Scooter city / Jupiter Cykler
Fra : SirPeter

Dato : 26-04-04 09:02

Davs i NG.
Min søn (se evt. tidligere indlæg) har en PGO Comet med sandsynlig ødelagt
kilerem, eller
defekt/nedslidt kobling...
Vi er af importør blevet henvist til Bla. Scooter City i Hillerødsgade Kbh.n
/ eller Jupiter-cykler
på Tagensvej Kbh.N

Er der nogle der har erfaring - god/dårlig - med disse værksteder ?? eller
evt. kan henvise
bedre i Kbh. området ??

Mvh Peter

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 26-04-04 10:12

SirPeter wrote:
> [...]
> på Tagensvej Kbh.N
>
> Er der nogle der har erfaring - god/dårlig - med disse værksteder ??

Hej peter

Jeg ved i horsens området (østjylland) har vi en masse mekinker, men det er
nok mere prisen du skal høre om. det er nemlige forskel på priser...

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster