/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Øv... :-(
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 24-03-04 21:41

Da jeg stod op i morges kiggede jeg straks ud af vinduet. Der var
helt klart vejr og solskin. Jeg glædede mig til den lille tur på
banditten på vej til arbejde, men glæden blev hurtigt vendt til
ærgelse og irritation da jeg kom ned og så at banditten lå på siden
Højre side af styret, højre fodhviler, motorblokken og udstødningen er
bøjet/smadret/ridset... Den stod ellers på centralstøttefoden.

Det eneste positive ved dagen er at jeg har modtaget min Haynes samt en
sending fra Louis.de...

Er sådan et styr til at rette ud igen eller kan det bedre svare sig at
købe et nyt?

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen
(der er lidt nedtrykt i dag...)



 
 
Johnny Johansen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Johansen


Dato : 24-03-04 21:50

> Da jeg stod op i morges kiggede jeg straks ud af vinduet. Der var
> helt klart vejr og solskin. Jeg glædede mig til den lille tur på
> banditten på vej til arbejde, men glæden blev hurtigt vendt til
> ærgelse og irritation da jeg kom ned og så at banditten lå på siden
> Højre side af styret, højre fodhviler, motorblokken og udstødningen er
> bøjet/smadret/ridset... Den stod ellers på centralstøttefoden.
>
> Det eneste positive ved dagen er at jeg har modtaget min Haynes samt en
> sending fra Louis.de...
>
> Er sådan et styr til at rette ud igen eller kan det bedre svare sig at
> købe et nyt?
>
> --
> Venlig hilsen
> Christian Jakobsen
> (der er lidt nedtrykt i dag...)

Fy for satan det var en grum måde, at starte dagen på!!!!
Jeg ville begynde at tude hvis jeg kom ud og R6´eren lå på siden.
Hvordan kunne det lige ske?? Havde du et overdække på den? Jeg synes ellers
ikke der blæste voldsomt i vestsjælland i nat?
Jeg føler sku med dig :)

Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481



Christian Jakobsen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 24-03-04 22:16

Johnny Johansen wrote:
> Fy for satan det var en grum måde, at starte dagen på!!!!

Ja tak, det var ikke den fedeste start...

> Hvordan kunne det lige ske?? Havde du et overdække på den? Jeg synes
> ellers ikke der blæste voldsomt i vestsjælland i nat?

Jeg ved sgu ikke helt hvad der er sket. Tror ikke det var pga. blæst.
måske nogle unger der har været ved at flytte på den eller noget?

> Jeg føler sku med dig :)

takker!

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



Magne Vingsand (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Magne Vingsand


Dato : 24-03-04 22:30

Christian Jakobsen wrote:
> Jeg ved sgu ikke helt hvad der er sket. Tror ikke det var pga. blæst.
> måske nogle unger der har været ved at flytte på den eller noget?

Her i Norge har jeg hørt om tilfelle hvor mc-eier er holdt ansvarlig om barn
har skadet seg etter "lek" på mc'en med velt som resultat..!
Hadde jeg sett noen leke med min mc, ville helt sikkert noen blitt skadd.

--
Magne Ténéré/Endupamp



Christian Jakobsen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 24-03-04 22:39

Magne Vingsand wrote:

> Her i Norge har jeg hørt om tilfelle hvor mc-eier er holdt ansvarlig
> om barn har skadet seg etter "lek" på mc'en med velt som resultat..!

Surt! man kan da kun sige at de (ungerne) har fået den straf de fortjener.

> Hadde jeg sett noen leke med min mc, ville helt sikkert noen blitt
> skadd.

Ja, hvis jeg ser nogle unger kravle rundt på min mc skal jeg nok sørge
for at de kommer til at samle deres tænder op med en brækket arm!
(Nej, måske ikke så galt, men jeg ville fandeme blive gal i skralden!)

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



Kenn H. Jensen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Kenn H. Jensen


Dato : 24-03-04 22:44

"Christian Jakobsen" skrev i meddelelsen
news:4061fff2$0$310$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Ja, hvis jeg ser nogle unger kravle rundt på min mc skal jeg nok sørge
> for at de kommer til at samle deres tænder op med en brækket arm!
> (Nej, måske ikke så galt, men jeg ville fandeme blive gal i skralden!)

Ok, så med ti brækkede fingre frem for en brækket arm


--
Med venlig hilsen
Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271



Christian Jakobsen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 24-03-04 22:49

Kenn H. Jensen wrote:

>> Ja, hvis jeg ser nogle unger kravle rundt på min mc skal jeg nok
>> sørge for at de kommer til at samle deres tænder op med en brækket
>> arm! (Nej, måske ikke så galt, men jeg ville fandeme blive gal i
>> skralden!)
>
> Ok, så med ti brækkede fingre frem for en brækket arm

ja, nok noget i den stil!

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



Tony Lorentzen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 24-03-04 23:35

Kenn H. Jensen wrote:

> Ok, så med ti brækkede fingre frem for en brækket arm

Ja! Det er svært at samle sine tænder op fra jorden med brækkede fingre... !


--
Tony
Fazer 1000



Kenn H. Jensen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Kenn H. Jensen


Dato : 24-03-04 23:42

"Tony Lorentzen" skrev i meddelelsen news:c3t2ec$2bv4$1@news.cybercity.dk...

> Ja! Det er svært at samle sine tænder op fra jorden med brækkede fingre...
!
>

Akkurat, den er effektiv. De gør det aldrig igen


--
Med venlig hilsen
Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271



Johnny Johansen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Johansen


Dato : 24-03-04 22:38




> Jeg ved sgu ikke helt hvad der er sket. Tror ikke det var pga. blæst.
> måske nogle unger der har været ved at flytte på den eller noget?
>

> Venlig hilsen
> Christian Jakobsen

Hvor bor du henne? Bor du i en bolig blok med flere boligere?
Hvis du gør kunne du prøve at stemme dørklokker, og spørge folk om de har
set noget mistænkeligt i går aftes/nat eller her til morgen. Det kunne jo
være der er nogen der har set de eventuelle sataner, der har vandaliseret
dit dyrebareste eje.

Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481



Christian Jakobsen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 24-03-04 22:43

Johnny Johansen wrote:

> Hvor bor du henne? Bor du i en bolig blok med flere boligere?
> Hvis du gør kunne du prøve at stemme dørklokker, og spørge folk om de
> har set noget mistænkeligt i går aftes/nat eller her til morgen. Det
> kunne jo være der er nogen der har set de eventuelle sataner, der har
> vandaliseret dit dyrebareste eje.

Ja, jeg bor i ghettoen i Frederikshavn, så det er da en mulighed at der er
nogen der har hørt/set noget.

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



anders majland (24-03-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 24-03-04 23:04

> Hvor bor du henne? Bor du i en bolig blok med flere boligere?
> Hvis du gør kunne du prøve at stemme dørklokker, og spørge folk om de
> har set noget mistænkeligt i går aftes/nat eller her til morgen.

Yah Right - I hvilken del af landet tror du nogen ser noget som helst...
Folk i kbh vader lige forbi en bil hvor alarmen hyler selvom der sidder
nogle "unge mennesker" i den og ikke helt ser ud til at høre til (og
politiet ville se om de havde kunne sende en vogn - de 2 unge forlod
bilen til fods inden politiet kom. De kunne åbenbart ikke lide at jeg
stillede mig op og kiggede på dem)...

Jeg har prøvet at stemme dørklokker efter en af episoderne hvor jeg med
sikkerhed ved at min alarm har været aktiveret (men ikke selv var
hjemme) og ingen havde set eller hørt noget. Altså af de få der
overhovedet lukkede op når jeg ringede på døren (der var tydeligvis
nogen hjemme)


--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Mikkel Christensen (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 25-03-04 09:40

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> writes:

> Yah Right - I hvilken del af landet tror du nogen ser noget som helst...
> Folk i kbh vader lige forbi en bil hvor alarmen hyler selvom der sidder
> nogle "unge mennesker" i den og ikke helt ser ud til at høre til

Tjah, jeg må indrømme at jeg også for længe siden er holdt op med at
reagere på bilalarmer - også selvom der er mennesker ved bilen.

Jeg bor tæt ved en jernbane og jeg har utallige gange observeret alarmer
der skød i gang når toget trillede forbi. Jeg indrømmer at det er en dårlig
vane - jeg skal prøve at forbedre mig.

>(og politiet ville se om de havde kunne sende en vogn - de 2 unge forlod
> bilen til fods inden politiet kom. De kunne åbenbart ikke lide at jeg
> stillede mig op og kiggede på dem)...

*LOL* 100 kg jyde var åbenbart for meget for dem

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

anders majland (25-03-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 25-03-04 11:13

>> (og politiet ville se om de havde kunne sende en vogn - de 2 unge
>> forlod bilen til fods inden politiet kom. De kunne åbenbart ikke
>> lide at jeg stillede mig op og kiggede på dem)...
>
> *LOL* 100 kg jyde var åbenbart for meget for dem

Og det var ikke engang i mc-tøj... Med jakken på hjælper skulderpuderne
jo til at se godt bredskuldret ud


--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



TheHobbit (24-03-2004)
Kommentar
Fra : TheHobbit


Dato : 24-03-04 21:57

Christian Jakobsen wrote:
> Da jeg stod op i morges kiggede jeg straks ud af vinduet. Der var
> helt klart vejr og solskin. Jeg glædede mig til den lille tur på
> banditten på vej til arbejde, men glæden blev hurtigt vendt til
> ærgelse og irritation da jeg kom ned og så at banditten lå på siden
> Højre side af styret, højre fodhviler, motorblokken og
> udstødningen er bøjet/smadret/ridset... Den stod ellers på
> centralstøttefoden.
Av av av. Sur røv - jeg håber aldrig der sker for mig, jeg kan kun
forestille mig ærgelsen! Er det hærværk eller vinden der har taget den?

> Det eneste positive ved dagen er at jeg har modtaget min Haynes samt
> en sending fra Louis.de...
Ringe trøst.

> Er sådan et styr til at rette ud igen eller kan det bedre svare sig at
> købe et nyt?
Med min begrænsede video om styr så bliver det ikke ordenligt hvis man
prøver at rette det op. Men det kan være der er andre der har andre erfaring
på området. Men det er vel ikke just styret der vælter budgettet - der er
vel en del dyrere ting der er smadret.

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297




Christian Jakobsen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 24-03-04 22:23

TheHobbit wrote:

> Av av av. Sur røv - jeg håber aldrig der sker for mig, jeg kan kun
> forestille mig ærgelsen! Er det hærværk eller vinden der har taget
> den?

Jeg tror ikke det er vinden. Ved ikke om der er nogen der har haft
ondt i røven over at den stod der og så har væltet den, eller om det
er nogle unger der har været i gang med at lege eller lave "drenge-streger"
(hærværk!)

>> Er sådan et styr til at rette ud igen eller kan det bedre svare sig
>> at købe et nyt?
> Med min begrænsede video om styr så bliver det ikke ordenligt hvis man
> prøver at rette det op. Men det kan være der er andre der har andre
> erfaring på området. Men det er vel ikke just styret der vælter
> budgettet - der er vel en del dyrere ting der er smadret.

Ja, regnede også med at det nok ikke var nemt at rette op. fodhvileren er
blevet skæv. Man kan få et par hos louis til knap 150. Ved ikke rigtig hvad
styr og styrender koster. Men der er jo også kommet nogle grimme ridser som
ikke lige er til at slippe af med...

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



Knud Dam (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Knud Dam


Dato : 24-03-04 22:07


"Christian Jakobsen" <christianhusk@slettehunters.dk> skrev i en meddelelse
news:4061f25f$0$223$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Da jeg stod op i morges kiggede jeg straks ud af vinduet. Der var
> helt klart vejr og solskin. Jeg glædede mig til den lille tur på
> banditten på vej til arbejde, men glæden blev hurtigt vendt til
> ærgelse og irritation da jeg kom ned og så at banditten lå på siden
> Højre side af styret, højre fodhviler, motorblokken og udstødningen er
> bøjet/smadret/ridset... Den stod ellers på centralstøttefoden.
>
> Det eneste positive ved dagen er at jeg har modtaget min Haynes samt en
> sending fra Louis.de...
>
> Er sådan et styr til at rette ud igen eller kan det bedre svare sig at
> købe et nyt?
>
> --
> Venlig hilsen
> Christian Jakobsen
> (der er lidt nedtrykt i dag...)

Hej Christian.

Surt !!!

Et nyt uoriginalt styr koster et par hundrede kroner.

Mvh

KD Bandit 600 S.



Christian Jakobsen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 24-03-04 22:29

Knud Dam wrote:

> Surt !!!

Ja..

> Et nyt uoriginalt styr koster et par hundrede kroner.

Ja, det er da til at overkomme. Hvor kan det evt. bestilles over nettet?
Sidder her med mc-nøglen foran mig, hvilket styr svarer til det der
originalt er monteret på en bandit? Mc-nøglen er måske det helt
forkerte sted at lede (jeg tænker på udbud/priser)?

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



anders majland (24-03-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 24-03-04 22:41

> Surt !!!

Ja det er bare træls - det er lige det man har brug for når man kommer
søvnig ned om morgenen.

Har prøvet at komme ned til en væltet mc - og prøvet at komme ned til
- et opskåret fordæk
- stjålet udstødning/hjulophæng
- opbrudt boks og stjålet hjelm
- tyveriforsøg med ødelagt tændingslås/styrlås
- tyveriforsøg med ødelagte bremsekive/skiverbremselås og wirelås
- hærværk på ledningsnettet (sikekrt forsøg på at omgå alarm).

Alt sammen i Valby siden 1998 .. og så har jeg sikkert glemt/fortrængt
mindst et par "episoder"

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Christian Jakobsen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 24-03-04 22:52

anders majland wrote:
> Har prøvet at komme ned til en væltet mc - og prøvet at komme ned til
> - et opskåret fordæk
> - stjålet udstødning/hjulophæng
> - opbrudt boks og stjålet hjelm
> - tyveriforsøg med ødelagt tændingslås/styrlås
> - tyveriforsøg med ødelagte bremsekive/skiverbremselås og wirelås
> - hærværk på ledningsnettet (sikekrt forsøg på at omgå alarm).
>
> Alt sammen i Valby siden 1998 .. og så har jeg sikkert glemt/fortrængt
> mindst et par "episoder"

Føj! Det er da vildt! Det er forfærdeligt at nogen mennesker ikke kan kende
forskel på dit og mit.

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



anders majland (24-03-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 24-03-04 22:58

>> Alt sammen i Valby siden 1998 .. og så har jeg sikkert
>> glemt/fortrængt mindst et par "episoder"
>
> Føj! Det er da vildt! Det er forfærdeligt at nogen mennesker ikke kan
> kende forskel på dit og mit.

Det er måske nok en af grundene til at vi er "flygtet hjem til
jylland" - Men jeg er stadig arbejdsramt i københavn så jeg herover en
meget stor del af tiden.... Men det er bestemt også en grund til at jeg
er ikke gør meget i at pudse og polere på min "nye" mc. Det gør ikke
noget den ser lidt "træt" ud og falder inde i gadebilledet herover
........


--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Magne Vingsand (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Magne Vingsand


Dato : 24-03-04 23:04

anders majland wrote:
>> Surt !!!
> Ja det er bare træls - det er lige det man har brug for når man kommer
> søvnig ned om morgenen.
> Har prøvet at komme ned til en væltet mc - og prøvet at komme ned til
> - et opskåret fordæk
> - stjålet udstødning/hjulophæng
> - opbrudt boks og stjålet hjelm
> - tyveriforsøg med ødelagt tændingslås/styrlås
> - tyveriforsøg med ødelagte bremsekive/skiverbremselås og wirelås
> - hærværk på ledningsnettet (sikekrt forsøg på at omgå alarm).

Mildt sagt for jævlig! Ikke stort bedre her i Trondheim (en liten by midt i
Norge). Skummelt når f.eks. tanklokket er fjernet - ikke godt å si hva som
kan være puttet oppi tanken.. Har også funnet sykkelen liggende midt i
hovedgaten om morgenen tross skivelås, med trafikken kjørende rundt!
Irriterende og kostbart er det også når diverse deler forsvinner fra
sykkelen. Tror jeg må kjøpe en HD - og klistre på HA-merker!
Neida, slipper det. Har fått ordnet et lite rom uten vinduer, med kraftige
murvegger og ditto ståldør.

--
Magne Ténéré/Endupamp






Berthil Forrest (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Berthil Forrest


Dato : 24-03-04 22:05


"Christian Jakobsen" <christianhusk@slettehunters.dk> wrote in message
news:4061f25f$0$223$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Da jeg stod op i morges kiggede jeg straks ud af vinduet. Der var
> helt klart vejr og solskin. Jeg glædede mig til den lille tur på
> banditten på vej til arbejde, men glæden blev hurtigt vendt til
> ærgelse og irritation da jeg kom ned og så at banditten lå på siden
> Højre side af styret, højre fodhviler, motorblokken og udstødningen er
> bøjet/smadret/ridset... Den stod ellers på centralstøttefoden.
>
> Det eneste positive ved dagen er at jeg har modtaget min Haynes samt en
> sending fra Louis.de...
>
> Er sådan et styr til at rette ud igen eller kan det bedre svare sig at
> købe et nyt?
>
> --
> Venlig hilsen
> Christian Jakobsen
> (der er lidt nedtrykt i dag...)
>
>
Nedtur!!
Så vidt jeg ved bliver metallet 'træt' hvis du prøver at rette styret op
igen, dvs. holdbarheden på det punkt hvor det var bøjet, er kraftigt nedsat.
Hvis jeg var dig ville jeg klart købe et nyt styr, og som stefan siger, er
det nok ikke den største af udgifterne
Hold ild i piben!

mvh Berthil
xs400 seca



Christian Jakobsen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 24-03-04 22:26

Berthil Forrest wrote:
> Nedtur!!

Det kan vi hurtigt blive enige om!

> Så vidt jeg ved bliver metallet 'træt' hvis du prøver at rette styret
> op igen, dvs. holdbarheden på det punkt hvor det var bøjet, er
> kraftigt nedsat. Hvis jeg var dig ville jeg klart købe et nyt styr,
> og som stefan siger, er det nok ikke den største af udgifterne

Ja, et nyt styr er nok vejen frem...

> Hold ild i piben!

Jep!

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



Tony Lorentzen (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 24-03-04 23:33

Christian Jakobsen wrote:

> Da jeg stod op i morges kiggede jeg straks ud af vinduet. Der var
> helt klart vejr og solskin. Jeg glædede mig til den lille tur på
> banditten på vej til arbejde, men glæden blev hurtigt vendt til
> ærgelse og irritation da jeg kom ned og så at banditten lå på siden
> Højre side af styret, højre fodhviler, motorblokken og
> udstødningen er bøjet/smadret/ridset... Den stod ellers på
> centralstøttefoden.

Øvvvvvv!!! Jeg føler med dig - har selv prøvet det (2 gange) - der er ikke
noget mere bittert at komme ned og finde sin elskede ligge på siden mod den
hårde asfalt... Suk!

> Er sådan et styr til at rette ud igen eller kan det bedre svare sig at
> købe et nyt?

Man kan godt hvis det er jern eller stål - men .... Jeg har selv valgt at
bestille et nyt fra Louis.

--
Tony
Fazer (også med skrammer)



Denise (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 25-03-04 08:51

> der er ikke
> noget mere bittert at komme ned og finde sin elskede ligge på siden mod
den
> hårde asfalt... Suk!

LOL, altså Tony, sikken en sætning
Godt du har 5-6-7 elskede derhjemme der kan trøste, de er forhåbentlig lige
så elskede som Fazeren, ikke sandt.

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel



Christian Jakobsen (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 25-03-04 17:55

Tony Lorentzen wrote:

>> Er sådan et styr til at rette ud igen eller kan det bedre svare sig
>> at købe et nyt?
>
> Man kan godt hvis det er jern eller stål - men .... Jeg har selv
> valgt at bestille et nyt fra Louis.

Ja, det er også det jeg er kommet frem til. men hvilket minder mon mest om
det
der originalt sidder på en bandit? Anyone?

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



Ronni (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Ronni


Dato : 25-03-04 09:23

Christian Jakobsen wrote:

> Er sådan et styr til at rette ud igen eller kan det bedre svare sig at
> købe et nyt?

Hej!

Ærgerligt, ærgerligt & ærgerligt!

Som noget af det eneste jeg i virkeligheden husker fra min
teori-undervisning, må et styr ikke repareres efter et styrt, så du
risikerer at komme i konflikt med loven hvis du ikke skifter det ud med et
nyt.

Og i dette tilfælde kan det jo være at der faktisk er en mening med
galskaben, som andre har skrevet er det ikke så nemt at rette metal ud
uden at det bliver "træt" osv.

Surt, men et styr vil man jo nok også gerne kunne stole 100% på, så jeg
vil da anbefale dig at skifte det ud.

/Ronni


Christian Jakobsen (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 25-03-04 17:57

Ronni wrote:
> Som noget af det eneste jeg i virkeligheden husker fra min
> teori-undervisning, må et styr ikke repareres efter et styrt, så du
> risikerer at komme i konflikt med loven hvis du ikke skifter det ud
> med et nyt.

Ja, synes også jeg kan huske noget i den stil nu du siger det...

> Og i dette tilfælde kan det jo være at der faktisk er en mening med
> galskaben, som andre har skrevet er det ikke så nemt at rette metal ud
> uden at det bliver "træt" osv.
>
> Surt, men et styr vil man jo nok også gerne kunne stole 100% på, så
> jeg vil da anbefale dig at skifte det ud.

Ja, det bliver løsningen.


--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



Henrik Nielsen - Rap~ (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 25-03-04 16:04

Øv øv. Det var sgi da rigtig træls. Mon det er hærværk?? Det er jo før hørt,
at misundelige mennesker render rundt og vælter MC'er......

Håber hurtigt du kommer ud at kører igen.

Personligt ville jeg skifte styr......

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Christian Jakobsen (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 25-03-04 18:00

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Øv øv. Det var sgi da rigtig træls. Mon det er hærværk?? Det er jo
> før hørt, at misundelige mennesker render rundt og vælter MC'er......

Ja, se det ved jeg ikke. Men tror næsten der er nogen der har pillet ved
den, eftersom den, såvidt jeg kunne se, var blevet flyttet en ganske lille
smule...

> Håber hurtigt du kommer ud at kører igen.

Den er heldigvis ikke blevet 100% invalid, så jeg har da kørt på arbejde
stille og roligt, dog med højre hånd betydelig højere placeret pga. det
skæve styr

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



Henrik Nielsen - Rap~ (26-03-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 26-03-04 11:54

Træls, men godt den kan køre.... :-/

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Rune \(Bandit600RR\) (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Rune \(Bandit600RR\)


Dato : 25-03-04 16:20

Christian Jakobsen wrote:
> Da jeg stod op i morges kiggede jeg straks ud af vinduet. Der var
> helt klart vejr og solskin. Jeg glædede mig til den lille tur på
> banditten på vej til arbejde, men glæden blev hurtigt vendt til
> ærgelse og irritation da jeg kom ned og så at banditten lå på siden
> Højre side af styret, højre fodhviler, motorblokken og
> udstødningen er bøjet/smadret/ridset... Den stod ellers på
> centralstøttefoden.
>
> Det eneste positive ved dagen er at jeg har modtaget min Haynes samt
> en sending fra Louis.de...
>
> Er sådan et styr til at rette ud igen eller kan det bedre svare sig at
> købe et nyt?

Det er da for surt!

Jeg har et originalt styr til en Bandit600 97' liggende som jeg aldrig får
brug for, hvis du vil have det så er det dit! Det ligger i Roskilde... Kan
evt. afhentes i KBH.
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk
http://dfmc.dk/?id=7



Christian Jakobsen (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Christian Jakobsen


Dato : 25-03-04 18:04

Rune (Bandit600RR) wrote:
> Jeg har et originalt styr til en Bandit600 97' liggende som jeg
> aldrig får brug for, hvis du vil have det så er det dit! Det ligger i
> Roskilde... Kan evt. afhentes i KBH.

Passer det også på en '96?
Jeg har desværre ikke mulighed for at afhente det. Kan du evt sende det?
Hvis ja, kan du skrive hvor meget du skal have for det på
christianhusk@slettehunters.dk og vi kan aftale nærmere.

"husk at slette" i min mailadresse.


--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408605
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste