Lyft Tryk på en gilera stalker
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 22-04-04 18:46

Hejsa

Er der nogen her i gruppen der kender luft tryk på en gilera stalker??

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : RpR

Dato : 23-04-04 14:16

> Er der nogen her i gruppen der kender luft tryk på en gilera stalker??

Knap så kritisk. Kør med det du synes er rart, men omkring 1,8 - 2,0 bar er
meget normalt.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Thomas

Dato : 24-04-04 20:33

"Tobias Haugaard Klint" <webmaster@FJERENDETTEscooterhoved.dk> skrev i en
meddelelse news:c690bv$nv0$1@sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Er der nogen her i gruppen der kender luft tryk på en gilera stalker??

Se på siden af dækket der kan du se max tryk. Du kan også se på dit dæk om
du køre med det korekte dæk tryk. Hvis det er meget slidt midt på er der for
højt dæk tryk. Hvis der er meget slidt i siderne er der for lidt tryk i
dækket. Dækket skal være jævnt slidt over hele fladen.

Mvh. Thomas

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 24-04-04 22:29

Thomas wrote:
> [...]

> på er der for højt dæk tryk. Hvis der er meget slidt i siderne er der
> for lidt tryk i dækket. Dækket skal være jævnt slidt over hele fladen.

Hey

Tak for hjælpe jeg vil li kigge på det i morgen
Det er altid godt med nogen gode råd