Hvor meget ?? ( Med stor chance for at bli~
Fra : Jon Larsen

Dato : 29-04-01 19:49

Kæresten vil gerne have kørekort.... Jeg har sagt til hende.. Tag til både
bil og MC samtidig og spar penge.. selv om hun måske aldrig kommer til at
bruge kortet til MC. ( Skal jeg nu nok sørge for hun gør

Hvad koster det her i Odense ?? nogen der har erfaring med de nye priser,
hvem der er go'e til at lære fra sig og sådan ??? Hun lever godt nok af SU
men hendes forældre har lovet at give lidt ( men de er ikke vilde med ideen
om pap til MC, he he) og jeg vil da gerne spæde lidt til også...
Alle svar modtages med stort tak.

MVH.

--
Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd og bundtræk fra 9.000 omdr.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-04-01 20:23

Hejsa,
ja problemet er jo de nye regler med X-antal timer som krav.
Dette gælder jo ved begge kørekort.
Der hvor besparelsen er, er ved teorien.

Jeg brugte Klaus Nielsen, da jg skulle have Mc-kort, dette var godt nok ved
de gamle regler, men der var han altså billigst.
Han er en fin fyr, som også kan forklare ting på en forståelig måde.

Mvh

Thomas

Fra : Jens Olesen

Dato : 30-04-01 08:26

Hej Jon

Jeg kan anbefale Kenneths Køreskole som ligger i vinde gade ham har jeg
brugt til flere af mine kørekort og han er bare super, god
underviser,rimelige priser og altid i godt humør.

Jens

Fra : Mads Milter

Dato : 30-04-01 20:17

Prisen kan jeg desværre ikke hjælpe med, da jeg tog kortene inden de nye
regler.
Til gengæld kan jeg varmt anbefale "Byens Køreskole" som ligger i
Kongensgade.
Til bilen havde jeg en der hedder Inge, som jeg synes underviste godt. God
tilpas-pædagoisk undervisning.
Til MC'en havde jeg Jimi (mener jeg han hed). Ham synes jeg også var utrolig
god til at lærer mig at kører på sådan en mc. Jeg havde aldrig haft
knallert, scooter eller noget der ligner, så jeg var på total bar bund...
....jeg kan dog se på deres hjemmeside, at han tilsyneladende ikke længere er
ved dem!?
http://www.byenskoereskole.dk/
Jeg havde dog mc-teori med Thomas nogle gange også, og synes også han
virkede ret dygtig, men jeg var ikke ude at køre med ham.

MVH Mads Milter
mads@milter.dk
http://www.milter.dk/marauder/

Jon Larsen <Jon.Larsen@image.dk> skrev i en