Hejsa
det kan jo være mange ting
selvom der er gnist når tændrørene er ude, er det ikke sikkert der korrekt
gnist under kompression
sådan en gter ryster en del ,så dysen i den ene karburator kan være løs
skidt i karburatoren kan være en mulig fejl
chokeren kan hænge i den ene karburator
svømmer højden kan være forkert
det var vel en lille del af mulige fejl
minder jo en del om 4 takts fejlfinding
har selv haft en del af disse problemmer med min
da den tænder på begge cylindre samtidig kunne du finde ud af om det er
kabler /rør eller tændhætter ved at bytte side på disse
kaburatorene bør måske adskilles og renses og svømmerhøjden kontrolleres den
er 27,3 mm i følge haynes
--
Hilsen
Jørgen Sørensen
HYUNDAI 2 GOOD 4 YOU
Suzuki GT 500 1976 blue smoker
Suzuki GSX 400 1982
Dnepr K750
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=316
hjemmeside motorcykler :
http://fam-drejer.dk/solnamc/index.htm
Russerside :
http://fam-drejer.dk/ural/ural1.htm
Hjemmeside Drejer :
http://www.fam-drejer.dk/
"Glavind" <BS@j-glavind.dk> skrev i en meddelelse
news:405b3d51$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hejsa.
> Jeg har ikke megen forstand på en 2 takter, derfor dette spørgsmål.
> Der er gnist på tændrøret og den får nok benzin.
> Starter fint med den ene cylinder, men den anden er ikke med. Kun en
enkelt
> prut engang imellem. Og ud af udstødningen masser af benzin/olie.
> Hvad kan der være galt.
> Mvh. Glavind
> BSA Lightning.
>
>