Gamle rustne/beskidte madkasser, så heller~
Fra : M. Hoey

Dato : 19-03-04 19:38

Hej NG!

Lidt OT, jeg ved det

Fik skiftet kobling og gearkasse på min Toyota Corolla i denne uge (hoppede
konstant ud af 5. gear) - samt lavet lidt rustreparation, da det periodiske
syn snart står for døren (juni måned, godt at være i god tid Jeg skal
til at bruge madkassen til at pendle til og fra Holbæk ind til Kastrup, så
den skal gerne køre uden de store problemer!

Syntes lige at jeg ville af med min irritation over at ligge og rode i 3
dage med en gammel sur bil, og blive møgbeskidt, så hellere pusle lidt om en
dejlig ren mc, hvor delene ikke er rustet sammen, så det var en ren
fornøjelse at komme over og nusse lidt om mc'en, efter at have ordnet bilen,
hvilket til sidst blev en succes

PS. GF-forsikring har i år pr 1. januar oprettet en forsikring for
klassiske/veteran-motorcykler, kig på deres side: www.gf-forsikring.dk - man
skal godt nok være fyldt 30 år + maks 6.000 km pr. år, men priserne ser
rimelige ud, detaljer ses på deres hjemmeside i pdf-format! Søg i deres
søgefelt på klassiske køretøjer. Og det er ikke for at reklamere for GF, jeg
er selv ikke fyldt 30 år, guskelov for det så jeg bliver nødt til at
sætte mc'en i min fars navn, hvis de ikke vil give mig dispensation, hvad
jeg nu håber de vil, da jeg står og skal have andre forsikringer også, ud
over min bil??

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)

Fra : anders majland

Dato : 19-03-04 23:20

> [...]
> var en ren fornøjelse at komme over og nusse lidt om mc'en, efter at
> have ordnet bilen, hvilket til sidst blev en succes

Så prøv at skrue på en motorcykel af samme alder brugt til dagligt
transport hele året - så bliver du nok lidt gladere for din japanske
blikdåse

Begge mine japanere får de samme fejl. F.eks knækkede ledninger pga
vibrationer og tæring i stikforbindelserne ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk - email address in
header is not valid

Fra : Manne

Dato : 20-03-04 09:58

"M. Hoey" <mhoeyNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

-klip-

> så jeg bliver nødt til at sætte mc'en i min fars navn

-klip-

Så husk og kalkuler med et du kun får delvis erstatning i tilfælde af skade.
Gælder både ansvar og kasko.

Muligvis kommer GF slet ikke til at betale noget, idet de kan bevise at de
slet ikke ville have tegnet forsikringen hvis de havde kendt rette
ejer/bruger-forhold.

Hilsen

Leif