Yama FZ600 ?
Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 19:26

Til Gruppen,

Er Yamaha FZ600 og TZ250 solgt i dk?? Eller er den overhovedet solgt i
europa??

Har et lille projekt med en RD'er så mangler reservedele fra disse modeller!

Venligst
Kasper

Fra : Eg Egemarke

Dato : 24-03-04 20:27

Yamaha Fz 600 er med GARANTI solgt i sverige !!
Da min kæreste har fået een af mig !! Så de findes skam
Det er en Model 1988 med 37000 Km på klokken
i SUPER stand med originale potter og det hele..
Jeg har billeder af den hvis du er interesseret og KAN tage billeder hvis
der er noget specielt du vil se.
Motoren er den velkendte fra den gamle Xj 600 så på den front er der ingen
problemer.

MvH Eg Egemarke.