gs500
Fra : Kasperkk

Dato : 20-03-04 18:42

Hej til jer
Jeg har for ganske nyligt købt sådan en fætter der, men der var desværre
ikke noget instruktions bog med. Hvordan søren får jeg skaffet sådan een?
Ligeledes ville jeg også være interesseret i en værkstedsmanual, hvis der er
en venlig sjæl der ligger inde med sådan en...

Kasper
GS500E '99

Fra : Tue Jensen

Dato : 20-03-04 19:38

On Sat, 20 Mar 2004 18:42:05 +0100, Kasperkkfjern wrote:

> [...]
> Ligeledes ville jeg også være interesseret i en værkstedsmanual, hvis der er
> en venlig sjæl der ligger inde med sådan en...

Af værkstedsmanualer kan jeg kun anbefale en Haynes manual, der står alt i.
Den kan blandt andet købes på http://www.birgersbilligebilboeger.dk/ eller
lånes på biblioteket, http://bibliotek.dk/
Jeg har en instruktionsbog til min GS'er, den befinder sig i Nørresundby.
Den er du velkommen til at låne til kopiering.
--
Mvh. Tue
http://www.dfmc.dk/?id389