/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Hvor længe holder jeres tændrør ???
Fra : Moller


Dato : 23-03-04 13:06

Hejsa,

Nu begynder banditten sit forårs pjat igen :( og skal ha nye tændrør...
det samme skete ca. samme tid sidste år :( så det er ca. 15k km den har kørt
med dem i.

Det jeg så undrede mig over er at man høre jo om folk der har kørt
urimeligt langt på sådan tændrør, uden problemer ??? så er det bare os MC
folket, eller generalt for suzuki, eller bare Bandit maskinerne ???

Jeg har denne gang valgt at bruge Dual Elektrode rør, da de eftersigende
skulle give en bedre tomgang, og opvarmning, samt levetid...

Nå, men det som er hele humlen er... kan det passe de rør slides så
hurtigt, eller er der nogen fejl jeg skal til at lede efter som kan være
skyld i det hurtige slid ???

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S



 
 
Torben Scheel (23-03-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 23-03-04 13:16

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:4060277b$0$133$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> Hejsa,
>
> Nu begynder banditten sit forårs pjat igen :( og skal ha nye
tændrør...
> det samme skete ca. samme tid sidste år :( så det er ca. 15k km den har
kørt
> med dem i.

Du skal nok tælle antal tændinger i stedet for km, så holder de sikkert som
de fleste madkasser. Jeg synes ikke det lyder kriminelt at skifte tændrør i
starten af hver sæson, slet ikke når du ruller 15k med dem.

> Det jeg så undrede mig over er at man høre jo om folk der har kørt
> urimeligt langt på sådan tændrør, uden problemer ??? så er det bare os MC
> folket, eller generalt for suzuki, eller bare Bandit maskinerne ???

SportsMC specifikt symptom jfr. ovenstående.

> Jeg har denne gang valgt at bruge Dual Elektrode rør, da de
eftersigende
> skulle give en bedre tomgang, og opvarmning, samt levetid...

Skift type/mærke hvis du har problemer med de nuværende, ellers "bliv ved
din læst". Der er meget salgsgas der sælges dyrt derude.

> Nå, men det som er hele humlen er... kan det passe de rør slides så
> hurtigt, eller er der nogen fejl jeg skal til at lede efter som kan være
> skyld i det hurtige slid ???

Den kan jeg sgu' ikke svare på..

vh
Torben



Moller (23-03-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 23-03-04 14:14

> Du skal nok tælle antal tændinger i stedet for km, så holder de sikkert
som
> de fleste madkasser. Jeg synes ikke det lyder kriminelt at skifte tændrør
i
> starten af hver sæson, slet ikke når du ruller 15k med dem.

åh, sådan havde jeg ikke tænkt på det, men du har fat i noget der... men
på den anden side en bandit køre ik med så mang omdr. da den jo har sit
dejlige morfar moment :)

> > Jeg har denne gang valgt at bruge Dual Elektrode rør, da de
> eftersigende
> > skulle give en bedre tomgang, og opvarmning, samt levetid...
>
> Skift type/mærke hvis du har problemer med de nuværende, ellers "bliv ved
> din læst". Der er meget salgsgas der sælges dyrt derude.

Hvis det var pga. salgs gas fra producenten ville jeg ikke røre dem, men
de er enbefalet inde på banditfaq og så ville jeg lade dem få en change :)

> > Nå, men det som er hele humlen er... kan det passe de rør slides så
> > hurtigt, eller er der nogen fejl jeg skal til at lede efter som kan være
> > skyld i det hurtige slid ???
>
> Den kan jeg sgu' ikke svare på..

oki, tror jeg bare skifter, og så ikke tænker mere over det :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S



Torben Scheel (23-03-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 23-03-04 20:00

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:40603754$0$134$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> > Du skal nok tælle antal tændinger i stedet for km, så holder de sikkert
> som
> > de fleste madkasser. Jeg synes ikke det lyder kriminelt at skifte
tændrør
> i
> > starten af hver sæson, slet ikke når du ruller 15k med dem.
>
> åh, sådan havde jeg ikke tænkt på det, men du har fat i noget der...
men
> på den anden side en bandit køre ik med så mang omdr. da den jo har sit
> dejlige morfar moment :)

Hvad har den egentlig - jeg kunne tænke mig at sammenligne med FJ1200 der
også er berømt for sit moment (og som der tilfældigvis står et eksemplar af
i garagen)

Jeg er ikke stensikker på hvad en åben model har, men en 105 HK's har 10.5
kg*m (76 lb*ft) @ 6,500 rpm. Hvad siger banditten?

vh
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

P.S. Hellere ét ryk i banditten, end ti banditter på ryggen.



Dennis Hellan Peders~ (23-03-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 23-03-04 21:23

Torben Scheel wrote:
>> åh, sådan havde jeg ikke tænkt på det, men du har fat i noget
>> der... men på den anden side en bandit køre ik med så mang omdr. da
>> den jo har sit dejlige morfar moment :)
>
> Hvad har den egentlig - jeg kunne tænke mig at sammenligne med FJ1200
> der også er berømt for sit moment (og som der tilfældigvis står et
> eksemplar af i garagen)
>
> Jeg er ikke stensikker på hvad en åben model har, men en 105 HK's har
> 10.5 kg*m (76 lb*ft) @ 6,500 rpm. Hvad siger banditten?

Hej .

Jeg ved ikke hvad Moller's har, men jeg har to forskellige målinger på min,
den er stort set standart, på nær en anden potte.

1. 116,5 hk v. 8300 omd / 117,1 nm v. 4300 omd.
2. 117,9 hk v. 8800 omd / 107,9 nm v. 4800 omd.


--
Hilsen
Dennis Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00
So many roads.....so little time.....
DMCN#819
http://link.dfmc.dk/25




Torben Scheel (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 24-03-04 10:25

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message
news:c3q68v$8ef$1@news.net.uni-c.dk...
> > Jeg er ikke stensikker på hvad en åben model har, men en 105 HK's har
> > 10.5 kg*m (76 lb*ft) @ 6,500 rpm. Hvad siger banditten?
>
> Hej .
>
> Jeg ved ikke hvad Moller's har, men jeg har to forskellige målinger på
min,
> den er stort set standart, på nær en anden potte.
>
> 1. 116,5 hk v. 8300 omd / 117,1 nm v. 4300 omd.
> 2. 117,9 hk v. 8800 omd / 107,9 nm v. 4800 omd.

Hmm. mine 76 lbf svarer til ~103nm - så banditten vinder over en droslet
fj'er på knock-out. Tillykke! (Jeg vender tilbage når jeg har fundet
spec's på en åben motor, hvis der er noget at prale med..)

vh
Torben
http://dfmc.dk/default.asp?id=425



Torben Scheel (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 24-03-04 10:58

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
news:406154f3$0$299$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hmm. mine 76 lbf svarer til ~103nm - så banditten vinder over en droslet
> fj'er på knock-out. Tillykke! (Jeg vender tilbage når jeg har fundet
> spec's på en åben motor, hvis der er noget at prale med..)

http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=902 siger 107,9nm v. 7500 for en
udroslet FJ.

Men http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=4341 siger 91nm v. 4500 (op til
93nm efter årgang). Det er vist den droslede udgave? (98hk)

Skal vi ikke bare konkludere at de begge kan trække en campingvogn..

vh
Torben *det er fedt at spille bilkort* Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425



Moller (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 24-03-04 11:47

> Jeg ved ikke hvad Moller's har, men jeg har to forskellige målinger på
min,
> den er stort set standart, på nær en anden potte.
>
> 1. 116,5 hk v. 8300 omd / 117,1 nm v. 4300 omd.
> 2. 117,9 hk v. 8800 omd / 107,9 nm v. 4800 omd.

hovsa, det er da ik de målinger du fik lavet hos SPH-motor :) der mindes
jeg omkring 113heste :) du fik målt.

Nå, men jeg fik min målt samtidig med Dennis hos SPH motor, med en Devil
potte, og uden snorkel, ellers standard.. det medførte ca. 105Nm, og
115heste. Må finde kurverne frem. Den er nu dyset lidt om, men skal op og
rulles hos lydmuren her når de nye tændrør er kommet hjem, da jeg er i tvivl
omkring tomgangsdysen, samt jeg vil ha bekræftet at min omdysning virkelig
har fjernet det grante knæk på kurven ved omkring 6k omdr... det føles som
om det er væk nu, selv om at dem nede hos SPH mente at de ku ikke fjernes,
pga. det var min potte der var noget lort :) BAH, endnu et bevis på at man
skal virkelig sikre sig at den der ruller ved hva de snakker om, og ikke
bare plapre løs.

Men igen, man kan ikke bruge rullefelts målinger til sammenligning, uden
at de foregår på samme felt, samme dag, samme vejr osv.. bare spørg dem som
for rullet maskinen hos en optimistisk rullefætter, og så må græde snot over
at deres maskine måles 10-20 heste lavere på træf på toppen :) eller
lignende ancemanger :) samt at en Gixxer 1000 viser 170-190 heste på et felt
hos et HD værksted *GGG* jo jo, rullefelter er virkelige troværdig.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S



Torben Scheel (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 24-03-04 12:32

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:4061666e$0$131$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> > Jeg ved ikke hvad Moller's har, men jeg har to forskellige målinger på
> min,
> > den er stort set standart, på nær en anden potte.
> >
> > 1. 116,5 hk v. 8300 omd / 117,1 nm v. 4300 omd.
> > 2. 117,9 hk v. 8800 omd / 107,9 nm v. 4800 omd.
>
> hovsa, det er da ik de målinger du fik lavet hos SPH-motor :) der
mindes
> jeg omkring 113heste :) du fik målt.

Arh, det er tilladt at smide dårligste resultat væk

vh
Torben



Moller (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 24-03-04 13:36


"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:406172ba$0$253$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Moller" <news@molnit.com> wrote in message
> news:4061666e$0$131$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> > > Jeg ved ikke hvad Moller's har, men jeg har to forskellige målinger på
> > min,
> > > den er stort set standart, på nær en anden potte.
> > >
> > > 1. 116,5 hk v. 8300 omd / 117,1 nm v. 4300 omd.
> > > 2. 117,9 hk v. 8800 omd / 107,9 nm v. 4800 omd.
> >
> > hovsa, det er da ik de målinger du fik lavet hos SPH-motor :) der
> mindes
> > jeg omkring 113heste :) du fik målt.
>
> Arh, det er tilladt at smide dårligste resultat væk

Det rigtigt :) men nu da jeg kun har den måling, fra samme felt, samme
dag osv. :) som viste dengang at jeg ca. havde 5 heste mere over det meste
af feltet.. og nu så lægger mine data op til sammenligning mod rulninger
dennis har lavet på et andet felt, eller en anden dag... så viser min for
lidt :( *snøft* og derved forsvinder sammenlinings grundlaget.

Nå, men Lydmuren er kendt for et optimistisk felt :) så mon ik jeg kan
få nogen goe målinger der.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S



Dennis Hellan Peders~ (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 24-03-04 19:02

Moller wrote:
>> Jeg ved ikke hvad Moller's har, men jeg har to forskellige målinger
>> på min, den er stort set standart, på nær en anden potte.
>>
>> 1. 116,5 hk v. 8300 omd / 117,1 nm v. 4300 omd.
>> 2. 117,9 hk v. 8800 omd / 107,9 nm v. 4800 omd.
>
> hovsa, det er da ik de målinger du fik lavet hos SPH-motor :) der
> mindes jeg omkring 113heste :) du fik målt.

Hej Lars.

jo, du har ret, fandt den efterfølgende.

110,6 hk / 98 nm

Underlig udskrift !, den er næsten ulæselig, man kan ikke se ved hvilke omd.
det er.

Der kan man også se hvor meget de 3 målinger svinger, det _er_ samme cykel



--
Hilsen
Dennis Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00
So many roads.....so little time.....
DMCN#819
http://link.dfmc.dk/25




Gert Bo thorgersen (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Gert Bo thorgersen


Dato : 25-03-04 01:10

Man SKAL da ikke måle samme dag på dynotest/rullefelt. For at
målingerne/dynoteste skal have nogen reel værdi skal der jo altid opgives
dato og klokkeslæt på de, samt hvad lufttryk og luftfugtigheden da er; samt
værkstedsnavn.

Med opgivne data for lufttryk og luftfugtighed er det jo lige ud ad
landevejen at omregne til "normalt" lufttryk - altså ved havfladen ved
normal temperatur - og luftfugtighed. Firmanavnet fordi der ofte er
forskelle på resultater fra forskellige steder, dette sås aller tydeligst
for 30 år siden da man startede på at dynoteste motorcyklerne; pga. udstyret
og folks forståelser for hvad de foretog sig.

Mvh.
Gert Thorgersen

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:4061666e$0$131$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> > Jeg ved ikke hvad Moller's har, men jeg har to forskellige målinger på
> min,
> > den er stort set standart, på nær en anden potte.
> >
> > 1. 116,5 hk v. 8300 omd / 117,1 nm v. 4300 omd.
> > 2. 117,9 hk v. 8800 omd / 107,9 nm v. 4800 omd.
>
> hovsa, det er da ik de målinger du fik lavet hos SPH-motor :) der
mindes
> jeg omkring 113heste :) du fik målt.
>
> Nå, men jeg fik min målt samtidig med Dennis hos SPH motor, med en
Devil
> potte, og uden snorkel, ellers standard.. det medførte ca. 105Nm, og
> 115heste. Må finde kurverne frem. Den er nu dyset lidt om, men skal op og
> rulles hos lydmuren her når de nye tændrør er kommet hjem, da jeg er i
tvivl
> omkring tomgangsdysen, samt jeg vil ha bekræftet at min omdysning virkelig
> har fjernet det grante knæk på kurven ved omkring 6k omdr... det føles som
> om det er væk nu, selv om at dem nede hos SPH mente at de ku ikke fjernes,
> pga. det var min potte der var noget lort :) BAH, endnu et bevis på at man
> skal virkelig sikre sig at den der ruller ved hva de snakker om, og ikke
> bare plapre løs.
>
> Men igen, man kan ikke bruge rullefelts målinger til sammenligning,
uden
> at de foregår på samme felt, samme dag, samme vejr osv.. bare spørg dem
som
> for rullet maskinen hos en optimistisk rullefætter, og så må græde snot
over
> at deres maskine måles 10-20 heste lavere på træf på toppen :) eller
> lignende ancemanger :) samt at en Gixxer 1000 viser 170-190 heste på et
felt
> hos et HD værksted *GGG* jo jo, rullefelter er virkelige troværdig.
>
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi
> Suzuki GSF 1200 S
>
>



Carsten Eilersen (23-03-2004)
Kommentar
Fra : Carsten Eilersen


Dato : 23-03-04 13:30


"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
news:4060277b$0$133$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> Hejsa,
>
> Nu begynder banditten sit forårs pjat igen :( og skal ha nye
tændrør...
> det samme skete ca. samme tid sidste år :( så det er ca. 15k km den har
kørt
> med dem i.

SNIP

>
> Nå, men det som er hele humlen er... kan det passe de rør slides så
> hurtigt, eller er der nogen fejl jeg skal til at lede efter som kan være
> skyld i det hurtige slid ???
>
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi
> Suzuki GSF 1200 S
>
Hej Lars,

Ligesom Torben synes også jeg, at 15K km ikke er kriminelt kort.

Min BMW K1200RS skal (svjh) have skiftet tændrør for hver 20K km iflg.
værkstedsmanualen.

Min vinter-salt-mudder-scooter af en Suzuki DR250S smider jeg et nyt rør i
lige inden start på en vintersæson.
Det er trods alt en overkommelig udgift - især når man ser på bøvlet med at
stå langt væk fra hjemmeskrue-skuret, hvis køretøjet svigter pga. netop
noget så simpelt som et tændrør.

Udgiften til tændrør svider dog lidt mere, når der er tale om min Alfa Twin
Spark bilmotor.

Mvh.
Carsten



Ninja Rider (23-03-2004)
Kommentar
Fra : Ninja Rider


Dato : 23-03-04 18:34

Hejsa

Moller wrote:
> Nu begynder banditten sit forårs pjat igen :( og skal ha nye tændrør...
> det samme skete ca. samme tid sidste år :( så det er ca. 15k km den har kørt
> med dem i.

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er det den er begyndt på? Hakke i
motorgangen eller? jfr. tændør?

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!
   http://dfmc.dk/?id=26


Moller (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 24-03-04 11:50


"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i en meddelelse
news:Zu_7c.4374$Kf.2306@news.get2net.dk...
> Hejsa
>
> Moller wrote:
> > Nu begynder banditten sit forårs pjat igen :( og skal ha nye
tændrør...
> > det samme skete ca. samme tid sidste år :( så det er ca. 15k km den har
kørt
> > med dem i.
>
> Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er det den er begyndt på? Hakke i
> motorgangen eller? jfr. tændør?

Næ, det er nu et fornuftigt spørgsmål :)

Den begynder at hoste hakke i det ved tomgang , og den er meget ujævn og
ubehagelig når man køre med lave omdr... senere begynder det at sprede sig
op i omdr. og så begynder den at køre på 3 Cyl.. så 2... og så ringer man
til Falck :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S



Dennis Hellan Peders~ (23-03-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 23-03-04 18:39

Moller wrote:
> Hejsa,
>
> Nu begynder banditten sit forårs pjat igen :( og skal ha nye
> tændrør... det samme skete ca. samme tid sidste år :( så det er ca.
> 15k km den har kørt med dem i.

Ja..men hov !!, det er jo også for langt , du skal skifte for hver 12K
kilometre


--
Hilsen
Dennis Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00
So many roads.....so little time.....
DMCN#819
http://link.dfmc.dk/25




Ukendt (23-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-03-04 19:08


Moller skrev i meddelelsen <4060277b$0$133$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
>Hejsa,
>
> Nu begynder banditten sit forårs pjat igen :( og skal ha nye tændrør...
>det samme skete ca. samme tid sidste år :( så det er ca. 15k km den har
kørt
>med dem i.


30 Mm. Skulle have været skiftet ved 24 Mm. Og de er på ingen måde slidt op,
og skiftes kun fordi at det er en ringe udgift.

mvh
Orla
"fie" under forårsservice.
>
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi
> Suzuki GSF 1200 S
>
>



Jes Vestervang (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 24-03-04 20:06

"Moller" <news@molnit.com> writes:

> Hejsa,
>
> Nu begynder banditten sit forårs pjat igen :( og skal ha nye tændrør...
> det samme skete ca. samme tid sidste år :( så det er ca. 15k km den har kørt
> med dem i.

Tjaeh, jeg har ikke skiftet tændrør på Fazeren i løbet af de 32k km
jeg har kørt på den, og måske er det aldrig gjort. I så faldt har de
kørt 51.5k km Jeg har egentlig tænkt mig at skifte dem snart, for
de skal vel skiftes en gang imellem
--
mvh Jes Vestervang

Ukendt (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-03-04 21:45


>
> Tjaeh, jeg har ikke skiftet tændrør på Fazeren i løbet af de 32k km
> jeg har kørt på den, og måske er det aldrig gjort. I så faldt har de
> kørt 51.5k km Jeg har egentlig tænkt mig at skifte dem snart, for
> de skal vel skiftes en gang imellem

Ja det skal de da, på en Blackbird af de ældre modeller efter 24000km.
Jeg kørte 50000km. inden jeg skiftede på min og der var ingen ting at
se eller mærke.
Den nye model har en anden tybe, og der er der foreskrevet skift efter
48000km.

Hygge PD CBR1100



Armand (24-03-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 24-03-04 23:47


Moller <news@molnit.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4060277b$0$133$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> Hejsa,
>
> Nu begynder banditten sit forårs pjat igen :( og skal ha nye
> tændrør... det samme skete ca. samme tid sidste år :( så det er ca. 15k km
den har
> kørt med dem i.
> Det jeg så undrede mig over er at man høre jo om folk der har kørt
> urimeligt langt på sådan tændrør, uden problemer ??? så er det bare os MC
> folket, eller generalt for suzuki, eller bare Bandit maskinerne ???
> Jeg har denne gang valgt at bruge Dual Elektrode rør, da de
> eftersigende skulle give en bedre tomgang, og opvarmning, samt levetid...

NGK'ere`?

Hva' mæ' at prøve at drage egne erfaringer istedet nu hvor du genkender en
syntaks for nærværende rør - Prøv et sæt ND'ere og se hvor langt de
kører/opfører sig til forskel!
:-|

--
Armand.







Moller (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 25-03-04 10:53

> NGK'ere`?
>
> Hva' mæ' at prøve at drage egne erfaringer istedet nu hvor du genkender en
> syntaks for nærværende rør - Prøv et sæt ND'ere og se hvor langt de
> kører/opfører sig til forskel!
> :-|

Hæ, der var en der ku huske det :) jo jo, Denso rør kommer der også i
snart :) lige som på MZ'en... men du ved nærigheden spiller også ind når man
skal købe, da NGK er langt billigere hos louis.de, men denne gang vil jeg
prøbe de dersens dual elektrode :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S



Armand (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 25-03-04 20:01


Moller <news@molnit.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4062ab4b$0$131$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> > NGK'ere`?
> >
> > Hva' mæ' at prøve at drage egne erfaringer istedet nu hvor du genkender
en
> > syntaks for nærværende rør - Prøv et sæt ND'ere og se hvor langt de
> > kører/opfører sig til forskel!
>
> .................... men du ved nærigheden spiller også ind når man
> skal købe, da NGK er langt billigere hos louis.de, men denne gang vil jeg
> prøbe de dersens dual elektrode :)

Jeg læste det som det var disse Dual's der blev omtalt skiftehyppighed på
:-/
Hvis det er NGK-dual, så køb hellere to sæt så du har et ekstra når nu din
Suzuki drukner de monterede (Hele NGK-balladen (på Suzuki!?) startede med
Dual'erne!)

--
Armand.





Moller (25-03-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 25-03-04 22:35

> Jeg læste det som det var disse Dual's der blev omtalt skiftehyppighed på
> :-/
> Hvis det er NGK-dual, så køb hellere to sæt så du har et ekstra når nu din
> Suzuki drukner de monterede (Hele NGK-balladen (på Suzuki!?) startede med
> Dual'erne!)

Tror jeg skaffer et sæt Denso hjem i reserve nede hos Honda forhandleren
:) så kan jeg få mig en bremselys kontakt der :) da min MZ skal ha Honda
bremsemaster på i weekenden :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408605
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste