08:23

Per Emborg wrote:
> Jeg har haft indbrud hvor de har stjålet min PC :(
> Og nu manger jeg lige det der billede hvor de 4-5 MCløse ræser kører
> rundt i et sving
Det lyder da somom det er det mindste af det du mangler - yikes!!

> Der er pisset helt af , ikke fordi de har stjålet min pc , men de har
> sku også stjålet min DYNE
Jeps, det skal se ud som om de er på vej ud med vasketøj - ikke med
tyvekoster. Da jeg havde indbrud stjal de min vasketøjskurv og en pude.

> Og alle mine Extra nøgler 2 gange biler med startspærre
"Nøgler til 2 biler" - "eller nøgler OG 2 biler!" ??

> 2 x MC nøgler 1 med startspærer
> 1 x Atv nøgler
> + alle mine andre nøgler
> at betale selv 48 k ca
Hvorfor skal du op med 48k selv?

> + alt det løse og det er ikke så lidt , men min Dyne Grrrrrrrrr
Ja, de er kraft edeme nogle spassere.

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : Benny Sørensen

Dato : 30-03-04 13:03

Per Emborg <x112kvik4udotcomprik.dk> (a) skrev:
>Jeg har haft indbrud hvor de har
> [...]

-- Jamen din stakkel, så er det da godt vores alle sammens Lars
Larsen i Jysk lige nu har et godt tilbud
Med mange medfølende hilsner
Lisbeth