Forsikring Yamaha 4-gear
Fra : Martin Ley-Frantsen

Dato : 28-04-04 07:25

Hrj Ng

Jeg står og skal have forsikret min yamaha 4-gear, og ville lige høre hvad i
der ude i landet betaler for sådan en om året, hvor er det billigst på Fyns
land ?. Det skal kun være den lovpligtige ansvarsforsikring.

Martin Ley ( Yamaha 4-gear :)

Fra : Rasmus

Dato : 28-04-04 15:03

"Martin Ley-Frantsen" <mumle1@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Fyns
> land ?. Det skal kun være den lovpligtige ansvarsforsikring.

Jeg giver 663.- hos GF. Men det er med samlerabet, da vi har alle vore
forsikringer der.

Fra : Brian A.

Dato : 28-04-04 18:13

> [...]
Fyns
> land ?. Det skal kun være den lovpligtige ansvarsforsikring.

648,- med samlerabat, TopDanmark

Fra : René

Dato : 28-04-04 18:00

> Fyns
>
> 648,- med samlerabat, TopDanmark

Tror sku ikke der er de store kroner og spare på en knallert forsikring,
tror det omkring samme beløb jeg skulle hos IF uden andrer forsikringer.

René

Fra : Brian A.

Dato : 28-04-04 23:43

"René" <æøå@æøå.æøå> skrev i en meddelelse

> Tror sku ikke der er de store kroner og spare på en knallert forsikring,
> tror det omkring samme beløb jeg skulle hos IF uden andrer forsikringer.

Ja "skulle", altså i datid? - forsikringer stiger jo gerne hvert år. Uden
"rabat" var prisen 704,- pr. år.

Fra : René

Dato : 29-04-04 11:59

> Ja "skulle", altså i datid? - forsikringer stiger jo gerne hvert år. Uden
> "rabat" var prisen 704,- pr. år.

ok.....

hvor meget mere er det så?
og divider så det med 12 mdr, hvor meget er det så??

UHAUHA det giver hele 4 kr og 66 øre mere man skal lægge til side om
måneden.
så martin pas nu på du ikke bliver ruineret...

Jeg kunne forstå hvis 3000 eller 4000 om året man sparede.

René

Fra : René

Dato : 29-04-04 12:41

> [...]
> og divider så det med 12 mdr, hvor meget er det så??
>

> UHAUHA det giver hele 4 kr og 66 øre mere man skal lægge til side om

om det så var 800 så er det stadig kun 15 kr mere om måneden

René

Fra : Martin Ley-Frantsen

Dato : 29-04-04 15:03

> om det så var 800 så er det stadig kun 15 kr mere om måneden
>
> René

Det er selvfølgelig rigtigt nok.. men mange bække små gør store å.. er det
ikke så'n det hedder ? :)
Jeg takker Ng for besvarelserne

Martin Ley

Fra : Brian A.

Dato : 29-04-04 16:13

> [...]
> måneden.
> så martin pas nu på du ikke bliver ruineret...

Du har da vist mange penge, eller bor du stadig hos dine forældre?

Fra : René

Dato : 29-04-04 15:28

> Du har da vist mange penge, eller bor du stadig hos dine forældre?

*lol*

Altså hvis man ikke kan lægge xtra 4 kr. og 66 øre fra om måneden, burde du
vidst slet ikke køre knallert( og slet ikke en 4 gear ), eller du burde
måske gå igennem dit budget en gang til.

Ang. penge......ja så skylder jeg over 1 mill. væk......så mange
penge.....nej, men jeg har sgu en femmer extra om måneden.

René

Fra : Brian A.

Dato : 29-04-04 17:49

> *lol*

Der er da ingen grund til at grine af mig.

> [...]
> Ang. penge......ja så skylder jeg over 1 mill. væk......så mange
> penge.....nej, men jeg har sgu en femmer extra om måneden.

Når du skylder så mange penge væk, så ved du også at selv den mindste
besparelse tæller. Hvis du skal tanke benzin og tanken på den ene side af
vejen skilter med 7,98 øre/L, men tanken lige på den anden sid skilter med
7,92 øre/L, så vælger du vel også den billigste?

Fra : René

Dato : 29-04-04 21:59

> [...]
> vejen skilter med 7,98 øre/L, men tanken lige på den anden sid skilter med
> 7,92 øre/L, så vælger du vel også den billigste?

Jeg tager den der ligger på den side jeg kommer fra, jeg kører ikke over på
modsatte side for at tanke, slet ikke hvis vi snakker 0,06 øre, forøvrigt
kører jeg diesel, og tanker næsten altid samme sted, tanker altid når den er
under 6 kr, om jeg så har en halv tank.

er du en af dem der gerne køre 20 km for at spare 10 øre pr liter benzin?,
du kan godt se hvis du kører de 2 * 20 km så er der jo ikke sparet,
tværtimod.

Men jeg mener at hvis man ikke har 5 kr. i overskud hver måned, så har man
sku da sat sig for hårdt.

Selv om du så sparer måske en 5kr 10 stedet, ja så har du hele 50 kr mere om
måneden.