Passer vintertrafik i kbh?
Fra : Dak

Dato : 25-03-04 20:47

Man kan umiddelbart se på københavns amt at der er saltet men hvis man kigge
på københavns kommune så er der ikke blevet saltet lige i den del. Kan det
passe? fordi så behøver jeg ikke og vaske cyklen i morgen.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 26-03-04 11:40

Dak wrote:
> [...]
> man kigge på københavns kommune så er der ikke blevet saltet lige i
> den del. Kan det passe? fordi så behøver jeg ikke og vaske cyklen i

Tror kun vintertrafik.dk viser om motorveje + ringeveje omkring kbh er
blevet saltet. Jeg kører rigtig meget inde i byen og der har været meget
meget lidt salt herinde - det har i hvert fald ikke svaret til
vintertrafik.dk. Er dog ganske sikker på at gårsdagens lille snebyge +
minimalfrost er blevet brugt som undskyldning for at salte hele DKs
motorvejnet... Det koster jo også kun et par millioner for sådan en
omgang...