Lov vedr. montering af ny udstødning
Fra : Thomas

Dato : 29-04-01 20:11

Er det lovligt at montere en udstødning på en knallert 45 som ikke er den
originale fra fabrikken, men som er godkendt til denne knallert 45 model,
ifølge distrubutøren af denne "uoriginale" udstødning?

M.v.h. Thomas

Fra : DWM

Dato : 29-04-01 20:47

"Thomas" <thg@klog.dk> skrev i en meddelelse
> Er det lovligt at montere en udstødning på en knallert 45 som ikke er den
> originale fra fabrikken, men som er godkendt til denne knallert 45 model,
> ifølge distrubutøren af denne "uoriginale" udstødning?

Tja, Jeg sige at i de gode gamle dage hvor min kammi havde Yam skiftede
han hans treskyller ud med en toskyller med samme størrelse stempel.
Han blev stoppet af polisen og da der ikke var godkendelsesmærke (TUM)
på den blev den snuppet og han fik en bøde. Jeg skal ikke kunne sige hvordan
det er med EU45 men der må være et godkendelsesmærke på den udstødning
som passer sammen med knallerten.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 20-05-01 05:45

> Er det lovligt at montere en udstødning på en knallert 45 som ikke er den
> originale fra fabrikken, men som er godkendt til denne knallert 45 model,
> ifølge distrubutøren af denne "uoriginale" udstødning?

Hvorfor ringer du ikke til politiet og spørger?

-Steen