arlam fra West-import i horsens
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 25-04-04 16:06

Ind til hvider har jeg ikke haft problemer med arlamen. men i går aftes
opdagede jeg at den ikke virker helt korakt .. satte jeg min arlam på.. men
fandt ud af at den ikke går i gang nå man røre ved den.. ( det gjorder den
føre hen) Hvad kan det skyldes... ??
Før hen bare man tog i styret gik den i gang... men nu skal man rive i
boksen... før den går i gang. og den køre med standart indstillener! som
virker fin til mit behov..

Men nu reger den ikke på noget som helst mere. KUN hvis man bryder låsen...

Kan i hjælpe mig med om det er modtager der er defekt eller hvad der er
gal??

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster