ang kørekurser
Fra : Mikael N

Dato : 21-03-04 08:58

Hej
Jeg og min kone, snakkede om det kunne være sjovt og lærerrigt og komme på
nogle kørekurser, er der nogen der kan anbefale nogle ? vi har kørt mc i ca
2 år.

mikael
frederikssund

Fra : Anne & Torben

Dato : 21-03-04 09:04

Hej.

Prøv www.dmc-kursus.dk
Er selv blevet meldt til efter god omtale.

Mvh
Torben.

Fra : Per

Dato : 21-03-04 09:50

"Mikael N" <mlvj@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg og min kone, snakkede om det kunne være sjovt og lærerrigt og komme

> nogle kørekurser, er der nogen der kan anbefale nogle ? vi har kørt mc i

---

Hej Mikael!

Jeg kan anbefale: http://www.mcinstruktoererne.dk/

Det er mc-betjente der er instruktører - og de er rigtig rigtig gode.

Er selv blevet undervist af dem!

Mvh Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 22-03-04 22:23

On 2004-03-21, Per <mesked@hotmail.com> wrote:
> Jeg kan anbefale: http://www.mcinstruktoererne.dk/
>
> Det er mc-betjente der er instruktører - og de er rigtig rigtig gode.

Især hvis det er mc-betjente af den gamle skole - dem der lærte at køre
motorcyklen ned i en grøft og op igen. Man gik væk fra det, da det
medførte lidt for mange brækkede ben.

Eller også har kørelæreren fortalt os en and

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : Brian Laursen

Dato : 21-03-04 09:53

Mikael N wrote:
> [...]
> Jeg og min kone, snakkede om det kunne være sjovt og lærerrigt og
> komme på nogle kørekurser, er der nogen der kan anbefale nogle ? vi

Hej Mikael... Jeg kanoxo anbefale DMC kurserne.... Jeg har deltaget 2 gange
på dem.. Rigtig flinke folk, god og udbyttesrig weekend, til billig penge...

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-03-04 12:15

On Sun, 21 Mar 2004 08:58:26 +0100, "Mikael N" <mlvj@vip.cybercity.dk>
wrote:

Hej Michael

>Jeg og min kone, snakkede om det kunne være sjovt og lærerrigt og komme på
>nogle kørekurser, er der nogen der kan anbefale nogle ? vi har kørt mc i ca
>2 år.

Jeg vil på det varmeste anbefale DMC's kørekurser.
De er tilmed i en prisklasse, hvor ingen kan undslå sig under
henvisning til at de ikke har råd, forstået således, at når et tilløb
til at øge sikkerheden er så billigt, har man næsten pligt til at
deltage
Og at de er billige er bestemt ikke ensbetydende med at kvaliteten er
ringe - tværdimod.
God fornøjelse - Det er nemli' tillige sjovt )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Charlotte petersson