oversættelse til engelsk
Fra : jesper

Dato : 26-03-04 20:29

Hej NG

Der skulle vel ikke være en af jeg som ved hvad det engelske ord for
ledningsnet er??

Mvh
Jesper

Fra : Martin Sørensen

Dato : 26-03-04 20:33

> Der skulle vel ikke være en af jeg som ved hvad det engelske ord for
> ledningsnet er??

Wire harness kunne være et forslag.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-03-04 20:36

jesper skrev:

> Hej NG
>
> Der skulle vel ikke være en af jeg som ved hvad det engelske ord for
> ledningsnet er??

"Wiring"?
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 26-03-04 20:48

Hej Jesper!
Jeg udføre service på store printermaskiner,og i vores engelske manualer er
et ledningsnet benævnt som "Harness"
Håber det kan bruges!

mvh Rene´

Fra : Morten Johansen

Dato : 27-03-04 06:08

"jesper" <tiper@tiscali.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Der skulle vel ikke være en af jeg som ved hvad det engelske ord for
> ledningsnet er??
>
> Mvh
> Jesper

?circuitry .... måske

mvh
morten

Fra : DavieB

Dato : 27-03-04 11:59

Det hedder "wirings loom" ifølge min Haynes håndbog.

Fra : SVW

Dato : 27-03-04 13:03

Yep, det er som oftest det begreb man støder på, hos f.eks. Ebay, når det
handles et komplet sæt "spaghetti"...

Steffen

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 21:12

On 26 Mar 2004 11:29:13 -0800, tiper@tiscali.dk (jesper) wrote:

>Hej NG
>
>Der skulle vel ikke være en af jeg som ved hvad det engelske ord for
>ledningsnet er??
>
>Mvh
>Jesper

Jeg ville mene at det hedder "Electric Harness"

mvh
Hans-Erik