manual
Fra : Carsten Jensen

Dato : 24-04-04 18:40

Jeg har lige købt en Peugeot scooter - men den kører ikke ordentligt. Hvor
kan man (på nettet evt.) finde en teknisk manual. Også sådan generelt om
hvordan motoren virker...koblingen osv...

Håber i kan hjælpe

mvh.

Carsten

Fra : Brian A.

Dato : 24-04-04 20:28

"Carsten Jensen" <Carsten.rikke@(no_spam)jensen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:408aa681$0$161$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg har lige købt en Peugeot scooter - men den kører ikke ordentligt. Hvor
> kan man (på nettet evt.) finde en teknisk manual. Også sådan generelt om
> hvordan motoren virker...koblingen osv...

Skriv evt. lidt mere om den, hvilken problemer du oplever, så kan nogen her
måske hjælpe.

Fra : Carsten Jensen

Dato : 27-04-04 13:27

Den kører måske fint i 10 sek. så kører den meget langsomt igen, og der er
overhovedet intet træk i den. Da jeg satte den i "vinterhi" kørte den fint.
Men nu her hvor den skal startes igen, vil den ikke noget som helst.
Kan det være karburator som skal renses og hvis ja, skal du tænke på at
jeg ikke har pillet ved sådan en fætter før.

mvh.

Carsten

Fra : Hekto

Dato : 27-04-04 14:59

Carsten Jensen wrote:

> [...]
> Kan det være karburator som skal renses og hvis ja, skal du tænke på at
> jeg ikke har pillet ved sådan en fætter før.

Start med at dræne svømmerhuset. Kontroller at vacuumslangen op til
benzinhanen er tæt, og at benzinhanen åbner helt.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : dpir8b

Dato : 25-04-04 18:04

Jeg har købt en super manual fra Haynes til min Speedfight og den dækker
stort set alt. Den koster ca.14.99£ + porto. Jeg tror jeg kom af med omkring
220kr med alt.

http://www.haynes.co.uk/

/Svend

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-04-04 17:58

On Sun, 25 Apr 2004 19:04:14 +0200, dpir8b wrote:

> Jeg har købt en super manual fra Haynes til min Speedfight og den dækker
> stort set alt. Den koster ca.14.99£ + porto. Jeg tror jeg kom af med
> omkring 220kr med alt.
>
> http://www.haynes.co.uk/

Enig - den er super! Sådan er det jo med alt fra Haynes

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Hekto

Dato : 27-04-04 19:25

Martin Johansen [6000] wrote:

> Enig - den er super! Sådan er det jo med alt fra Haynes

Ja, ja, ja! Spis nu brød til! ;0)

Det er ikke altid at de data og værdier de opgiver er korrekte, så man
skal ikke helt opgive at tænke selv!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-04-04 21:26

On Tue, 27 Apr 2004 20:24:56 +0200, Hekto wrote:

> Ja, ja, ja! Spis nu brød til! ;0)

Gjorde jeg så - lækkert brød de har i Fakta LOL

> Det er ikke altid at de data og værdier de opgiver er korrekte, så man
> skal ikke helt opgive at tænke selv!

Enig - jeg har også studset lidt over nogle data i bogen om Citroën ZX..

Fra : rotel

Dato : 11-07-04 05:48

den kan du få til 180 kr ved www.kosters.dk

Fra : Mogens

Dato : 06-05-04 21:21

Hej

Jeg har en komplet Rep. håndbog om at skille og fejlfinde mm Og ikke minst
til flere modeller. Det er et godt stykke der er lavet, prisen finder vi ud
af hvis du ønsker en kopi.

Mvh.
Mogens