Honda Wallaro tændingskabel / tændspole
Fra : Brian Kærgård

Dato : 23-04-04 20:15

er der nogen der ved om man kan få tændspole+tændingskabel ( ps det hænger
sammen ) uorginal har hørt ved cykelhandler org 500 kr at betale det syndes
jeg er lige rigeligt har os kigget på t.hansens hjemmeside der findes ikke
noget. Er der andre muligheder det ka ik passe det ikke ka gøres billigere.

--

Venlig hilsen Brian Kærgård

brikae@12move.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 23-04-04 20:26

Brian Kærgård skrev:

> [...]
> betale det syndes jeg er lige rigeligt har os kigget på t.hansens
> hjemmeside der findes ikke noget. Er der andre muligheder det ka ik

Jeg tvivler på du kan få andet end det originale til en Wallaro.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : Brian A.

Dato : 23-04-04 22:59

"Brian Kærgård" <brikae@12move.dk> skrev i en meddelelse
> noget. Er der andre muligheder det ka ik passe det ikke ka gøres
billigere.

Hvad med en fra en Vision? Jeg kan se at de bruger samme Vario, så måske
(langt ude?) kan den bruges:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=241934704&n=282582735&pn=282582761

Fra : RpR

Dato : 23-04-04 23:39

> Hvad med en fra en Vision? Jeg kan se at de bruger samme Vario, så måske
> (langt ude?) kan den bruges:

Er vel slet ikke umuligt vil jeg tro, uden at have set hvordan det er
stykket sammen på en Vision.
99% af alle scootere har samme tændingstidspunkt, og de har allesammen fast
tændingstidspunkt fra fabrikken, så ingen fancy ting her.
De fleste tændspoler har kun ledning til stel, ledning til CDI'en, og
ledning til tændrørshætte.
Sålænge de bruger de samme design så kan de også bruges på andre motorer.
Spørgsmålet er så hvor stærk en gnist tændspolen leverer, og om den er
stærkt nok til den pågældende motor.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Brian A.

Dato : 24-04-04 14:33

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sålænge de bruger de samme design så kan de også bruges på andre motorer.
> Spørgsmålet er så hvor stærk en gnist tændspolen leverer, og om den er

Tændingen fra en Puch Maxi skulle kunne bruges på en Yamah FS1'er og skulle
eftersigende være en tak bedre... og det fik jeg at vide af en autoriseret
Yamaha MC forhandler!

Fra : Brian A.

Dato : 24-04-04 14:50

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> skrev i en meddelelse
> Tændingen fra en Puch Maxi skulle kunne bruges på en Yamah FS1'er og
skulle
> eftersigende være en tak bedre... og det fik jeg at vide af en autoriseret
> Yamaha MC forhandler!

Manglede lige at tilføje, at sådan er der så meget. Man skal bare lige vide
det :)