Lakering i Ballerup og omegn?
Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 22-03-04 20:49

Hejsa

Jeg skal have sand- eller glasblæst mine Nonfango-sidetaskestativer og
lakeret dem med en passende slidstærk maling. Er der nogen der kender
en billig autolakerer eller anden maler i Ballerup, som kunne tænkes
at ville påtage sig sådan en lille opgave? Måske der lige kommer et
cykelstel oveni

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-03-04 08:08

> [...]
> en billig autolakerer eller anden maler i Ballerup, som kunne tænkes
> at ville påtage sig sådan en lille opgave? Måske der lige kommer et

Hej Uffe

Metacoat A/S <-- Pulverlakerer i nordsjælland
Gillelejevej 28B
3230 Græsted
tlf:4839-0111
Fax:4839-0031

De brude nok lige kunne male sådan en tingest. Gladsaxe metalsliberi bruger
jeg når jeg skal have blæst ting.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 23-03-04 11:16

On Tue, 23 Mar 2004 08:07:44 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> [...]
<snip>
> [...]
>Fax:4839-0031
>
>De brude nok lige kunne male sådan en tingest. Gladsaxe metalsliberi bruger

Når nu det hele skal være sort (altså sortlakeret , kan de så ikke
male det ude ved Gladsaxe Metalsliberi? Eller er det fordi de ikke
pulverlakerer, sådan som stativerne selvfølgelig skal være?

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-03-04 11:27

> [...]
> male det ude ved Gladsaxe Metalsliberi? Eller er det fordi de ikke
> pulverlakerer, sådan som stativerne selvfølgelig skal være?

Spørg på gladsaxe metalsliberi. Jeg ved ikke om de også lakerer.

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 23-03-04 12:01

On Tue, 23 Mar 2004 11:27:02 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

<snip>
>Spørg på gladsaxe metalsliberi. Jeg ved ikke om de også lakerer.

Ok. Takker