Flemming Nyboe <nyboe@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:40646e0d$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
> news:c41k1f$eb2$1@news.cybercity.dk...
> >
> > Gode gamle Koni, havde reguleringen siddende i toppen som et hjul (hvis
> > aksel befandt sig inde i stødstangen?)!
> Ja, det vil jeg tro (uden at kende Koni).
> Returdæmpnings-justering virker som regel ved at en stang indeni
stødstangen
> kan bevæges frem og tilbage, .......
> Derfor sidder hjulet forenden af stødstangen, og dermed for /neden/ på
> bagdæmpere der har stødstangen nedad som sædvanlige monodæmpere.
OK!
Jeg tænkte kun i dual-dæmper bane (alderen, du ved!), hvor stødstangen
sædvanligvis sidder pegende opad!
Selvom jeg skiftede bagdæmperen på Lillefrøen sidst på sæson'en sidste år,
ville jeg nok ikke engang have kunnet komme i tanke om denne "USD"-brug ved
link-affjedringer
Niels har egentlig heller ikke tilkendegivet hvilken en motorcykel at det
drejer sig om :-/
--
Armand.