MC lærling??
Fra : Jeanett

Dato : 18-03-04 15:07

hey folkens

kan det virkelig passe at det er UMULIGT at blive Mc mekaniker her i lille
gode DK ....?

Jeanett - måske snart amerikaner :)

Fra : Brian Laursen

Dato : 18-03-04 15:48

Jeanett wrote:
> hey folkens
>
> kan det virkelig passe at det er UMULIGT at blive Mc mekaniker her i
> lille gode DK ....?
>

> Jeanett - måske snart amerikaner :)

Ja! næsten da. Det er vel ligesom akademiker... Der uddannes flere end der
er plads til?????

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Jeanett

Dato : 18-03-04 15:55

Faktisk nej!! Imponerende nok.... Værkstederne vil gerne have svende, men
ikke uddanne lærlingene..... smart!!?? I think not!

J.

Fra : TheHobbit

Dato : 18-03-04 17:34

Jeanett wrote:
> Faktisk nej!! Imponerende nok.... Værkstederne vil gerne have svende,
> men ikke uddanne lærlingene..... smart!!?? I think not!

Måske er det fordi motorcykelister (læs. mig, dig, os, vi!) er helt
hysteriske når det gælder vores mc, så den mindste fejl en lærling laver
kommer til at koste værkstedet penge.

Jeg kender en uddannet mc-mekaniker der er holdt efter en del år i faget.
Han skruger sommetider på min MC og han har sagt at man har en lidt større
fejl-margen når man laver biler - ved MC'er får man rykket hovedet af hvis
man strammer en skruge for meget til en skrøbelig kåbedel eller efterlader
en lille plet et sted. Han savner bestemt ikke den side af faget der
indebærer at blive åndet i nakken af en krakilsk kunde der forventer intet
mindre end det absolut perfekte resultat.

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : --=Stone=--

Dato : 18-03-04 21:56

> [...]
> indebærer at blive åndet i nakken af en krakilsk kunde der forventer intet
> mindre end det absolut perfekte resultat.

Jammen forventer man ikke det når man nu betaler for det ?? jeg mener, man
bruger vel ikke et værksted hvis man ved at det kan forkomme at de strammer
en skrue for meget til en skrøbelig kåbe del... altså betaler for at få
andre til at gøre det når man selv kan !!

--
Steen
No bike at the moment.

Fra : anders majland

Dato : 19-03-04 10:14

> Måske er det fordi motorcykelister (læs. mig, dig, os, vi!) er helt
> hysteriske når det gælder vores mc, så den mindste fejl en lærling
> laver kommer til at koste værkstedet penge.

Mener også at Søborg mc har en lærling gående - De har ihvertfalfd haft.
Men jeg har endnu ikke været forbi siden de flyttede selvom det
efterhånden er måneder siden.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-03-04 16:46

Tillykke med igår, jeg kan se på din signatur du har fået ny MC. Tillykke
med den.

Den er fed

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Laursen

Dato : 18-03-04 20:56

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Tillykke med igår, jeg kan se på din signatur du har fået ny MC.
> Tillykke med den.
>
> Den er fed

Takker .. Ja jeg kunne ikke stå for den

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Rittig

Dato : 18-03-04 15:49

Jeanett wrote:
> kan det virkelig passe at det er UMULIGT at blive Mc mekaniker her i lille
> gode DK ....?

Nej, det kan det ikke.
2 af mine venner er blevet udlært MC mekaniker indenfor de senere år.

Mvh.
Rittig, Aalborg

Fra : Jeanett

Dato : 18-03-04 15:55

Hvorhenne - hvorhenne....?

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-03-04 23:36

"Jeanett" <J2H@post.com> skrev i en meddelelse
> Hvorhenne - hvorhenne....?

> lille

Tjek lige op på din citatteknik... Den stinker.

I Aalborg, endda ved mit favorit-værksted: Special MC. Tlf. 98 12 71 10, du
skal snakke med Ole (og hilse ham fra mig). Jeg ved ikke om de lige står og
mangler en lærling nu, men det skader jo ikke at spørge.

Mvh.
Claus Rittig

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 18-03-04 16:03

> hey folkens
>
> kan det virkelig passe at det er UMULIGT at blive Mc mekaniker her i lille
> gode DK ....?

Nej, ikke helt.

http://www.eud-info.dk/uddan/index.asp?indID=5&uddID=26

Rune

Fra : Jeanett

Dato : 18-03-04 18:55

nej selve uddannelsen er nem nok at få - men ikke lærepladsen ;)