Eloxering i kbh området
Fra : Christian Knudsen

Dato : 26-03-04 08:28

Hej med jer

Jeg får mine fodhvilere glasblæst her imorgen, da de er blevet en smule
nussede.
Men de skal jo også gerne have en eloxering bagefter, så metallet ikke
bliver grimt.
Er der nogle der kender et godt billigt sted i kbh området?
Det er jo ikke noget, der er svært. Jeg har bare ikke selv sådan noget
udstyr, eller kender nogle der har adgang til det.

mvmch
christian

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-03-04 17:52

Christian Knudsen wrote:
> [...]
> Det er jo ikke noget, der er svært. Jeg har bare ikke selv sådan noget
> udstyr, eller kender nogle der har adgang til det.

Jeg har netop fået eloxeret profilerne til et båd-vindspejl.
Vi skulle selv fjerne den gamel eloxering i forvejen men det bør
glasblæsningen vel også have taget sig af for dig
9 x ca½ meter kostede 400kr. Om det er dyrt eller ej har jeg ingen
anelse om, men jeg er blevet fortalt det er en ok pris.

Du kan jo prøve at kontakte dem:

Galvanisk Kompagni
Strandskadevej 9-11
Hvidovre