Bakke åbning..
Fra : ZX-10

Dato : 29-03-04 09:04

Vi er et par stykker der tager til bakken på torsdag. Kunne dog være fedt at
have flere med, så er der nogen der vil hænge på fra Århus/Skanderborg
området ved middagstid..?????

Keenth

www.dinglepjortmc.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 29-03-04 09:13

ZX-10 wrote:
> Vi er et par stykker der tager til bakken på torsdag. Kunne dog være
> fedt at have flere med, så er der nogen der vil hænge på fra
> Århus/Skanderborg området ved middagstid..?????

Om alt går vel, er jeg vist klar til at koble mig på "toget" omkring Vejle.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Biker Bo

Dato : 29-03-04 10:49

"ZX-10" wrote
> Vi er et par stykker der tager til bakken på torsdag. Kunne dog være fedt
at
> have flere med, så er der nogen der vil hænge på fra Århus/Skanderborg
> området ved middagstid..?????

Vi er en tre stykker, der gerne vil være med til åbningne, men da ingen af
os har været med før, vil jeg gerne høre, hvor man normalt mødes inden turen
(er det ikke fra Nørrebrogade) til Bakken? -Og ikke mindst hvornår?

Mvh. Bo

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 29-03-04 11:05

> [...]
turen
> (er det ikke fra Nørrebrogade) til Bakken? -Og ikke mindst hvornår?

Starten går kl. 19 fra Nørrebrogade, men gaden bliver lukket for traffik fra
omkring kl. 17. Hvis I gerne vil vandre lidt rundt og kigge først, vil jeg
da anbefale, at I dukker op mellem 17 og 18.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 12:26

"Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
> omkring kl. 17. Hvis I gerne vil vandre lidt rundt og kigge først, vil jeg
> da anbefale, at I dukker op mellem 17 og 18.

En enkelt korrektion: Man kører ud af Nørrebrogade (feltet starter
umiddelbart før Nørrebro St.) og fylder op, indtil der er fyldt op til
Nørrebros Runddel (en strækning på ca. 700 m. fra "startlinjen", tror jeg).

Derefter lukker politiet for indkørsel ved Nørrebros Runddel (i de sidste 8
år er der blevet lukket kl. 18-18:15) og henviser til, at man derefter
benytter nogle af de mange sidegader, der grænser op til Nørrebrogade.

Lidt statistik:
Når Bakken åbnes - og det er godt vejr - tager det ca. 45-60 min. fra
starten går, til alle har paseret startlinjen.
Når Bakken lukkes plejer det at kunne gøres på ca. en halv time.

Biker-Torben®
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=154
www.mc-rejser.dk

Fra : AW på TRX

Dato : 29-03-04 18:48

> Vi er et par stykker der tager til bakken på torsdag.

Tænk, jeg tror ikke i bliver alene. Vi plejer at være nogle 1000 stykker
))

Allan