Ang. PGO Comet
Fra : Jan Simonsen

Dato : 24-04-04 21:58

Hey i NG ;)
Har lige fået købt mig en brugt PGO comet,
tidligere idag var jeg ude og køre, da en bil drejede ind i mig, så jeg
"ridsede" hele bilen med min kickstarter,
så her til aften, begynder knallerten kun at kunne køre 35km/t (kører
normalt 60km/t)
indtil den pludselig ikke vil køre mere,
det er som om den ikk gider tage fat i bagdækket, for jeg kan sagtens speede
op osv,
men den kommer bare ingen vegne,
er der nogen flinke mennesker som har forstand og lyst til at hjælpe mig med
hvad der kan være galt, og hva der kan gøres ?
Med venlig Hilsen
Jan Simonsen

Fra : Brian A.

Dato : 24-04-04 23:03

"Jan Simonsen" <"bare-fjern-dette"jan.s@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:c6ekes$kh0$1@news.cybercity.dk...
> [...]
med
> hvad der kan være galt, og hva der kan gøres ?

Er motordækslet, altså det kickstarteren sidder fast på, ikke flækket eller
lign.? Man kunne da mistænke kickstarter akslen for at have lavet en del
ravage ind i motoren efter sådan et sammenstød. Måske er remmen flænset,
vario'en blokeret af kickstarteren... tjae, mange muligheder, hvis dækslet
er revnet/flækket.

Fra : Henning Lund

Dato : 25-04-04 06:50

Jan Simonsen" <"bare-fjern-dette skrev:

> [...]
> jeg "ridsede" hele bilen med min kickstarter,
> så her til aften, begynder knallerten kun at kunne køre 35km/t (kører

Bilen hænger vel ikke i kickstarterpedalen endnu?
Sorry måske et dumt spørgsmål

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : Christer Holte

Dato : 08-05-04 16:21

Af med dækslet og se hvad der er sket. Andet ville være gætteværk !

--
Huske at fjerne "FJERN" i min mailadresse