Så er der hjemmelavet is !!!!
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-04-01 20:21

Hej

Jeg ville blot lige fortælle at om et kvarter så er der hjemmelavet
hindbær is og en god film i videoen. ))))))

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : coppi

Dato : 29-04-01 20:34

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ville blot lige fortælle at om et kvarter så er der hjemmelavet
> hindbær is og en god film i videoen. ))))))

vi kommer en 7 10 stykker,æhhh bor du lige i nærheden?
coppi

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-04-01 21:07

coppi <annie321@worldonline.dk> wrote:

> "Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> vi kommer en 7 10 stykker,æhhh bor du lige i nærheden?
> coppi

Det er guffet.......

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : Hauge

Dato : 29-04-01 20:39

Hejsa

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
> Jeg ville blot lige fortælle at om et kvarter så er der hjemmelavet
> hindbær is og en god film i videoen. ))))))

Fint det lyder godt, hvor henne?

Mvh Hauge

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-04-01 21:07

Hauge <hauge@CUThrcnet.dk> wrote:

> Hejsa
>
> "Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
>
> Fint det lyder godt, hvor henne?
>
> Mvh Hauge

Det er guffet.......

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-04-01 22:27

Således skrev jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) i
dk.kultur.mad+drikke Sun, 29 Apr 2001 22:06:34 +0200:

>Det er guffet.......

Og så har du slet ikke gemt noget til os andre!? Det kan du ikke være
bekendt....

Knud
--
All a man needs out of life is a place to sit 'n' spit in the fire.
-- Fortune file

Fra : Gerner

Dato : 30-04-01 14:30

On Sun, 29 Apr 2001 23:27:20 +0200, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> wrote:

>Således skrev jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) i
>dk.kultur.mad+drikke Sun, 29 Apr 2001 22:06:34 +0200:

>Og så har du slet ikke gemt noget til os andre!? Det kan du ikke være
>bekendt....

Dermed er hans indlæg relevant i denne gruppe eller dk.snak,
dk.snak.vittigheder.

Joh folk keder sig gevaldigt.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Svend Andersen

Dato : 30-04-01 16:00

gm@telefona.dk,Ny-Internet writes:
>On Sun, 29 Apr 2001 23:27:20 +0200, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
>wrote:

Det som gør den slags interessant er at der er nogen der gide svare på det
!

hilsen Svend

Fra : Lill

Dato : 01-05-01 10:35

Hvad med at dele opskriften med os andre.

Mvh
Lill