Klart baglygteglas
Fra : AW på TRX

Dato : 25-03-04 22:41

Hejsa

Da jeg stadig har traumer over, at baglygten på min TRX 850 er identisk med
den på en Suzuki GS 500 bliver jeg nødt til at gøre noget.
Jeg har imidlertid problemer med at finde et klart baglygteglas.

Jeg har fundet et her:

<http://www.customdynamics.com/Suzuki_motorcycle_clear_tail_light_lens.htm>

med de sender kun "overseas" hvis man køber for over 200 $.

Prøvede M&P men kunne ikke finde noget på websiden, og damen jeg snakked med
da jeg ringede, kunne ikke finde nogen motorcykel der hed GS 500 - Kun GS
550. Nu er GS 500 jo også en sjælden cykel !! (TRX kunne hun godt finde, men
havde ingen dele til den)

Nogen der har en ide til hvor jeg får fingre i sådan et klart beglygteglas.
Til TRX 850 ...eller GS 500...
Eller kender nogen en anden løsning, på at udskifte baglygten til noget
andet.

Allan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 26-03-04 09:39

"AW på TRX" <allanfjern@ikkemedmalwis.dk> wrote in message
> [...]
> den på en Suzuki GS 500 bliver jeg nødt til at gøre noget.
> Jeg har imidlertid problemer med at finde et klart baglygteglas.

hmm så har jeg vist også et trauma ;-o

> [...]
beglygteglas.
> Til TRX 850 ...eller GS 500...
> Eller kender nogen en anden løsning, på at udskifte baglygten til noget

så har du også den samme baglygte som Yam. RD 500, FZR 600/750/1000 ifølge
MC-nøglen, og det er vel ikke så galt er det ?

men det er faktisk yderst nemt og koster 699kr hos
http://www.kjmotorcykler.dk/klar_baglygteglas.htm#Yamaha

men hvad gør du så hvis der er en gs500 der får den samme ide med et klart
baglygteglas

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : AW på TRX

Dato : 26-03-04 17:07

> men det er faktisk yderst nemt og koster 699kr hos
> http://www.kjmotorcykler.dk/klar_baglygteglas.htm#Yamaha

Hummm, og så et tillæg på 400 for LED. Det giver 1100 bops !!
Så kan det bedre betale sig at købe 5 sæt i USA til 1300 bops og så sælge de
4 sæt for en slik....

Det kunne være man skulle lave en samlet bestilling. Nogen der evt. vil være
med. De har jo ganske meget lir.

Allan

Fra : Jacob Larsen

Dato : 26-03-04 17:14

AW på TRX wrote:

> Hummm, og så et tillæg på 400 for LED. Det giver 1100 bops !!
> Så kan det bedre betale sig at købe 5 sæt i USA til 1300 bops og så
> sælge de 4 sæt for en slik....

Så har du vist kun kigget på dem uden LEDs i til 36$. Dem med LEDs koster jo
63$.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : AW på TRX

Dato : 26-03-04 17:33

> Så har du vist kun kigget på dem uden LEDs i til 36$. Dem med LEDs koster
jo
> 63$.

Det gik vist lige lidt hurtigt. Anyway så koster de med LED 379 kroner
ifølge Jyske banks valutaregner.
Det er så 3 stk man kan få for samme pris.

Allan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-03-04 10:00

Jeg kan lige sende dig et link (når jeg kommer hjem) på en tysk forhandler.
De har også LED-lygter, hvis det var noget

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-03-04 13:45

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Jeg kan lige sende dig et link (når jeg kommer hjem) på en tysk
> forhandler. De har også LED-lygter, hvis det var noget

Du må gerne dele med gruppen ..
LED lygter er frække :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-03-04 09:47

Ok, her er det...

http://www.whitelights.de/

Fra : AW på TRX

Dato : 27-03-04 14:16

> http://www.whitelights.de/

Det ser godt ud...

Tak.

Fra : Kasper

Dato : 26-03-04 16:39

> Da jeg stadig har traumer over, at baglygten på min TRX 850 er identisk
med
> den på en Suzuki GS 500 bliver jeg nødt til at gøre noget.

Kanon! Skriv lige hvad du vælger så jeg også kan få sådan en!

Kasperkk
GS500

Fra : AW på TRX

Dato : 26-03-04 17:04

> Da jeg stadig har traumer over, at baglygten på min TRX 850 er identisk
> med
>
> Kanon! Skriv lige hvad du vælger så jeg også kan få sådan en!

Aaarrrggghhhhh, NEJ, NEJ

Allan

Fra : Lars B Madsen

Dato : 26-03-04 19:07

"AW på TRX" <allanfjern@ikkemedmalwis.dk> skrev i en meddelelse

> Aaarrrggghhhhh, NEJ, NEJ
>
> Allan

Ja, det holder ikke at kopiere
Hvis der lige var nogen som løber over noget klarglas gejl til Yam. SZR 660
så skriv lige også om det

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 28-03-04 13:00

> Aaarrrggghhhhh, NEJ, NEJ

ROFLMAO

Fra : NielSV650

Dato : 26-03-04 21:53

> [...]
<http://www.customdynamics.com/Suzuki_motorcycle_clear_tail_light_lens.htm>
> med de sender kun "overseas" hvis man køber for over 200 $.

Min makker er interesseret i et af slagsen til sin SV650s, så jeg vil godt
være med på en bestilling (tror jeg nok)

Niels
S FAU himmelblau
www.dfmc.dk/?id=158