Kawasaki ZRX 1200S
Fra : Bo Thede

Dato : 22-03-04 18:18

Hej alle
Nogen der har erfaring med en Kawasaki ZRX 1200S??
Kan der siges noget godt/dårligt om den??

Venlig hilsen
Bo Thede
Suzuki GS500E

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 22-03-04 19:22

Bo Thede wrote:
> Hej alle
> Nogen der har erfaring med en Kawasaki ZRX 1200S??
> Kan der siges noget godt/dårligt om den??

Hej.

Det gode er at lige i øjeblikket kan den fås for 135K !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Bo Thede

Dato : 22-03-04 23:05

Jep, det ved jeg. Og da jeg gerne vil have en lidt nyere maskine end min
GS500 (93'er), og med mere "spræl" i, havde jeg overvejet sådan en.

Hilsen Bo

Fra : TheHobbit

Dato : 22-03-04 20:27

Bo Thede wrote:
> Hej alle
> Nogen der har erfaring med en Kawasaki ZRX 1200S??
> Kan der siges noget godt/dårligt om den??

Hvis man har et nyt tankdæksel - kan man så skifte selve låsen over fra sit
gamle tankdæksel??

/Stephan

Fra : TheHobbit

Dato : 22-03-04 20:30

TheHobbit wrote:

> Hvis man har et nyt tankdæksel - kan man så skifte selve låsen over
> fra sit gamle tankdæksel??
UPS! Forkert tråd - sorry!

/Stephan

Fra : m0rt3n

Dato : 22-03-04 21:31

"Bo Thede" <b.thede@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
> Nogen der har erfaring med en Kawasaki ZRX 1200S??
> Kan der siges noget godt/dårligt om den??

Nu kører jeg jo på en Kawasaki ZRX1100 og det er VERDENS BEDSTE MC! Det
svenske blad "Allt om MC" nr. 5 2001 tester ZRX1200S mod Suzuki GSF1200S og
Yamaha FZS1000. Jeg har en kopi af det, men pga. farverne i baggrunden tror
jeg ikke man kan læse en scannet kopi. Jeg har lånt bladet på det lokale
bibliotek... Men Yamahaen vinder samlet set testen på noget teknisk sludder,
mens Kawasakien vinder på råstyrke og charme!
-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522

Fra : Casper Jensen

Dato : 23-03-04 16:25

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sludder,
> mens Kawasakien vinder på råstyrke og charme!

Har en lignende test på bladform i et 2001 udgave af et tyskblad
motorradmagazin
Her får den 18 point mod 17 til både yamahaen og suzukien.
Virker som en stor stabil cykel med et ordentligt traktor moment. .60-140 i
topgear(5.gear ) 7,8 sek.
De skriver den helst ikke vil snurre over 8000 rpm

Casper
Gpz500s

Fra : Bo Thede

Dato : 23-03-04 17:44

Nu behøver den heller ikke snurre sindsygt hurtigt. Jeg ønsker også en der
går rimeligt på literen, helst 16km+/liter. Nogen der ved hvad den gå på
literen??
Men har den nogle svagheder f.eks.??.......den må da have et par stykker
ligesom stort set alle maskiner har.
Er de der 60-140 på 7,8 sek så hurtigt?? (ikke fordi jeg havde tænkt mig at
køre ræs.........endnu*GG*)
Nå, men det ender sq nok med jeg køber en*G*. Så må jeg se at få solgt min
gamle GS'er.
Har set på en i dag. De er sq flotte.

Venlig hilsen
Bo
GS500E 93'

Fra : m0rt3n

Dato : 23-03-04 19:08

> [...]
> køre ræs.........endnu*GG*)
> Nå, men det ender sq nok med jeg køber en*G*. Så må jeg se at få solgt min

Jeg kører vel 17 km/L, på lange stræk i kommer den op på 20 km/L, men den
kan godt være lidt forslugen når den får fuld æde, men det gælder vel for
alle maskiner. Jeg synes den er meget hurtig. Det sjove er at den ikke går
død på noget tidspunkt. Man skal ikke være over den i gearene, det er bare
at give den noget at leve af, så trækker den som et lokomotiv et godt stykke
forbi 200. Jeg synes ikke der er nogen ulemper ved min ZRX1100. Hvis man kan
lide rå power-bikes får man fuldt ud hvad man vil ha' i den maskine.
Køb-køb!