NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Fra : Carlo Pedersen

Dato : 26-03-04 07:04

Hvad fanden går der galt, SNE , jeg hader dette her land, jeg tror sku at
jeg flytter til californien, der må sku da være godt vejr ( og fort
lauderdale). men er sku ikke sikker på at konen kan overtales.

ja så røg den mc tur idag

Det sucks

Carlo
CBR 900R

Fra : Per P.

Dato : 26-03-04 07:31

"Carlo Pedersen" <carlo_p@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg flytter til californien, der må sku da være godt vejr ( og fort
> lauderdale). men er sku ikke sikker på at konen kan overtales.

Hej hej og god tur. Jeg bli´r her,-) Kodeord: Vintercykel.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Bare rolig, det gror sammen igen....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-03-04 09:57

"Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> writes:

> Hej hej og god tur. Jeg bli´r her,-) Kodeord: Vintercykel.

Jeg kan et andet kodeord: kør!
(nåja, jeg havde valget mellem bussen og frøen og eftersom jeg er holdt
op med at køre med bus var der jo ikke et egentligt valg

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : anders majland

Dato : 26-03-04 09:48

> Hej hej og god tur. Jeg bli´r her,-) Kodeord: Vintercykel.

Kodeord - helårsforsikring og ældre cykel der ikke behøver stå og blinke
i solen foran cafeen

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-03-04 07:32

Carlo Pedersen skrev:

> Hvad fanden går der galt, SNE , jeg hader dette her land

....du skal da bare ha ski på forhjulet...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-03-04 09:47

Carlo Pedersen wrote:
> Hvad fanden går der galt, SNE , jeg hader dette her land, jeg tror sku at
> jeg flytter til californien, der må sku da være godt vejr ( og fort
> lauderdale). men er sku ikke sikker på at konen kan overtales.

Nu må du lige? den sjat sne dér og så tør du ikke køre ?

Kylling

// Hans, der henter Yamaha'en fra vinterhi idag )))
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 26-03-04 11:45

Carlo Pedersen wrote:

> Hvad fanden går der galt, SNE , jeg hader dette her land, jeg tror sku at
> jeg flytter til californien, der må sku da være godt vejr ( og fort
> lauderdale). men er sku ikke sikker på at konen kan overtales.

Jamen god fornøjelse - bemærk dog at de enten har skovbrande på størrelse
med Sjælland !

eller også med jævne mellemrum voldsomme jordskælv - så foretrækker jeg
altså en smule sne !

sådan er det altså i DK og vi kan ikke gøre noget ved det

Jens

Fra : Carlo Pedersen

Dato : 26-03-04 14:09

Dejlig varme og sol, sne er træls men det er nu de psykopater der smidder
salt bare de tror det kommer til at fryse, men det ser ud til de også er
blevet taget på sengen så vejene er salt fri, så blev det en god dag efter
alt , så kan den gamle Blade jo godt komme ud på vejene alligevel, ses der
ude

carlo

Fra : Martin Sørensen

Dato : 26-03-04 15:31

> [...]
> de også er blevet taget på sengen så vejene er salt fri, så blev det
> en god dag efter alt , så kan den gamle Blade jo godt komme ud på

Hvem er taget på sengen?
Salt-spreder-folkene har skam saltet i Aalborg-området kl. 2 i nat iflg.
www.vintertrafik.dk.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Per Jakobsen

Dato : 27-03-04 05:50

[SNIP]

"Jens B. Rasmussen" <beerdog@ofir.dk> wrote in
> [...]
> altså en smule sne !
>
> sådan er det altså i DK og vi kan ikke gøre noget ved det

Ja og motorcykler priser til en 1/4 af de danske.

Per