Mistet nøglen??
Fra : Jimmi W.

Dato : 19-03-04 22:48

Hej Allesammen

ja, jeg ved godt at det ikke burde kunne lade sig gøre, men jeg er kommet i
den uheldige situation at jeg har mistet den eneste nøgle jeg havde til min
motorcyker.

Hvad gør man så??

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-03-04 22:59

Jimmi W. wrote:
> Hej Allesammen
>
> ja, jeg ved godt at det ikke burde kunne lade sig gøre, men jeg er
> kommet i den uheldige situation at jeg har mistet den eneste nøgle
> jeg havde til min motorcyker.

Prøver at kontakte den forhandler som solget MC'en.. Eller prøver en
autoriseret X (mærke) forhandler.. Det kan være de kan fremstille en nøgle
ud fra stelnummeret på motorcyklen.
Ellers har jeg ikke nogle ideer.. Andet end den åndsvage, at man bliver nødt
til at finde den bortkomne nøgle

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : MKS - 74

Dato : 19-03-04 23:06

On Fri, 19 Mar 2004 22:58:47 +0100, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

>Prøver at kontakte den forhandler som solget MC'en.. Eller prøver en
>autoriseret X (mærke) forhandler.. Det kan være de kan fremstille en nøgle
>ud fra stelnummeret på motorcyklen.

Har man en Honda så er det en mulighed, måske også med andre mærker,
en sådan nøgle er dog tit temmelig dyr og kan tage _nogen_ tid at få
hjem..

>Ellers har jeg ikke nogle ideer.. Andet end den åndsvage, at man bliver nødt
>til at finde den bortkomne nøgle

Dani Autonøgler _kan_ ofte hjælpe i disse situationer, hvis man vel at
mærke kan overbevise dem om at man også _er_ den retmæssige ejer af
køretøjet...

http://www.dani.dk/

Man er nu altså bare ikke specielt snu, hvis man kun har en nøgle og
så ikke noterer nummeret på den...

--
-Michael

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-03-04 23:17

MKS - 74 wrote:

> Man er nu altså bare ikke specielt snu, hvis man kun har en nøgle og
> så ikke noterer nummeret på den...

Niks.. Eller i det mindste tager et godt billede af den!
Da jeg skulle have lavet en ekstra nøgle hos dani, sendte jeg dem blot et
godt billede af nøglen, og vupti, nogle dage efter lå der et stk. original
Suzukinøgle i postkassen!

De't smart!

MVH Mads Stetter

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 19-03-04 23:53

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt billede af nøglen, og vupti, nogle dage efter lå der et stk. original

Send mig lige det billede - det ville være smart
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-03-04 08:30

"Jimmi W." <jimmi1311Fjern_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> ja, jeg ved godt at det ikke burde kunne lade sig gøre, men jeg er kommet
> den uheldige situation at jeg har mistet den eneste nøgle jeg havde til

Hmm. Der skulle vel ikke tilfældigvis være en sammenhæng mellem dette indlæg
og "Ejer søges til Suzuki CL 16 023"

Held og lykke med at skaffe en reservenøgle - det BØR importøren kunne
klare, hvis maskinen er under ca. 10 år. Men om de kan, tjah - jeg tvivler
nok lidt medmindre det er en BMW.

vh
Torben

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 20-03-04 09:50

Torben Scheel wrote:

> Held og lykke med at skaffe en reservenøgle - det BØR importøren kunne
> klare, hvis maskinen er under ca. 10 år. Men om de kan, tjah - jeg
> tvivler nok lidt medmindre det er en BMW.

Gad vide hvad Suzuki-importøren tager for en nøgle? Sidst jeg skulle bruge
reservedele
var det et par papskiver der sidder mellem bremseskive og fælg på min
GSXR 250. 52kr+moms stykket - for PAP-skiver! En nøgle må være noget nær
en månedsløn :(

> vh
> Torben

Thomas

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 20-03-04 11:12

Jimmi W. wrote:
> [...]
>
> ja, jeg ved godt at det ikke burde kunne lade sig gøre, men jeg er
> kommet i den uheldige situation at jeg har mistet den eneste nøgle

Hvad med en ny tændingslås?
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 20-03-04 16:40

Rune (Bandit600RR) griflede i news:dOU6c.1108$Jc4.92@news.get2net.dk:
> Hvad med en ny tændingslås?

..... og tanklås og sædelås?? Så er det vel billigere med en ny nøgle selvom
den måske bliver pebret....

--
Hygge...
Daniel