Leveringstid fra Louis.de
Fra : Berthil Forrest

Dato : 24-03-04 21:37

Hej NG

Hvor lang leveringstid plejer louis.de at have? Det er en stor pakke
indeholdende jakke, bukser, hjelm og lidt andet li'r jeg venter på

Tak og mvh
Berthil
-Yamaha xs400 seca

Fra : Ninja Rider

Dato : 24-03-04 21:47

Hejsa

Berthil Forrest wrote:
> Hvor lang leveringstid plejer louis.de at have? Det er en stor pakke
> indeholdende jakke, bukser, hjelm og lidt andet li'r jeg venter på

Normalvis ca, 4 dage, VEL OG MÆRKET at det er på lager!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 24-03-04 22:17

"Berthil Forrest" <FJERN_DETTEberthil@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:c3srht$240m$1@news.cybercity.dk...
> Hej NG
>
> Hvor lang leveringstid plejer louis.de at have? Det er en stor pakke
> indeholdende jakke, bukser, hjelm og lidt andet li'r jeg venter på

Jeg bestilte et sæt hansker i torsdags og fik dem leveret i går. Samme
erfaring har jeg med tidligere varer.

--
Henrik
a ka