Afbestilte dæk fra M&P men fik dem alligev~
Fra : Johnny Johansen

Dato : 18-03-04 21:28

Jeg erfarede som alle andre, at tilbudet ikke var så godt, som først antaget
og afbestilte mine dæk 2 dage efter. Jeg sendte et reply på den ordre
bekræftigelse jeg havde fået, men fik ikke noget svar. De følgende 5 dage
sendte jeg 5 mails, men fik stadig ikke noget svar! Jeg tænkte, at de nok
ikke gad svar på en annullering af en ordre, da man jo ikke ville købe
noget, og regnede (naivt) med at ordren var anulleret. I går lå der så et
brev fra en fragtmand, om at der var en pakke til vores adresse, men da jeg
ikke var hjemme skulle vi ringe og aftale en tid for levering i dag. Min
kæreste ringede, og aftalte en tid, da hun står og venter på en pakke fra
USA. I dag ventede min kæreste spændt på hendes pakke, men der var godt nok
en der blev skuffet, da han kom slæbende med 3 dæk. Hun er nemlig
efterhånden træt af at cyklen har stået i stuen i snart 1 mdr. :) Nu vil man
nok spørge om jeg ikke kunne se den ikke var annulleret, da de havde trukket
pengene på min konto? Jeg har bare ikke opdaget det, så jeg troede den var
annulleret når de ikke havde trukket penge.
Selvom tilbudet ikke var så super, som først antaget er det stadig billigt,
så jeg beholder den sku. Så har jeg da gummi til denne og næste sæson.
Jeg synes bare det er underligt at jeg ikke får noget svar på gentagne
mails?
--
Johnny
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=481