Castrol Chain Wax
Fra : Robert A. Hansen

Dato : 18-03-04 23:28

"Hvilken kædeolie". Emnet har været oppe og vende et antal gange her i
gruppen og mange snakker om Castrol Chain Wax, som deres favorit.

Jeg kørte forbi Fisker MC, da jeg mindes at nogen havde snakket om at Chain
Waxen kunne købes dér. De havde godt forhandlet det engang, men gjorde det
ikke mere. Men de måtte dog tilføje at det var et aldeles godt produkt!

Tilfældigt så jeg en MC-forretning på min vej hjem, og besluttede mig for at
stoppe... det kunne jo være de forhandlede Castrol. Og minsandten, Castrol
Chain Wax til 75,- dåsen.

....og forhandleren er Munkedal MC på Jyllingvej 18. Flink fyrm, som vist
gerne ville have fortalt mig en masse om motorcross. Desværre havde jeg ikke
tiden med mig, så jeg må vist returnere en dag og få hele historien...

For øvrigt er mit første indtryk af Chain Wax'en, at den ikke klistrer i
samme grad som Castrols Chain Lube. Jeg har kun kørt en enkelt dag med
wax'en...

Det var vist også nok om dét

Robert A. Hansen
Yamaha XT 350
http://dfmc.dk/480

Fjern REMOVE i mail-adressen ved direkte svar!

Fra : Flemming Disc

Dato : 19-03-04 07:12

"Robert A. Hansen" <REMOVEnospam@netbruger.dk> skrev i en meddelelse
> stoppe... det kunne jo være de forhandlede Castrol. Og minsandten, Castrol
> Chain Wax til 75,- dåsen.

75 kr for vel 400 ml, det er billigt, jeg mener at Castrols vejl. udsalg
er over 90 kr for 400 ml.
Eller hvad giver andre??

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk

Fra : Ronni S?rensen

Dato : 19-03-04 11:32

"Flemming Disc" <discteknikNO@discteknik.dk> wrote in message news:<405a8ef5$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> at
> >
> 75 kr for vel 400 ml, det er billigt, jeg mener at Castrols vejl. udsalg

Jeg har lige fået hjem fra england.. 400ml til £5

Ronni

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-03-04 20:53

> [...]

ikke
> tiden med mig, så jeg må vist returnere en dag og få hele historien...

JA, støt for guds skyld ham, han har nemlig sponseret mange enduro-løb
efterhånden.
Og den gaaamle mand kører STADIG motocross, og han er STADIG hurtig! Man
tror det ikke, men det ER sandt.

Rittig