Re: defekt vare fra louis
Fra : kim

Dato : 16-03-04 16:17

> Jeg har købt 4 ure synkrontester til mine caburatore, og det ene ur er
> defekt. Mit tyske er næsten lig 0, men jeg tror jeg har fundet ud af
> at den første regning der følger med varerne skal jeg udfylde på
> bagside og skrive en af de koder der står der og for mit vedkommende
> må det være kode 1 for defekt, og hvor skal det sendes hen er det
> Rungedamm 35 Hamburg og på det bagerste blad af regningen er der en
> orange girokort eller hvad det er, hvad skal det og hvad med min
> returporto? Skal jeg sende det hele eller kun det ene ur tilbage?

Hej Kim

Udfyld retur seddlen. Tager meget kort tid hvas man kan bare lidt tysk. Det
er bare at krydse af, skrive et nummer og skrive et bestell nr. Så sendte
tingen retur til Detlev Louis Gmbh. Rungendamm 35, 21035 Hamburg. Porto skal
du selv betale fra DK.

Artikel nr: Den ca 10 ciffrede kode
Grösse = størrelse (i tøj)
Menge = antal
Preis = pris
Bezeichnung = beskrivelse F.eks 10W50 Delo olie
Sidste felt yderst til højre er grunden til du sender retur. Vælg nr 1 til
10.
1: Vare defekt
2: Reparer artikel
3: Har bestilet et større udvalg (og kun valgt en ting)
4: Passer ikke, for stor
5: Passer ikke, for lille
6: forket pasform
7: ikke i overensstemmelse med katalog
8: modtaget dobbelt
9: kom for sent

Konto nummer kender de.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Jeg har modtaget brev fra louis.de i dag, jeg tror jeg har gættet mig til
hvad der står men er ikke helt sikker, derfor håber jeg på lidt hjælp igen.

De har modtaget synkrontesteren og de har så tilbageført 79,95 for testeren
og 18,12 for portoen, i alt 98,07. Skal jeg så bestille det igen og de
modregner beløbet eller hvad? Her er hvad de skriver

DIE ENDSUMME WIRD IHREM KREDIT-KARTEN-KONTO GUTGESCHRIBEN
KREDITKARTE EUR 98,07

SOLLTEN SIE MIT DER RETOURE NEUE WARE BESTELLT HABEN, ERHALTEN SIE DIESE IN
WENIGEN TAGEN!

På forhånd tak

Kim

Fra : IJ

Dato : 16-03-04 23:27

> [...]
> KREDITKARTE EUR 98,07
>
> SOLLTEN SIE MIT DER RETOURE NEUE WARE BESTELLT HABEN, ERHALTEN SIE DIESE

På de første linier står der, at du får godtgjort beløbet på din konto.
De næste betyder, at hvis du har bestilt nye varer på retursedlen, modtager
du disse
om få dage.

Ib