Get a Grip..... Cyber Stoppie!....
Fra : Ninja Rider

Dato : 21-03-04 17:53

Hejsa

Tjeck denne ; http://www.scottishbiker.com/getagrip/

p.s. Jeg synes at det er svært!

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......
You'll never escape it alive anyway!
   http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-03-04 18:09

> Tjeck denne ; http://www.scottishbiker.com/getagrip/
> p.s. Jeg synes at det er svært!

Hvad er svært?
Det er ikke svært at lave en stoppie, men det er sikkert svært at slå
rekorderne (som jeg ikke kan se).
Jeg ligger typisk omkring 130 point, og det er garanteret ikke specielt
godt.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Bo-gsxR

Dato : 21-03-04 18:34

> Tjeck denne ; http://www.scottishbiker.com/getagrip/
>
> p.s. Jeg synes at det er svært!

han vælter ikk rundt men det er svært at bremse på det rigtige tidspunkt.
320 efter ca. 10 minutter. 12,8 sek. og 25,17m

bo-gsxR

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 21-03-04 21:59

"Bo-gsxR" skrev i en meddelelse news:c3kjfv$gso$1@sunsite.dk...

> 320 efter ca. 10 minutter. 12,8 sek. og 25,17m

Mit bedste er 500,5 19,25 sek. 26m. Det var mit tredie forsøg.

http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=Get%20a%20grip.jpg&m=full

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Bo-gsxR

Dato : 22-03-04 11:51

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:405e0208$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Mit bedste er 500,5 19,25 sek. 26m. Det var mit tredie forsøg.
>
> http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=Get%20a%20grip.jpg&m=full

hvordan f... gør du det ?
jeg trykker -> ned og slipper og bremser ved pilen, og holder så bremsen
hele tiden. ( og den vælter sku ikk ) max 12. sek. og 25,96m 322 p.

bo-gsxR

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 23-03-04 22:10

"Bo-gsxR" skrev i meddelelsen news:c3mg98$mp0$1@sunsite.dk...

> hvordan f... gør du det ?
> jeg trykker -> ned og slipper og bremser ved pilen, og holder så bremsen
> hele tiden. ( og den vælter sku ikk ) max 12. sek. og 25,96m 322 p.

Som Martin også har skrevet skal man frem over cyklen og hænge. Du kan også
øve på at bremse meget sent, så der bliver fratrukket lidt færre point.

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Ninja Rider

Dato : 21-03-04 19:30

Hejsa

Ninja Rider wrote:
> p.s. Jeg synes at det er svært!

Jeg har fået den på lidt over 27m, men jeg synes at det er svært at få
den længere!

Bo skrev; han vælter ikk rundt men det er svært at bremse på det rigtige
tidspunkt

Jo, han kan godt vælte forover! Prøv at bare holde på bremsen alene,
eller holde på bremsen alene lige når du starter og så trykke frem ad,
lidt efter. så skal han nok vælte! CRASH!....

Mvh Emil

Fra : Bo-gsxR

Dato : 22-03-04 11:52

> Jo, han kan godt vælte forover! Prøv at bare holde på bremsen alene,

ik hos mig
bo-gsxR

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-03-04 11:54

> ik hos mig

Så prøv at læne dig forover med det samme du bremser.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Bo-gsxR

Dato : 22-03-04 12:59

> Så prøv at læne dig forover med det samme du bremser.
> signing off.. Martin Sørensen

aahaa jeg anede ikk man ku det! Takker

bo-gsxr som nu slår kolbøtter...