Sløring af nummerplade på billeder?
Fra : Christian Jakobsen

Dato : 29-03-04 20:24

Jeg har set at der er mange der slører deres nummerplade på de billeder
der ligger på nettet. Hvad er åsagen til dette?

Det er lækkert at det er ved at være rigtig forår med sol og varme!

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-03-04 20:45

Hejsa

Christian Jakobsen wrote:

> Jeg har set at der er mange der slører deres nummerplade på de billeder
> der ligger på nettet. Hvad er åsagen til dette?
>
> Det er lækkert at det er ved at være rigtig forår med sol og varme!

For at politiet ikke skal se hvem det er der ligger og køre "Rådent" på
nettet og knalde dem for det i trafikken!
Hvis du har en lang udstyrs liste, kan du jo se at det lige præcist den
mc, og så få nogle til at nakke den, for at du får udstyret selv!
Det er set før at folk har mistet deres Akrapovics anlæg og lign.
Om der er andre grunde ved jeg ikke lige.

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 29-03-04 20:51

Ninja Rider wrote:

> For at politiet ikke skal se hvem det er der ligger og køre "Rådent"
> på nettet og knalde dem for det i trafikken!

Nå, ok så er jeg med!

> [...]
> Det er set før at folk har mistet deres Akrapovics anlæg og lign.
> Om der er andre grunde ved jeg ikke lige.

Ok, tak for svar.

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-03-04 21:49

Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> writes:

> [...]
> Det er set før at folk har mistet deres Akrapovics anlæg og lign.
> Om der er andre grunde ved jeg ikke lige.

Hvordan i alverden skulle de kriminelle få fat i nummerpladens
adresse, når ikke engang llovlydige mennesker kan få fat i den?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-03-04 23:28

Jes Vestervang wrote:

> Hvordan i alverden skulle de kriminelle få fat i nummerpladens
> adresse, når ikke engang llovlydige mennesker kan få fat i den?

Det er "meget" nemt at få oplyst ejeren af en nummerplade.. Ofte kan man se
nummerpladerammen og så aflæse forhandleren.. Så ringer man bare og spørger
hvem der ejer den nummerplade, og binder dem samtidig lige en løgn på
ærmet.. f.eks. "Vi talte om at han skulle sælge maskinen og så fik jeg
tilsendt nogle billeder, men når jeg sender emails til ham får jeg dem bare
tilbage med en besked om at adressen ikke findes.. Du kunne vel ikke være
sød at give mig hans telefon nummer?"..
Nogle gange glemmer politiet også, at de ikke må oplyse ejeren.. Det har der
været omtalt flere gange i dk.fritid.bil hvor folk ikke ligefrem var glade..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jonas Holt

Dato : 30-03-04 09:13

> Det er "meget" nemt at få oplyst ejeren af en nummerplade.. Ofte kan
> man se nummerpladerammen og så aflæse forhandleren..

Du 'ringer' bare fra en tankstation (jeg ved ikke om de tjekker, hvis du
siger du ringer fra dk-benzin på Vesterbro (i Aalborg selvfølgelig! - der er
vist også en Vesterbro i Nykøbing Mors og i Havndal)) og siger, at der er en
der er smuttet fra regningen, men han har reg.nr. AA 11 111. Kan jeg ikke
lige få hans adresse og telefonnummer?

Mvh
Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Tommy Fer

Dato : 31-03-04 09:12

"Jonas Holt" <jholt@nordenBINDESTREGfjords.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> der er smuttet fra regningen, men han har reg.nr. AA 11 111. Kan jeg ikke

Det vare i tv for ikke så længesiden.... De SKAL ringe tilbage til
tankstationen og oplyse det, hvis de vurdere at den er god nok, de må IKKE
oplyse det uden at ringe tilbage (Deri ligger der en lille sikkerhed.... )

mvh Tommy Fer

Fra : Jonas Holt

Dato : 31-03-04 20:53

> [...]
> tankstationen og oplyse det, hvis de vurdere at den er god nok, de må
> IKKE oplyse det uden at ringe tilbage (Deri ligger der en lille

Jeg kender fremgangsmåden fra engang jeg havde lånt min bil ud og skulle
have den igen på et bestemt tidspunkt på en tankstation i Nørresundby. Jeg
ankom til tanken mens ham der havde lånt min bil tankede den - vi snakkede,
og han glemte at betale...! Så jeg forlod tanken i min bil - og en ubetalt
regning

Pigen på tanken tog mit registreringsnummer og havde via politiet fået
fremskaffet mit navn, adresse og tlf.

Mvh
Jonas Holt & CBR600F2

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 29-03-04 22:11

"Christian Jakobsen" <christianhusk@slettehunters.dk> wrote in message
> Jeg har set at der er mange der slører deres nummerplade på de billeder
> der ligger på nettet. Hvad er åsagen til dette?

Hysteri.......

Thore
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 30-03-04 19:59

SmaRTrxxv wrote:

> Hysteri.......

Et eller andet sted var det nok også min egen opfattelse...
Man kan jo også aflæse nummerpladen når man kører ude i trafikken...

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-03-04 22:37

Christian Jakobsen wrote:

> Et eller andet sted var det nok også min egen opfattelse...
> Man kan jo også aflæse nummerpladen når man kører ude i trafikken...

Typisk vil man også fint kunne finde ud af hvem folk er... Ved søgninger på
Google kommer der pludselig masser informationer op om folk..
Først har folk brugt deres rigtige navn.. I arkivet over indlæg i denne
gruppe kan man så se, at navnet efterlyser en klub i <område> / <klub> X..
Og så søger man på krak.dk efter personens navn.. Så kan man pludselig komme
ret langt alligevel..

Fra : Tommy Fer

Dato : 31-03-04 09:13

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> gruppe kan man så se, at navnet efterlyser en klub i <område> / <klub> X..
> Og så søger man på krak.dk efter personens navn.. Så kan man pludselig

HA... ja lige præcis.. mit mellemnavn... (som jeg altid underskriver med..)
Der er 3 der hedder det. min far, mig og min søster...

mvh Tommy Fer

Fra : Jens U

Dato : 31-03-04 09:45

Tommy Fer skrev...

>HA... ja lige præcis.. mit mellemnavn... (som jeg altid underskriver med..)
>Der er 3 der hedder det. min far, mig og min søster...
>
>mvh Tommy Fer

Så er da nogle fordele ved at hedde Jensen
man forsvinder i mængden.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X