Puch MS.Stel ell. hel cykel søges
Fra : Gitte og Finn Ohrt

Dato : 22-03-04 17:03

Ja, det maa jo siges at være en forsigtig opstart paa M.C. livet, men ikke
destomindre skal jeg restaurere en saadan til min lille nevø, men saa viser
det sig at stellet er totalt optæret, og ikke til at rede, har du et saadan
i god stand, eller er du bekendt med hvor der staar et.
M.V.H. Finn Ohrt. Tlf.98480580.

Fra : Wheeler

Dato : 22-03-04 21:25

"Gitte og Finn Ohrt"
> Ja, det maa jo siges at være en forsigtig opstart paa M.C. livet

[KLIP]

NIX - det har intet med MC at gøre -> FUT Knallert (I øvrigt er alle MS'ere
pilrådne (specielt fra den indbyggede bagskærm frem til fodpanel
--

Wheeler
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : MKS - 74

Dato : 22-03-04 21:36

On Mon, 22 Mar 2004 21:25:27 +0100, "Wheeler" <bernhard_wheeler[remove
this]@hotmail.com> wrote:

>NIX - det har intet med MC at gøre -> FUT Knallert (I øvrigt er alle MS'ere
>pilrådne (specielt fra den indbyggede bagskærm frem til fodpanel

Når nu du skriver FUT knallert, hvorfor _laver_ du så ikke en
Follow-Up-To til den relevante knallertgruppe ?!?

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Wheeler

Dato : 22-03-04 23:00

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote

Når nu du skriver FUT knallert, hvorfor _laver_ du så ikke en Follow-Up-To
til den relevante knallertgruppe ?!?

Idet jeg ikke regner Finn for komplet inhabil, håbede jeg, at det gav sig
selv(!)

Istedet for at koncentrere dig om mit indlæg, burde _DU_ måske have nævnt,
at den rette grupper er:
dk.fritid.knallert.dk(?)

Fra : MKS - 74

Dato : 23-03-04 07:27

On Mon, 22 Mar 2004 23:00:09 +0100, "Wheeler" <bernhard_wheeler[remove
this]@hotmail.com> wrote:

>Idet jeg ikke regner Finn for komplet inhabil, håbede jeg, at det gav sig
>selv(!)

Øhhh inhabil ?? Du slynger nok rigtigt om dig med begreber som du ikke
ganske er klar over hvad dækker over hva' Berhard

>Istedet for at koncentrere dig om mit indlæg, burde _DU_ måske have nævnt,
>at den rette grupper er:
>dk.fritid.knallert.dk(?)

Nu har jeg jo sådan set ingen mulighed for at afgøre hvad _du_ måtte
anse for at være den rigtig gruppe vel ? Men ovenstående er det i
hvert fald ikke, den eksisterer nemlig ikke - men et godt gæt . Jeg
aner iøvrigt ikke hvad en Puch MS er, men jeg gætter da på at det
(trods alt) er en knallert .

Skal man korrigere i en let nedladende tone er det nok godt at ha' en
lille smule styr på det selv ik' , Jes har givet en fin forklaring
på hvad for et dyr en FUT egentlig er, så det skal jeg undlade....

Fra : Wheeler

Dato : 23-03-04 13:39

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote in message

"Wheeler" <bernhard_wheeler wrote:

selv(!)

Øhhh inhabil ?? Du slynger nok rigtigt om dig med begreber som du ikke
ganske er klar over hvad dækker over hva' Berhard

[KLIP]

Michael tør øjnene og slå evt. op i nudansk ordbog - Inhabil er det gænse
udtryk for "uduelig".
Denne NG omhandler ikke juridiske fagudtryk, hvilket du sikkert havde i
tankerne, da du ville "belære" mig om betydningen af begrebet(?)

Ha en god tirsdag

Fra : MKS - 74

Dato : 23-03-04 14:04

On Tue, 23 Mar 2004 13:39:29 +0100, "Wheeler" <bernhard_wheeler[remove
this]@hotmail.com> wrote:

>Michael tør øjnene og slå evt. op i nudansk ordbog - Inhabil er det gænse
>udtryk for "uduelig".

Næh - Det er inkompetent...nice try though.

>Denne NG omhandler ikke juridiske fagudtryk, hvilket du sikkert havde i
>tankerne, da du ville "belære" mig om betydningen af begrebet(?)

Næh - Blot den gængse betydning såmænd .Som er :

Inhabil : Som er uegnet til at have at gøre med en bestemt sag fordi
man har personlige interesser i sagen eller er i familie med en af
sagens parter (Kilde : Politikens nudansk ordbog ).

>Ha en god tirsdag

I lige måsen....

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-03-04 23:06

"Wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> writes:

> "MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote

> Idet jeg ikke regner Finn for komplet inhabil, håbede jeg, at det gav sig
> selv(!)

Normalt skriver man FUT¹: fordi man har sat en FUT² Men i dette
tilfælde vil det nok være bedre at poste det oprindelige indlæg der.

> Istedet for at koncentrere dig om mit indlæg, burde _DU_ måske have nævnt,
> at den rette grupper er: dk.fritid.knallert.dk(?)

EOD herfra - geden skal også kunne gå bagefter

¹: FUT: FollowUp To
²: Hvorved svar på indlæg ender i gruppen der futtes til.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : dots

Dato : 22-03-04 23:43

"Gitte og Finn Ohrt" <ohrt@c.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det maa jo siges at være en forsigtig opstart paa M.C. livet, men ikke
> destomindre .....
Hehe - nej den hører ikke hjemme her.
Men jeg nyder den i FULDE drag, mens jeg erindrer min egen Puch
MS2gear'66 - som jeg kørte på, indtil kort før Honda CRM125

dots