Hvor sidder motornummeret henne???
Fra : Anders

Dato : 17-03-04 22:12

Hejsa

Jeg er ved at have solgt min MC, og køber spørger i forbindelse med at han
skal lave en slutseddel om stelnummer og "motornummer". Stelnummeret kender
jeg, det står på min registreringsattest, men motornummeret...

Jeg har en GSX-R 250'er, og hvor i al verden sidder motornummeret på
denne??? Forklaringen skal helst skæres ud i pap, da jeg ikke er helt så
stærk indenfor det her område endnu.

Takker for evt. svar

Mvh Anders

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 18-03-04 07:52

Hejsa det sider på krumtappen, når alle stemplerne er i top sider den på
undersiden.... HI hi :)

Fra : Anders

Dato : 18-03-04 08:40

jamen dog !

Fra : Anders

Dato : 18-03-04 17:52

Så hjælp dog manden i stedet for!!

--
Anders Z.
XT600E (00)

Fra : Armand

Dato : 18-03-04 19:06

"Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Så hjælp dog manden i stedet for!!

OK!

Oftest(!) er det at finde på højre side af motorblokken lige bag
cylindrene/over koblingsdækslet!

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-03-04 17:49

> Hejsa det sider på krumtappen, når alle stemplerne er i top sider den
> på undersiden.... HI hi :)

Hvordan får du alle 4 stempler i top samtidigt på en GSXR? Du kan da
højest få to stempler i top samtidigt, da forskellen er 180 grader
mellem hver stempel.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-03-04 18:49

"Anders" <andersvalenFJERN@mail.dk> writes:

> Jeg har en GSX-R 250'er, og hvor i al verden sidder motornummeret på
> denne??? Forklaringen skal helst skæres ud i pap, da jeg ikke er helt så
> stærk indenfor det her område endnu.

Frit fra hukommelsen (med deraf flg- forbehold - så tror jeg nok
at det er på højre side over konlingsdækslet (dvs. yderst oven på
motoren bag cylindrene). Hvis det ikke er der, så tror jeg det er
samme sted på modsatte side
--
mvh Jes Vestervang