Sænkning af en GS500e
Fra : dsadas

Dato : 27-03-04 20:54

Hej alle

Jeg sidder og kigger på brugt Suzuki GS500e. Jeg har brug for at få den
sænket, hvordan gør man det ? Kan man selv ? eller hvad koster det hos en
mekaniker ?

/Tralala

Fra : Martin Sørensen

Dato : 27-03-04 22:24

> Jeg sidder og kigger på brugt Suzuki GS500e. Jeg har brug for at få
> den sænket, hvordan gør man det ? Kan man selv ? eller hvad koster
> det hos en mekaniker ?

Må man spørge hvorfor?
Hvis det er pga. sædehøjden, så kan man sikkert fjerne noget af indmaden
i sædet, så man sænker det på den måde.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-03-04 22:33

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse

> Må man spørge hvorfor?
> Hvis det er pga. sædehøjden, så kan man sikkert fjerne noget af indmaden
> [...]
Yep - men gad vide hvor meget det kan gi' ?
En anden vej er jo kortere bagfjeder. Men det er jo en fjeder/dæmper emhed,
så gad vide hvad det koster ?
Alternativt tænker jeg på at der sidder jo et link mellem fjeder/dæmper og
baggaflen. Dette link ser man jo tit at folk (på andre maskiner) får
lavet/køber
et andet link, der hæver bagenden. Så må man vel også ku' sænke den ?
Altså uden negative "biprodukter".....

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 22:56

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse

Hej
Forenden er nem, der skubber man forgafelbenene op som man lyster.
Bagenden laver man 2 stykker fladjern i den længde der passer, i stedet
for de originale.
Så er der kun at korte sidestøttebenet af så den også passer.

Hygge PD CBR1100 der lavede det på Heidi's GS500

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-03-04 23:06

"Poul Dam" <pouldamadslhome> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så er der kun at korte sidestøttebenet af så den også passer.
>
> Hygge PD CBR1100 der lavede det på Heidi's GS500

- men så må PD da osse ud og hjælpe, når Heidi skal have den op på
centerstøttebenene
Hvis ikke PD bare glemte at skrive at han også har kortet det af - eller
afmonteret det

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 23:17

'

> - men så må PD da osse ud og hjælpe, når Heidi skal have den op på
> centerstøttebenene
> Hvis ikke PD bare glemte at skrive at han også har kortet det af - eller
> afmonteret det

Det blev afmont. undskyld jeg glemte at skrive det.

Hygge Poul Dam

Fra : Flemming Disc

Dato : 27-03-04 23:18

> [...]
> centerstøttebenene
> Hvis ikke PD bare glemte at skrive at han også har kortet det af - eller

Fordi man er lille kan man jo godt have muskler, det er måske derfor PD er
kommet til at ordne Heidi cykel )

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk

Fra : dsadas

Dato : 27-03-04 23:28

"Flemming Disc" <discteknikNO@discteknik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Venlig hilsen
> Flemming Disc. www.discteknik.dk
> PS. Skal der laves reply på denne mail, fjern NO!!!

Put med den centralstytteben, vi ringer sku bare til hende her
http://www.ibmwr.org/otech/pickup.html