discovery nu!
Fra : mp12

Dato : 22-03-04 20:01

Mark Evans bygger en trike

Fra : M. Hoey

Dato : 22-03-04 20:20

"mp12" <FJERNDETTEmp12@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Mark Evans bygger en trike

Jeps

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-03-04 20:45

"M. Hoey" <mhoeyNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "mp12" <FJERNDETTEmp12@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:405f381d$0$449$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Mark Evans bygger en trike
> >

> Jeps
>

> Mvh.
>
> M. Hoey
> (Suzuki GT750A)
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=355

Hmmm - syntes nu han selv kaldte det en motoriseret rambuk
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 23-03-04 09:09

sikkert lavet ud af en harley...alt hvad den kanal viser er harley og cross
maskiner.

man skulle tro at Honda ville have lige så meget historie, men de fortæller
næsten aldrig om japanere eller italienere...ok med undtagelse af busa'en
der optræder sammenlagt 30 sekunder i et eller andet program om hurtige
maskiner.

når det kommer til biler er de super glade or at vise alle deres engelske
mærker frem, og man kan tydeligvis se at det er en engelsk kanal.....men de
viser aldrig om engelske motorcykler....triumpf, norton...osv....hvoraf
mange af dem jo har eksisteret så længe at de må kunne fylde et helt
program ud med dem.

slut på surt opstød....

Lasse
Mille & Karin & Neelix & SV650S med 35kkm på klokken, som jeg ikke håber
skal renoveres snart

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 23-03-04 09:48

Lasse Lundberg wrote:
[snip snip]
> [...]
> norton...osv....hvoraf mange af dem jo har eksisteret så længe at de
> må kunne fylde et helt program ud med dem.

Årh det ved jeg nu ikke - for øjeblikket mener jeg at de køre et program
hvor den gæve Mark Ewans genopbygger en gammel Triumph. Et ret underholdende
program i øvrigt, ligesom de fleste andre den gut laver.

> slut på surt opstød....

Ja, personligt kunne jeg også godt tænke mig at se lidt mere mangfoldighed i
udvalget af mærker de beskæftiger sig med på discovery. Når de endelig
begynder at beskæftige sig med andet end japanske sportsmc'er, så bliver det
typisk ret plat - f.eks. deres "Exxxtreme speed machines Top-10" (eller
noget lignende ;)), hvor Hayabusa'en kommer ind på en 10. plads, lige efter
en eller anden spøjs kampvogn. Hmm, min kaffekop er bedre (og mere
exxxtreme) end dit A4-ark, fordi den er bedre til at indeholde kaffe!! In
your face, sucker!! muhuhhaha :P

Eller noget.

--
mvh Rasmus Neckelmann (der nok ser for meget discovery :|)

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 23-03-04 09:50

Rasmus Neckelmann wrote:
[snip snip]
> Når de endelig begynder at beskæftige sig med andet end
> japanske sportsmc'er
[snip]

Hmm, spot selv fejlen :)

--