Tøjtilbud - A-Z
Fra : sk@ndersen

Dato : 20-03-04 19:51

Har I set tøjtilbudet i næste uge hos A-Z ?

Jakke Safety 1st model Milano kr. 1299,-
Buks model France kr. 899,-

Er tøjet ikke OK ?

mvh
Søren

Fra : Ninja Rider

Dato : 20-03-04 20:06

Hejsa

sk@ndersen wrote:
> Har I set tøjtilbudet i næste uge hos A-Z ?
> Jakke Safety 1st model Milano kr. 1299,-
> Buks model France kr. 899,-
> Er tøjet ikke OK ?

Jeg mener det har været vendt her inde før, da Bilka havde dem på bud.
Men jeg mener at de skulle være gode nok. Jeg mener det er MC-online.dk
der sælger dem ellers.

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Ninja Rider

Dato : 20-03-04 20:07

Hejsaigen

Ninja Rider wrote:

> Men jeg mener at de skulle være gode nok. Jeg mener det er MC-online.dk
> der sælger dem ellers.

hmm.. http://www.mconline.dk

Mvh Emil

Fra : Carsten

Dato : 21-03-04 11:21

Har bukserne uden sele, de virker bare
Regntætte, tro mig, hentede min mc efter vinteropbevaring i fredags i
øsende regnvejr, men var tør som en pampersbruger da jeg kom hjem efter 30
km kørsel.
Gode beskytterdele på, ikke mindst på knæene.

Hilsen Carsten
http://www.dfmc.dk/?id=303

Fra : anders majland

Dato : 20-03-04 20:03

> Jakke Safety 1st model Milano kr. 1299,-
> Buks model France kr. 899,-
>
> Er tøjet ikke OK ?

Jo, bestemt til prisen - hvis der passer dig ...
Sørg evt tilbage i gruppen via groups.google.com AZ/Bilka havde det
også nogle gange i sidste sæson.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Kasper

Dato : 21-03-04 19:49

> Jo, bestemt til prisen - hvis der passer dig ...
> Sørg evt tilbage i gruppen via groups.google.com AZ/Bilka havde det
> også nogle gange i sidste sæson.

dvs man kan måske finde det i bilka også?
Det ville jo være kanon, da vi ikke har nogen A-Z på kongeøen (fyn hvis i
skulle være i tvivl)

Kasperkk
GS500
http://dfmc.dk/?id=553

Fra : Carsten

Dato : 21-03-04 21:39

A-Z og Bilka er det samme, A-Z har bare ikke madvarer

MVH Carsten

Fra : anders majland

Dato : 21-03-04 21:57

> dvs man kan måske finde det i bilka også?

Det er jeg 99% på sikker på. AZ katalogerne er oftest hel magen til
Bilka's - bare uden fødevarerne.

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 22-03-04 22:46

Mconline ligger i Vejele og det er muligt at kigge indenfor og prøve
tøjet hvis man laver en aftale først. De er meget flinke.....

hVh
Hans
NTV