Potteuld A`la Akarapovic?
Fra : Kenneth T

Dato : 24-03-04 23:04

Daw igen.

Jeg har en kawa med akarapovic titan full system monteret, det må formodes
potten har kørt tæt på 20kkm.
Er det tid til at pakke om?

--
MVH
Kenneth T

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-04 06:13

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Daw igen.
>
> Jeg har en kawa med akarapovic titan full system monteret, det må formodes
> potten har kørt tæt på 20kkm.
> Er det tid til at pakke om?

Hej Kenneth
Min Bird har kørt ca. 78000km med akarapovic uden jeg har rørt den,
og den larmer ikke mere nu end da den blev mont.

Hygge PD CBR1100

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-03-04 09:49

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> writes:

> Daw igen.
>
> Jeg har en kawa med akarapovic titan full system monteret, det må formodes
> potten har kørt tæt på 20kkm.
> Er det tid til at pakke om?

Tjaøh... Jeg fik et hint om at min skulle pakkes om da den yderste
halvdel var markant varmere end resten af potten, samt var begyndt at
misfarve fra varmen. Der var kun uld tilbage i den "nederste" 1/3 af
potten

Hvis der eksisterer et mere generelt tip vil jeg da egentlig også gerne
vide det.

Hvis du har nemt ved at skille og samle potten igen kan du selvfølgelig
også bare åbne den og kigge

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Martin Pedersen

Dato : 26-03-04 00:23

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> wrote in message
> Daw igen.
>
> Jeg har en kawa med akarapovic titan full system monteret, det må formodes
> potten har kørt tæt på 20kkm.
> Er det tid til at pakke om?

Min nåede at køre mellem 15 og 20kkm, så var det seriøst tid til skiftning.
Den var blevet så varm at klistermærket var brændt væk, og den var begyndt
at blive misfarvet, så lang tid skal du nok ikke vente

Mvh
Martin
SV650S - med Akrapovic

Fra : John Doe

Dato : 08-04-04 21:39

Kan se du kører SV 650 fed cykel - men til info har jeg hørt at de 2
cylindrede er noget hårdere ved potterne end de 4 cylindrede er .. så måske
kan km antal ikke helt sammenlignes hvis den ene er en 2'er og den anden en
4'er

Kører selv SV 650 K3 .. og den har kørt 12000 indtil videre med en carbon
potte.