til1000s bundkåbe m.m
Fra : S.G

Dato : 25-03-04 14:21

hvorhenne køber man en bundkåbe til en tl1000s?
Derudover kunne jeg godt tænke mig lire den op med staferinger og klister
og lign. Men hvorhenne får man det? Fx noget i stil med det man ser på Gp
racere osv

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 25-03-04 14:32

S.G wrote:

> [...]
> og lign. Men hvorhenne får man det? Fx noget i stil med det man ser på Gp

Louis har forskellige stafferinger, herunder diverse reklamer i stil med
sponsorerede racere.

--
VH
Flemming Nyboe

Fra : S.G

Dato : 25-03-04 19:23

Hvad med passager håndtag som man ser på nogle tl´ere. Hvorhenne køber man
sådan et?