Sv: Til alle Fazer piloter nye som gamle (~
Fra : Morten Dahl

Dato : 29-04-01 20:18

Morten Dahl <mogi@mail1.stofanet.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:...
> Hejsa alle
>
> Jeg har fået et problem, eller jeg har siden sidste år haft et problem med
> min FAZER. Den vil bare ikke holde op med at vibrere ved 5500 til 6500
> omdr.. Og for så at få løst problemet sendet jeg den ned til YAMAHA i
> Odense, eller det vil sige at det gjorde Special i Aalborg for mig, de er
> nemlig til mit held af samme opfattelse (at der er noget galt). Men efter
at
> de har haft min Fazer hele vinteren (fra midt i oktober til midt i marts)
og

Fra : Armand

Dato : 29-04-01 22:41

Morten Dahl <mogi@mail1.stofanet.dk> skrev i en

Øh, Morten!

Har du ikke lagt mærke til at der også er en anden Morten Dahl med i
snakken?

For overskuelighedens skyld, samt for at ingen af i to skal misforståes
som havende den andens meninger, ville de være belejligt om du, som den
sidstankomne, koblede et mellemnavn, eller øgenavn på dit afsendernavn!

Altså - Af egen fri vilje!!
OK?

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 30-04-01 11:26

> Øh, Morten!
>
> Har du ikke lagt mærke til at der også er en anden Morten Dahl med i
> snakken?

Nu har jeg jo altså ikke lige blandet mig i fazersnakken, da jeg også på
dette område er fulstændig blank

> For overskuelighedens skyld, samt for at ingen af i to skal misforståes
> som havende den andens meninger, ville de være belejligt om du, som den
> sidstankomne, koblede et mellemnavn, eller øgenavn på dit afsendernavn!

Rent faktisk tror jeg det var morten i Ålborg der var her først, men vi har
rent faktisk mailet lidt ang. det pudsige sammentræf.

> Altså - Af egen fri vilje!!
> OK?

Jo jo vi skal nok finde en løsning..

-
Morten Dahl
- den sydlige altså..

Fra : Søren Mortensen

Dato : 01-05-01 07:43

Jeg mener også min Fazer rystede lidt i dette område - men det var nu ikke
noget jeg ville gøre noget ved.

Min Falco ryster ved 5500 rpm. og det er der ikke noget specielt ved - det
gør alle de andre Falcoer også.....

Mvh
Søren

Fra : Morten Dahl

Dato : 01-05-01 18:30

JA men det underlige er (for mig) det er helt vildt når den er kold men så
som den bliver varm til så hjælper det, og det fatter jeg slet ingen ting
af, men nu er jeg jo også mest til det der el haløj der

MVH
Morten Dahl
FZS 600 S '00
Søren Mortensen <edb@hmautomatic.com> skrev i en