Bakkens aabning
Fra : Per Jakobsen

Dato : 28-03-04 18:20

Hej Alle i Danmark

Jeg bor I USA, og kan derfor ikke deltage i bakkens aabning. Det ville
ellers have vaeret en fornoejelse for mig. Men jeg ville blive utroligt
taknemlig hvis nogle af jer tager nogle billeder eller vidio, saaledes jeg
sidde herovre og nyde lidt dansk kultur.

Paa forhaand tak

Per J.

Volusia owner

http://www.volusiaowners.com/members/page.asp?ID=6936

NB. Det er 23 grader her i Indiana i dag, saa der skal nogle miles paa
taelleren idag :)

Fra : ZX-10

Dato : 28-03-04 18:28

Du kan være helt rolig. Digi kameraet er tanket op og klar til at blive
voldbrugt på torsdag.
Billerene vil være at finde på www.dinglepjortmc.dk fra Fredag formiddag..

Kenneth ZX-10

www.dinglepjortmc.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-04 20:23

Per Jakobsen wrote:
> [...]
> taknemlig hvis nogle af jer tager nogle billeder eller vidio, saaledes jeg
> sidde herovre og nyde lidt dansk kultur.

Jeg fylder ihvertfald mine flashkort helt op, med mit EOS-300D :)

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Harry Sandholm

Dato : 28-03-04 20:53

> [...]
>
> Jeg bor I USA, og kan derfor ikke deltage i bakkens aabning. Det ville
> ellers have vaeret en fornoejelse for mig. Men jeg ville blive utroligt

Wauvv for en bike du har :-0
Hva´ koster sådan en "over there"????

Kærlig hilsen
Harry Sandholm

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-03-04 21:42

"Harry Sandholm" <harry.sandholm@tadettevæktele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:MZF9c.1113$fg3.603@news.get2net.dk...

> "Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Wauvv for en bike du har :-0
> Hva´ koster sådan en "over there"????
>
> Kærlig hilsen
> Harry Sandholm

Ved et ikke, men jeg er _ret_ sikker på at du ikke har lyst til at høre det
..
Det ødelægger bare dit humør

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Per Jakobsen

Dato : 29-03-04 03:26

"Harry Sandholm" <harry.sandholm@tadettevæktele2adsl.dk> wrote in message

> "Per Jakobsen" <per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Wauvv for en bike du har :-0
> Hva´ koster sådan en "over there"????
>
> Kærlig hilsen
> Harry Sandholm

Jeg betalte 6500 USD for den (helt ny), dagens kurs taget paa dollaren, saa
koster den ca 39000 dkr.

3500 dkr aarligt for fuld kasko og ansvar, samt person skade (nr 2 mc bliver
automatisk includeret i forskiringen).

Vaegtafgiften er 600 dkr for halvandet aar.

Mvh

Per Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 28-03-04 22:06

Per Jakobsen <per_biker@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:KOD9c.82166$8G2.65521@fe3.columbus.rr.com...
> [...]
> taknemlig hvis nogle af jer tager nogle billeder eller vidio, saaledes jeg
> sidde herovre og nyde lidt dansk kultur.

Det må da også være tid for Daytona Bike-week, som nok burde kunne slå
Bakke-åbningen :-/

--
Armand.